GIBRELLA PORTATIL DE NIKIDOM "FANTASTICA"

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

GIBRELLA PORTATIL DE NIKIDOM "FANTASTICA"

EntradaAutor: llumer » dv. ago. 28, 2009 10:54 pm

hola noies! sé que hi ha bastants post de "fóra bolquer", però us volia "recomanar" aquesta gibrella. Potser es una de les coses més útils que he comprat de tot el "ajuar" de la meva filla...
Potser ja la coneixeu, pero com que moltissssima gent s'ha quedat flipant quan la desplego al mig del carrer i molta gent que no em coneix de res, pel carrer m'han preguntat sobre el "invent"... us passo la informació

nosaltres vam treure el bolquer el 12/07. abans portava unes 3 setmanes "d'adaptacio" (assentar-la a la gibrella una estona cada hora, pero tornar a posar bolquer).
El 12/07 vam treure'l. i va ser un dia HORRIBLE!!!! 15 mudes!!!!!!!
pero al dia seguent ja un escape nomes i a dia d'avui... algun de puntual.

Ara... vaig amb la gibrella a tot arreu, i si fa una hora que no ha fet pipi, la obligo a seure a la gibrella ESTIGUI ON ESTIGUI!!! Ja hi pot haver el papa de roma... (discretament, pero... on sigui!)

Us recomano MOLTISSSIM la pottete (gibrella portatil) de nikidom. Es fantastica. Ocupa poc i pesa res.
la podeu veure a http://www.eurekakids.net/puericultura/ ... jo/3021820 (a la majoria de botigues de puericultura hi és, no pagueu els ports!!!)

La gibrella val uns 10 euros, i es una molt bona inversio.
Les bosses que en teoria porta, suposo que son cares, perque porten al fons com una compresa perque xupi els pipis, pero jo compro les bosses de congelacio grosses del mercadona a 0,90 el rotllo i van fantastiques!

Anims!
Avatar de l’usuari
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

Re: GIBRELLA PORTATIL DE NIKIDOM "FANTASTICA"

EntradaAutor: tolinso » dv. ago. 28, 2009 11:18 pm

ei!!! a nosaltres encara ens queda una mica per això... però em sembla genial!!!!!!!!! ostres!!!! una solució perfecte per anar a qualsevol lloc!!!!!!

merci llumer!!! :ok: :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
xin76
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1372
Membre des de: ds. març 31, 2007 9:45 pm

Re: GIBRELLA PORTATIL DE NIKIDOM "FANTASTICA"

EntradaAutor: xin76 » ds. ago. 29, 2009 10:15 am

Ei!!

Jo la vaig comprar aquí i molt bé!!
http://www.mothercare.es/Cuarto-de-bano ... -Plus.html
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

Re: GIBRELLA PORTATIL DE NIKIDOM "FANTASTICA"

EntradaAutor: Pukeko » ds. ago. 29, 2009 3:55 pm

Gemma25 ha escrit: aguanta 70 kg, així que ja sabeu :-D :-D :-D per si mai teniu una urgència... ;-) )



:r) :r) :r) :r)
Mira, va bé saber-ho!!!
Avatar de l’usuari
arlet80
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dl. des. 18, 2006 10:36 am

Re: GIBRELLA PORTATIL DE NIKIDOM "FANTASTICA"

EntradaAutor: arlet80 » dl. ago. 31, 2009 11:40 am

ei sí que va de conyaaa!! així si en algun lloc tenen un imprevist la muntes amb un segon i llestos!!! :p-) :p-)
Imatge
Avatar de l’usuari
mandarina
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2940
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:30 pm

Re: GIBRELLA PORTATIL DE NIKIDOM "FANTASTICA"

EntradaAutor: mandarina » dl. ago. 31, 2009 9:13 pm

És genial! Jo en algun lloc n'he vist unes de cartró, d'un sol ús, que es porten plegadetes i es munten en un moment com una capsa. Jo és que això d'espatarrar la nena a l'arbre amb les calces mig baixades ho trobo una mica denigrant, la idea gibrelleta és molt millor.
Avatar de l’usuari
Nisa
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dc. feb. 25, 2009 9:21 pm
Ubicació: Girona

Re: GIBRELLA PORTATIL DE NIKIDOM "FANTASTICA"

EntradaAutor: Nisa » dl. ago. 31, 2009 9:21 pm

Que bo!!! l'altre dia era a la platja i vaig veure una dona que arriba amb la nena i es treia la girbella i vinga a fer pipi!!!! Vaig pensar que estava super ben pensat i que n'havia de troba un per quan el nen ja no volgues el bolquer. I ja se per quin post passar quan l'hagi de comprar >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Em sembla suuper practic, MOLTES GRACIES PER LA INFORMACIO!!!! :p-) :p-) :p-) :p-)
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

[img]<a%20href="http://lilypie.com/"><img%20src="http://lb1f.lilypie.com/L7Ywp2.png"%20width="400"%20height="80"%20border="0"%20alt="Lilypie%20First%20Birthday%20tickers"%20/></a>[/img]
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

Re: GIBRELLA PORTATIL DE NIKIDOM "FANTASTICA"

EntradaAutor: carpe diem » dl. ago. 31, 2009 9:21 pm

Molt bona idea :ok: , quan nosaltres ens hi posem en serio,la comprare i fare com tu, la treure on faci falta!!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
yoneni
:: gosset
:: gosset
Entrades: 452
Membre des de: dv. ago. 21, 2009 5:16 pm
Ubicació: Alemanya

Re: GIBRELLA PORTATIL DE NIKIDOM "FANTASTICA"

EntradaAutor: yoneni » dt. set. 08, 2009 7:10 pm

Jo també la tinc i és genial. Tinc la Pottete Plus que a més serveix de reductor d'wc. La faig servir per si ha de fer pipi a alguna botiga, restaurant... es més igienic que seure'l directament a una tassa pública.

Nosaltres a la botiga tenim les dues, pero a la web només tenim la Plus i els recanvis.

Petons!
Avatar de l’usuari
catty
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 544
Membre des de: dl. març 19, 2007 1:20 pm
Ubicació: Mallorca
Contacta:

Re: GIBRELLA PORTATIL DE NIKIDOM "FANTASTICA"

EntradaAutor: catty » dc. nov. 04, 2009 10:23 am

hola!!!!! com m'agrada aquesta web!!! estava sercant quin orinal comprar per la Núria i he trobat el millor i amb les vostres conclusions que es el millor!!!! Gracies per averme sol.lucionat el dia ;-) pero encare em queda una preguntilla... a casa quin tipus d'orinal feis servir??? la meva nena es petita pero are te una irritacio molt greu del volker i quan la tinc a casa no li pos res, i he pensat en comprarli un per a casa o Feis servir el mateix?????
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::