molt be

Els bolquers, el xumet..

jordi
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. abr. 25, 2007 7:04 pm

molt be

EntradaAutor: jordi » dl. abr. 30, 2007 7:23 am

Gemma, me n'legro de la decisió que has pres ja que has estat molt valenta. Crec que has fet be de posar-li si creus qe encara no havia tancat aquesta etapa. (tot i que moltes mares creuen que quan es treu el bolquer no s'ha de tornar a posar, en alguns casos es positiu tonar-hi)
Com ho ha encaixat l'Arnau aixo de tornar a portar dodotis de dia?
Segur que hi ha mes casos com el teu. el que passa que moltes mares no ho volen dir i se'n amaguen perque creuen que es un fracas per a elles.

Anim

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::