Vosaltres que farieu?

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
areya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 115
Membre des de: dc. març 12, 2008 6:36 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Vosaltres que farieu?

EntradaAutor: areya » dj. oct. 29, 2009 9:59 pm

pues mira, sincerament penso que aquí l' egoista es el teu marit (sento ser tan directe) com tú bé dius que la nena no vagi tot el día a la llar li suposa que tú no tinguis la casa neta i pulida i tingui que pencar!!!

Et repeteixo el d' abans, jo crec que les llars son un mal necessari per a families que tenen que treballar i no tenen més opció que portar als nens, i que a una nena d' un any i mig no li aporta RES que no li puguis ensenyar tú o aprengui per sí mateixa com t' han dit abans de la pròpia experimentació.

Penso que tens clar que no vols portar a la nena al matí, per això parla amb el teu marit i fes-li entendre que primer es la nena i després el pis.

:ok:
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

Re: Vosaltres que farieu?

EntradaAutor: Pukeko » dj. oct. 29, 2009 10:25 pm

itzel ha escrit: El que li pasa a ell, es que si ara els dos treballem ell haurà de col.laborar amb mes coses de la casa i per això opina això (crec).:


Ara si que m'has deixat morta......
Diga-li al teu marit que més egoista és ell que prefereix col·locar la nena a l'escola per estalviar-se ell de fer la feina i carregar-te-la tota a tu.
Perdona les males maneres, però és que em sembla molt fort!!!
Avatar de l’usuari
su392
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

Re: Vosaltres que farieu?

EntradaAutor: su392 » dv. oct. 30, 2009 7:16 am

No vull entrar en cap polèmica... nomès faltaria, però no creus que EGOISTA és aquella persona que porta els fills a la llar per així tenir temps lliure per ells ?? Per que hem tingut doncs els fills ?? Jo he tingut la meva filla per poguer-la disfrutar JO ( I el meu home, per suposat! ), no per portar-la a la llar, a cals avis o .... sino perque tot el temps que sigui posible tenir-la amb mi, al meu costat, apendre totes dues coses noves cada dia, ensenyar.li que el mon pot ser fabulos, donar-li pautes per poguer-se desenvolupar en aquesta vida, mostra.li que te dues manetes per agafar-se l'aigua, i dir-li que te dos peuets per anar-la a buscar.... carai! que això ho pot apendre amb mi, no cal fitxes, ni llars, ni avis ( SEMPRE QUE SIGUI POSSIBLE EH!!!! ) si tinc un moment, prefereixo estar amb ella , que endressar el cuarto de planxar!
També crec que és important que vagin a la llar eh! Jo tinc els avis, i ells encantats de quedar-se-la, però al dematí la porto a la llar , perque opino que es bo per ells socialitzar-se amb altres nens....

La sort es que el meu home pensa exactament igual, i clar! no li importa que le cuarto de planxar estigui desordenat. I si li importes, que l'ordeni ell no??? ;-)

ITZEL... facis el que facis, estarà ben fet !! Però ho has de tenir clar tu... la teva filla, s'adaptarà a tot! A la llar hi estàn de conya eh! s'ho passen pipa jugant tooot el dia ...

itzel ha escrit:Però el meu marit em diu que això és ser egoista i està emprenyat amb mi. El que li pasa a ell, es que si ara els dos treballem ell haurà de col.laborar amb mes coses de la casa i per això opina això (crec).Perque jo no crec que sigui ser egoista voler disfrutar de la meva filla. Ell diu que hauria de relacionar-se amb d'altres nens i no voler-la només per mi, però ja s'hi relacionarà per la tarda no? o soc egoista per això?


volguer que la teva filla es passi el dia a la llar perque la casa estigui neta ???? això si que és ser egoista..... :-((

BON DIA A TOTES!!!! :--/)
Imatge
||*||
Avatar de l’usuari
island
:: lleona
:: lleona
Entrades: 936
Membre des de: dg. maig 31, 2009 9:30 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: Vosaltres que farieu?

EntradaAutor: island » dv. oct. 30, 2009 7:38 am

ostres....jo també m'he quedat glaçada!!!! ho sento, però no puc estar més en desacord amb el teu marit! Jo crec que n'heu de parlar, perquè aquí l'únic egoista, i molt, és ell.
I traquila, un nen no s'emmara massa!!!!! i menys una criatura d'un any i mig!!! malcriar és criar malament! I mai es malcria per tenir el carinyo, l'amor i l'atenció de la mare tota les hores possibles!!! No existeixen "massa" mimos, ni "massa" hores d'estar amb la mare!
Coi, que els nens petits estan amb els seus pares com amb ningú! (i evidentment, com que no tots ens podem estar el dia a casa, doncs hi ha les llars d'infants on també s'ho passen molt bé!). A més, la teva filla ja hi anirà a la tarda, a la llar!!! i si no, us n'aneu al parc i a passejar als matins, o us apunteu a piscina, i també socialibitzareu amb altres nens i nenes!!!! Què pretén el teu marit? tenir fills per deixar-los voluntàriament 11 hores a la llar d'infants perquè ells haurà de treure la pols algun dia????? :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: canya, canya!!! :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
Avatar de l’usuari
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

Re: Vosaltres que farieu?

EntradaAutor: pigadeta » dv. oct. 30, 2009 9:03 am

itzel ha escrit:Potser si que he emmarat molt a la meva filla amb moltes situacions (Pigadeta ja saps de que parlo) sobretot amb el tema de dormir i altres. :


Guapissima... jo no he cregut en cap moment que hagis emmarat massa a la Noa, ja m'hagués agradat a mi tenir aquest problema...

Et tinc molt de carinyo, pero t'ho he de dir... el teu home a :lluita:: :lluita:: :lluita:: (ja veus que son 3 cops) pero que es pensa.... jo personalment també seria "egoista" segons ells... també voldria el Roger toooooot per mi, no ha pogut ser, pero això.... no m'ha agradat ?-) ai itzelo!!!

Nenes... no ho deixeu tot en fer fitxes (es un parlar) jo estic encantada de que el Roger es socialitzi i faci tot el que faci... ja hem diras el que fa amb les fitxes (i ell que no els hi fot ni p*** cas)

El que us he de dir es que ell va de 9 a 5... nosaltres normalment tenim 1 hora per dinar de 2 a 3 jo i el meu marit arriba a les 3,5 i el va a recollir a les 5... si algún dia hem coincidit a casa dinant tos dos, hem sap moooooolt de greu que el Roger estigui a la llar (ja sé que esta dormint i supercontent pero... no ho puc evitar)

Apa... potser us he liat més encara!!!
Avatar de l’usuari
itzel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1782
Membre des de: dj. juny 07, 2007 12:06 pm

Re: Vosaltres que farieu?

EntradaAutor: itzel » dv. oct. 30, 2009 9:17 am

Gracies noies. Jo també crec que teniu raó amb tot però necessitava llegir-ho per saber que la rara no era jo. Ell segueix emprenyat amb la meva decisió i se que més d'un dia es queixarà perque el dinar no està gaire currat com diu ell i mes d'un dia tindrem una discussió per aquest tema, però ho ha d'acceptar perque la Noa és petita ara, i el temps passa molt ràpid i si puc disfrutar d'ella més temps millor per les dues :plora: Gracies noies per donar-me una injecció de suport i força per lluitar per la meva decisió :ok:
Ja us explicaré com va a la llar per la tarda perque els nens els barregen tots per la tarda (millor, així es relacionarà amb mes nens) però alguna monitora serà diferent però les coneix de vista o sigui que mai tant!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Lydia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 908
Membre des de: dg. oct. 14, 2007 9:29 pm

Re: Vosaltres que farieu?

EntradaAutor: Lydia » dv. oct. 30, 2009 9:32 am

Que fort nena, menys mal que tu tens les coses clares... Tu disfruta força de la teva nena i ell que es vagi adaptant a la nova situació...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
su392
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

Re: Vosaltres que farieu?

EntradaAutor: su392 » dv. oct. 30, 2009 9:39 am

clar que si, dóna!! Les idees clares!

calla.. que ara el qui necessitarà periode d'adaptació sertà l'itzelo i no la Noa !!! :-D :-D :-D
Imatge
||*||
Avatar de l’usuari
island
:: lleona
:: lleona
Entrades: 936
Membre des de: dg. maig 31, 2009 9:30 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: Vosaltres que farieu?

EntradaAutor: island » dv. oct. 30, 2009 10:18 am

i si no li agrada el dinar, que s'apunti a un curset de cuina!!!! :r) :r) :r) :-D :-D :-D :-D

pam pam al cul de l'itzelo!!!!! :sogra: :sogra: :sogra: :sogra:
Perdona si ens hem passat amb el teu home, però és que tela..... :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::

au, que tot anirà molt bé!!! aquests matins amb la Noa seran genials i les dues en tindreu uns grans records!! malauradament, en pocs temps haureu de passar més hores separades, perquè tot això estpa molT mal muntat. Gaudeix-la!!! :globus: :globus: :globus: Ella segur que serà feliç aprenent coses noves amb tu!!!
Avatar de l’usuari
itzel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1782
Membre des de: dj. juny 07, 2007 12:06 pm

Re: Vosaltres que farieu?

EntradaAutor: itzel » dv. oct. 30, 2009 10:20 am

Gracies! no, no us heu passat pas amb l'Itzelo, es que a vegades té unes sortides que em fa flipar! ui si llegeix tot el que heu possat sobre ell! tot i que potser li aniria bé llegir-ho per fer-li veure que està equivocat!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Lluna
:: gosset
:: gosset
Entrades: 485
Membre des de: dl. març 05, 2007 7:58 pm

Re: Vosaltres que farieu?

EntradaAutor: Lluna » dv. oct. 30, 2009 10:48 am

Acabo de llegir el que expliques del teu marit, i em sembla molt fort. Jo et vaig aconsellar que la hi portessis, però tu has de fer el que sentis, i si creus que has d' estar amb ella, doncs passa del teu marit, jo no crec que siguis egoista, pq crec que si sents que vols estar amb ella i la hi portes estaràs malament, aixi que jo faria el que digui el teu cor i fes entrar en raó al teu home,pq vaja ...
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Azzure
:: dinosaure
Entrades: 5227
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
Ubicació: Mallorca
Contacta:

Re: Vosaltres que farieu?

EntradaAutor: Azzure » dv. oct. 30, 2009 11:20 am

Ostres itzel nena, m'has deixat flipant amb la resposta del teu home ?-) ?-) ?-) Jo no sé quin serà el concepte que ell té de la paraula "egoista", però em sembla que està mooooolt equivocat. El que passa és que com que total ell està a la feina i no veu a la nena, li seria igual que tu tampoc la vessis i estiguessis dedicada a la casa per ell arribar i tenir tot a punt, tot net i menjar de restaurant al plat, no? Ostres perdona que t'ho digui però ell sí que em sembla egoista :ufs: Espero que pogueu parlar i ell se n'adoni que està equivocat :sogra:

Petons reina, ja ens explicaràs què tal li va el canvi a la petita Noa :-()-)
Imatge
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
CUSCUS
:: poltre
:: poltre
Entrades: 693
Membre des de: dv. abr. 04, 2008 3:42 pm
Contacta:

Re: Vosaltres que farieu?

EntradaAutor: CUSCUS » dv. oct. 30, 2009 3:05 pm

Itzel, jo ja no et dic res del teu home que ja li han fotut prou canya les altres ;-)

Només et dic que jo fins ara he estat portant la Martina a la guarderia només a la tarda i em va molt bé.
Jo al matí estic amb ella i t'asseguro que és molt xulo gaudir amb tranquilitat de les primeres hores del dia.
Ella també té una rutina, la rutina que li he creat jo perquè s'adaptés a l'horari de la guarde. Es lleva a les 8, cap a les 10 sortim de casa i anem a comprar o a la piscina o al parc, depen del dia i de la feina que tinc ;-) . A les 12 tornem i li faig el dinar. A les 12:30 dina i a les 13 a dormir. Es desperta a les 14: 45 quan jo ja sóc a treballar i el meu home la porta a la guarde a les 15 fins a les 18.

Portar els nens a la guarde a la tarda també té avantages:

Hi ha menys nens i poden estar més per ells.
Hi ha menys virus "sueltos"
Gaudeixes del nen al matí que normalment és quan està més fresquet i menys rondinaire ;-)

Un petó i fota-li canya a l'Itzelo
Imatge
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

Re: Vosaltres que farieu?

EntradaAutor: cuqueta » dv. nov. 06, 2009 1:49 pm

Itzel reina no et castiguis pensant que ets egoïsta per voler estar amb la teva filla, per la mort de Déu, pero on estem arribant?? bueno, perdoneu que respongui així pero es que estic una mica al·lucinant, de veritat que el teu home creu que la vostra filla d'un any i mig estara millor a una escola bressol (que pot ser la millor del món mundial) que a casa amb la seva mare?? ostres, potser acabo d'aterrissar d'un altre planeta pero jo penso que és molt petita, que a la persona que necessita és a tu i que li queden moooolts anys per anar a l'escola, fer fitxes, relacionar-se i tot el que hagi de fer, que ets la seva mare eh?? i l'has tingut per disfrutar-la, tu també li pots ensenyar coses i sobretot estimar-la i donar-li moltes coses que a la llar d'infants no li donaran.
Jo ho tindria claríssim, només la portaria quan fos estrictament necessari i la feina de casa, que esperi.
No sé reina, crec que el teu home és una mica egoïsta i que vol les coses com abans que neixés la nena, ell vol el seu super-menú a la taula i si per tenir aixó la nena ha d'estar toooot el dia fora de casa i sense veure't doncs endavant les haches, no??? ostres que fort em sembla

I perdoneu que contesti així pero es que hi han coses que no les acabo d'entendre... :-:), en fi, perdona que et sigui tan sincera en la opinió del teu home pero es que m'he quedat ?-)
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
itzel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1782
Membre des de: dj. juny 07, 2007 12:06 pm

Re: Vosaltres que farieu?

EntradaAutor: itzel » dg. nov. 08, 2009 11:33 am

Tranquila cuqueta, entenc la teva reacció però dir-vos que el meu marit està amb la seva mare (la fantàstica ogre) que tot el que diu ella va a missa i com que la seva mare li va dir que troba molt normal que em vulgui quedar amb la meva filla pel matí doncs ara ell ja no ho troba malament. Aquesta es una altra, té mes valor el que li diu sa mare que el que li dic jo però això ja es un altre tema ?-)
Cuscus el que fas tu es mes o menys el que faig jo i ara que porto una setmana us puc dir que de moment estic contenta de l'opció que he triat. Tot i que de vegades quan em treu de polleguera penso; ai tant de bo estiguessis a la llar i em deixesis tranquila una miqueta! però després me la torno a mirar, li faig una abraçada i un petonet i estic contenta de poder gaudir d'¡ella tot el matí. I nenes de moment vaig omplir el congelador a la Sirena i si no puc cuinar doncs trec alguna coseta i ja està i la resta del pis no la tinc com una patena doncs no la tinc i tots contents!
gracies una altra vegada a totes per tot!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Noe
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

Re: Vosaltres que farieu?

EntradaAutor: Noe » dg. nov. 08, 2009 5:27 pm

Ben fet, has triat el millor per tu i per la Noa! :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

Re: Vosaltres que farieu?

EntradaAutor: cuqueta » dl. nov. 09, 2009 12:30 pm

Me n'alegro molt que al final el teu home hagi entrat en raó (encara que hagi estat pel que li diu la mama, jo crec que això els passa a tots...) i que puguis disfrutar de la teva nena tooots els matins, aquests moments de " ufffff, que bé que estaria una estoneta sense tu", crec que totes els tenim, pero es el que tu dius, te'ls tornes a mirar i aixxx te'ls menjaries :love: :love:
:ok: :ok:
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
riglesias
:: peixet
:: peixet
Entrades: 275
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 5:06 pm

Re: Vosaltres que farieu?

EntradaAutor: riglesias » dc. nov. 25, 2009 2:48 pm

Al Pol tambè li va costar adaptarse, bé no molt de temps pero si va ser molt intèns i encara ara qualsevol canvi el trasvalsa, així que jo intento fer quan menys canvis millors, suposo que hauries de valorar per quan temps es la feina i si pots seguir amb la rutina :gat:
Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::