Prou preparat per treure el BOLQUER?
Prou preparat per treure el BOLQUER?
Hola a totes
La Laia fara 2 anyets aquest mes, i ja ja fa temps que la "preparo" per treure-li el bolquer, explicant-li que es el pipi i la caca, que es fan al wc, fent-li asseure ... Però quan li he tret el bolquer hi ha vegades que m' ha dit que s' ha fet pipi a sobre, i hi ha d' altres que no s' adona que s' ha mullat, les vegades que ho ha fet la gibrelleta es pq jo estava al costat i li he posat depressa, despres ho hem cel.lebrat però d' aqui no passem. Ara mateix estic una mica decebuda, potser soc jo la que vull que ella ho faci sense estar encara madura per fer-ho. Com es sap si ho està?
La Laia fara 2 anyets aquest mes, i ja ja fa temps que la "preparo" per treure-li el bolquer, explicant-li que es el pipi i la caca, que es fan al wc, fent-li asseure ... Però quan li he tret el bolquer hi ha vegades que m' ha dit que s' ha fet pipi a sobre, i hi ha d' altres que no s' adona que s' ha mullat, les vegades que ho ha fet la gibrelleta es pq jo estava al costat i li he posat depressa, despres ho hem cel.lebrat però d' aqui no passem. Ara mateix estic una mica decebuda, potser soc jo la que vull que ella ho faci sense estar encara madura per fer-ho. Com es sap si ho està?
Re: Prou preparat per treure el BOLQUER?
Maia desde antes de hacer los 2 años que no se hacia pipi durante la noche,le sacaba el pañal seco y por la mañana la ponia al orinal y lo hacia,en semana santa empezo a decir ella que no queria llevar pañal,y se lo quitaba solo en casa de vez en cuando, yo me hubiese esperado mas a quitarle el pañal, pero cuando acabo el cole al dia siguiente justo se lo quite,ella contentisima,esto fue el 1 de julio,desde entonces todo ha sido hacerselo encima,si no la ponia yo y hubo unas tres semanas que se nego a que la pusiera, no queria hacer nada ni en el orinal,ni en el water,a todo esto yo le preguntaba de vez en cuando si queria el orinal,pero ella no lo queria ni ver,solo una vez me pidio que si porque tubo infeccion de orina y se lo estaba haciendo cada dos por tres encima,en cuanto se le paso me pidio que se lo quitase.
Y hasta hace cosa de dos semanas que no ha empezado a pedirlo ella,ahora de vez en cuando hay algun escape pero ya no es tooodos los dias.
Mira a preguntarle,o si te lo ha pedido ella pues adelante,y si tarda un poco mas de la cuenta no te preocupes que al final lo acabara consiguiendo.
Y hasta hace cosa de dos semanas que no ha empezado a pedirlo ella,ahora de vez en cuando hay algun escape pero ya no es tooodos los dias.
Mira a preguntarle,o si te lo ha pedido ella pues adelante,y si tarda un poco mas de la cuenta no te preocupes que al final lo acabara consiguiendo.
Re: Prou preparat per treure el BOLQUER?
Definitivament no està preparada ... aquest matí s' acaba de fer un pipi a sobre despres d' haver-la
posat a l' orinal feia uns segons. Segurament és aixo que dius, no te capacitat encara d' anticipació
pq ahir després de tot el matí només en va fer un a l' orinal per casualitat. Continuare provant de moment d' anar-la posant
i a veure...
No se si es veritat, vaig llegir que si es començava massa aviat podies retrassar el procès, jo porto desde els 20 mesos
preguntant-li, assentant-la a l'orinal ... al principi li feia gràcia, després va estar un temps que no el podia ni veure, ara si que s´hi asseu si li poso... Però penso que potser l´he agobiada a preguntes "vols fer pipi?" i moltes vegades passa de mi, i la teoria aquesta es veritat, no se.
posat a l' orinal feia uns segons. Segurament és aixo que dius, no te capacitat encara d' anticipació
pq ahir després de tot el matí només en va fer un a l' orinal per casualitat. Continuare provant de moment d' anar-la posant
i a veure...
No se si es veritat, vaig llegir que si es començava massa aviat podies retrassar el procès, jo porto desde els 20 mesos
preguntant-li, assentant-la a l'orinal ... al principi li feia gràcia, després va estar un temps que no el podia ni veure, ara si que s´hi asseu si li poso... Però penso que potser l´he agobiada a preguntes "vols fer pipi?" i moltes vegades passa de mi, i la teoria aquesta es veritat, no se.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |











