bolquers nen de 4 anys
bolquers nen de 4 anys
Hola noies, Soc la marta de 15 anys.
Us escric perque el meu germanet te 4 anys i pocs mesos. El panyal de dia no el porta pero te masses accidents als calçotets durant el dia. evidentment no diu que s'ho ha fet, hem de ser nosaltres que ho descobrim per la olor o perque li revisem el culet.
(a la guarde la mestra diu que evoluciona correctament)
Quan ho fa al water de manera correcta ens demana que li netegem nosaltres el culet, es normal en un nen de 4 anys?
A la nit si que li posem el panyal. (pull ups) per que encara es fa pipi.
Que penseu de posar-li els pull ups tant de dia quan esta a casa com de nit.
Com evitar els accidents als calçotets durat el dia?
Com li treiem el panyal de nit?
Us escric perque el meu germanet te 4 anys i pocs mesos. El panyal de dia no el porta pero te masses accidents als calçotets durant el dia. evidentment no diu que s'ho ha fet, hem de ser nosaltres que ho descobrim per la olor o perque li revisem el culet.
(a la guarde la mestra diu que evoluciona correctament)
Quan ho fa al water de manera correcta ens demana que li netegem nosaltres el culet, es normal en un nen de 4 anys?
A la nit si que li posem el panyal. (pull ups) per que encara es fa pipi.
Que penseu de posar-li els pull ups tant de dia quan esta a casa com de nit.
Com evitar els accidents als calçotets durat el dia?
Com li treiem el panyal de nit?
-
VisitantVi
hola marta!!
no en puc ajudar massa, pq jo tinc una nena de 7 anys que la vam adoptar quan en tenia 2 i mai ha fet servir bolquer.
nomes puc comentar que crec que quan fa caca al lavabo si que es normal que li netegeu vosaltres el culet. jo a la meva si estic per alla a prop a vegades tb ho faig, o ella ho fa i despres jo repasso que ha fet, mes que res pq vagin mes nets.
jo no li posaria els bolquers aquests que dius de dia, crec que es millor algun accident de tant en tant.
i de nit no tinc ni idea de fins quan porten bolquers.
no en puc ajudar massa, pq jo tinc una nena de 7 anys que la vam adoptar quan en tenia 2 i mai ha fet servir bolquer.
nomes puc comentar que crec que quan fa caca al lavabo si que es normal que li netegeu vosaltres el culet. jo a la meva si estic per alla a prop a vegades tb ho faig, o ella ho fa i despres jo repasso que ha fet, mes que res pq vagin mes nets.
jo no li posaria els bolquers aquests que dius de dia, crec que es millor algun accident de tant en tant.
i de nit no tinc ni idea de fins quan porten bolquers.
- Carme Marti
- :: puça

- Entrades: 7
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 8:08 pm
Hola,
Jo tinc una nena que el proper novembre fará 4 anys. L'estiu passat vàrem treure el bolquer tot de cop com ens vàren recomenar a la guardería, va ser un desastre.... vaig aguantar una setmana amb 4 mudes per nit i unes 5-6 per día. Finalment vaig veure que era de les poques mares que vàren fer el canvi nit i dia alhora i vaig dicidir posar el bolquer a la nit.
Ha estat difícil, pero ara durant el dia ja esta controlat, estic esperant el moment oportú per treure'l per la nit, de moment el bolquer surt aprox el 40% de les vegades sec i un 60% ben moll, encara hem sembla un % vaig i segurament esperaré un una mica mes però d'aquest estiu no pasa.
Ànims!!!
Carme

Jo tinc una nena que el proper novembre fará 4 anys. L'estiu passat vàrem treure el bolquer tot de cop com ens vàren recomenar a la guardería, va ser un desastre.... vaig aguantar una setmana amb 4 mudes per nit i unes 5-6 per día. Finalment vaig veure que era de les poques mares que vàren fer el canvi nit i dia alhora i vaig dicidir posar el bolquer a la nit.
Ha estat difícil, pero ara durant el dia ja esta controlat, estic esperant el moment oportú per treure'l per la nit, de moment el bolquer surt aprox el 40% de les vegades sec i un 60% ben moll, encara hem sembla un % vaig i segurament esperaré un una mica mes però d'aquest estiu no pasa.
Ànims!!!
Carme
- estrella75
- :: papallona

- Entrades: 147
- Membre des de: ds. març 22, 2008 7:22 pm
Muchas dudas
Hola Laura,
Yo tengo una niña de casi 6 años que lleva una semana mojando la cama y Tengo miedo que pueda convertirse en Eneuresis.
Lo cierto es que quiero atribuirlo a la llegada de Papa Noel, Los reyes Magos, el nacimiento de una hermanita,
Ella me dice que se le ha escapado y que no se ha dado cuenta. estoy pensando de comprarle pañales para la noche. No se si los dodot le iran todavia o si hay otras marcas.
No se si hago bien de hacer que Rocio me ayude a cambiar el pañal de Mireia dándome las toallitas las cremitas...
Pero cuando me ayuda le afloran los celos, me dice que ella tiene pipi y caca y que quiere el pañal. Bastantes veces se lo ha hecho encima.
Tambien me pregunta si se lo puede hacer encima, y yo le respondo que ya es mayor y que eso se hace en el baño, y que si se le olvida de hacerlo o si se le escapa que me lo diga.
No es que quiera tratar a Rocio de Bebé, pero alguna vez le he preguntado si quiere que la limpie despues de cambiar a la pequeña. (Instinto maternal) a lo que ella me he responde que si.
Cuando Rocio tiene ganas de ir al baño me lo pide supongo que son los celos. desde los 4 que va sola al baño pero cuando ha terminado me pide que vaya yo a limpiarla.
Yo intento tambien dedicarle tiempo a Rocio para ella sola.
No se si todo esto que le pasa es normal o no.
Yo tengo una niña de casi 6 años que lleva una semana mojando la cama y Tengo miedo que pueda convertirse en Eneuresis.
Lo cierto es que quiero atribuirlo a la llegada de Papa Noel, Los reyes Magos, el nacimiento de una hermanita,
Ella me dice que se le ha escapado y que no se ha dado cuenta. estoy pensando de comprarle pañales para la noche. No se si los dodot le iran todavia o si hay otras marcas.
No se si hago bien de hacer que Rocio me ayude a cambiar el pañal de Mireia dándome las toallitas las cremitas...
Pero cuando me ayuda le afloran los celos, me dice que ella tiene pipi y caca y que quiere el pañal. Bastantes veces se lo ha hecho encima.
Tambien me pregunta si se lo puede hacer encima, y yo le respondo que ya es mayor y que eso se hace en el baño, y que si se le olvida de hacerlo o si se le escapa que me lo diga.
No es que quiera tratar a Rocio de Bebé, pero alguna vez le he preguntado si quiere que la limpie despues de cambiar a la pequeña. (Instinto maternal) a lo que ella me he responde que si.
Cuando Rocio tiene ganas de ir al baño me lo pide supongo que son los celos. desde los 4 que va sola al baño pero cuando ha terminado me pide que vaya yo a limpiarla.
Yo intento tambien dedicarle tiempo a Rocio para ella sola.
No se si todo esto que le pasa es normal o no.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



