migdiades
migdiades
Hola noies,
el tema de les migdiades és una mica caos, els biel, amb gairebé 13 mesos no segueix una rutina gaire clara (bé suposo que potser és perquè la nit varia bastant d'un dia a l'altre. però bé, la pregunta és quantes migdiades fan els vostres petits de més o menys la mateixa edat? i quins són els horaris d'anar a dormir i llevar-se... no sé si li hauris de treure la primera migdiada.... bé és clar que dependrà d'ell mateix... Gràcies per ajudar-me.
el tema de les migdiades és una mica caos, els biel, amb gairebé 13 mesos no segueix una rutina gaire clara (bé suposo que potser és perquè la nit varia bastant d'un dia a l'altre. però bé, la pregunta és quantes migdiades fan els vostres petits de més o menys la mateixa edat? i quins són els horaris d'anar a dormir i llevar-se... no sé si li hauris de treure la primera migdiada.... bé és clar que dependrà d'ell mateix... Gràcies per ajudar-me.
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb4f.lilypie.com/q48dp1.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>
Re: migdiades
Bon dia lileta!
Doncs suposo que cada nen és un món... també varia de si va a l'escoleta o no...
L'Ona va a l'escoleta i els seus horaris són...
A les 8:00 es desperta
De 10:30 A 11:30 +/- migdiada curta
De 13:30 - 14:30 A 16:00 - 16:30 migdiada llarga
A les 20:00 - 20:30 a dormir
Ah i és un belluguet de 15 mesos!
Però ja et dic... cada nen és un món i a més.... com tu dius, si cada nit es diferent... suposo que això també hi fa...
Bé, si més no... aqui t'ho deixo per si t'és d'ajuda!!!!
Doncs suposo que cada nen és un món... també varia de si va a l'escoleta o no...
L'Ona va a l'escoleta i els seus horaris són...
A les 8:00 es desperta
De 10:30 A 11:30 +/- migdiada curta
De 13:30 - 14:30 A 16:00 - 16:30 migdiada llarga
A les 20:00 - 20:30 a dormir
Ah i és un belluguet de 15 mesos!
Però ja et dic... cada nen és un món i a més.... com tu dius, si cada nit es diferent... suposo que això també hi fa...
Bé, si més no... aqui t'ho deixo per si t'és d'ajuda!!!!
Re: migdiades
hola noies
El meu nen ara té 15 mesos i fem el següent:
jo començo a treballar a les 8 i el porto a casa els meus pares. A vegades es desperta quan arribem i ja no torna a dormir fins a les 11 més o menys ( dorm uns 45 minuts)
Llavors fa la migdiada cap a les 2.30 i es desperta cap a les 4 .
L´hora d´anar a dormir és a les 9.
Espero que t´hagi ajudat
El meu nen ara té 15 mesos i fem el següent:
jo començo a treballar a les 8 i el porto a casa els meus pares. A vegades es desperta quan arribem i ja no torna a dormir fins a les 11 més o menys ( dorm uns 45 minuts)
Llavors fa la migdiada cap a les 2.30 i es desperta cap a les 4 .
L´hora d´anar a dormir és a les 9.
Espero que t´hagi ajudat
Re: migdiades
Hola!
mira nosaltres fem un horari de migdiades força regular cada dia, però també depèn de l'hora que es llevi el Roger.
Si tot va bé i es lleva cap les 8.00, dina a les 12.00 i comença la migdiada a les 13.00 fins les 15.00-15.30. LLavors a les 19.00 fem banyeres i sopar i a les 20.00 ja està dormint.
Aquesta rutina és si tot va bé.
Els dies que es desperta cap les 7.00 llavors intento que dormi una mitja horeta cap les 9.30-10.00 (més tard inteno que no s'adormi perquè sino em costaria molt que dormís després de dinar!!)
Aquesta és la nostra rutina però cadascú depenent de si treballa o no o si el nen va a la guarderia, pot canviar. Jo crec que si en total dorm al dia unes 14 hores (amb migdiades incloses) està bé per l'edat.
Espero haver-te ajudat!!
mira nosaltres fem un horari de migdiades força regular cada dia, però també depèn de l'hora que es llevi el Roger.
Si tot va bé i es lleva cap les 8.00, dina a les 12.00 i comença la migdiada a les 13.00 fins les 15.00-15.30. LLavors a les 19.00 fem banyeres i sopar i a les 20.00 ja està dormint.
Aquesta rutina és si tot va bé.
Els dies que es desperta cap les 7.00 llavors intento que dormi una mitja horeta cap les 9.30-10.00 (més tard inteno que no s'adormi perquè sino em costaria molt que dormís després de dinar!!)
Aquesta és la nostra rutina però cadascú depenent de si treballa o no o si el nen va a la guarderia, pot canviar. Jo crec que si en total dorm al dia unes 14 hores (amb migdiades incloses) està bé per l'edat.
Espero haver-te ajudat!!
Re: migdiades
Hola
el meu una mica abans de l'any va passar de fer dues migdiades de mitja horeta cada una a fer-ne només una de més llarga, i durant el canvi també era una mica caos. Quan ja va agafar la rutina tot perfecte, i encara li dura i fa migdiades de 2 hores o 2 i mitja.
En el meu cas ell sol es va anar regulant i va anar disminuit els sons a mesura que anava creixent.
el meu una mica abans de l'any va passar de fer dues migdiades de mitja horeta cada una a fer-ne només una de més llarga, i durant el canvi també era una mica caos. Quan ja va agafar la rutina tot perfecte, i encara li dura i fa migdiades de 2 hores o 2 i mitja.
En el meu cas ell sol es va anar regulant i va anar disminuit els sons a mesura que anava creixent.
Re: migdiades
Bones!
La meva petita que té 16 mesos fa només una migdiada llarga, normalment entre dos i tres hores al migdia (de 14 a 17 hores aprox).
Durant el matí va a la llar d'infants (3 hores) i a la nit dorm d'una tirada fins les 8 hores del matí.
La meva petita que té 16 mesos fa només una migdiada llarga, normalment entre dos i tres hores al migdia (de 14 a 17 hores aprox).
Durant el matí va a la llar d'infants (3 hores) i a la nit dorm d'una tirada fins les 8 hores del matí.
Re: migdiades
Gràcies a totes, veig que això de les migdiades va en funció del nen o nena, però també he vist que en el cas del Biel el dia que no dorm al matí després fa una migdiada més llarga després de dinar, d'una hora i mitja aproximadament. De totes maneres no el vull forçar i si el veig cansadet abans de dinar doncs el poso a dormir i després de dinar una altra vegada i així anar fent.
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb4f.lilypie.com/q48dp1.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



















