molt be
molt be
Gemma, me n'legro de la decisió que has pres ja que has estat molt valenta. Crec que has fet be de posar-li si creus qe encara no havia tancat aquesta etapa. (tot i que moltes mares creuen que quan es treu el bolquer no s'ha de tornar a posar, en alguns casos es positiu tonar-hi)
Com ho ha encaixat l'Arnau aixo de tornar a portar dodotis de dia?
Segur que hi ha mes casos com el teu. el que passa que moltes mares no ho volen dir i se'n amaguen perque creuen que es un fracas per a elles.
Anim
Com ho ha encaixat l'Arnau aixo de tornar a portar dodotis de dia?
Segur que hi ha mes casos com el teu. el que passa que moltes mares no ho volen dir i se'n amaguen perque creuen que es un fracas per a elles.
Anim
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



