Problemes amb uns bolquers
Re: Problemes amb uns bolquers
A nosaltres els Básico tampoc ens agraden. Li feien agafar fongs a l'Arlet. Els del Mercadona ens van molt bé. Lidl no en tinc a prop.
També m'han parlat molt bé dels del Dia, però no els he provat mai...
També m'han parlat molt bé dels del Dia, però no els he provat mai...
- Nuvolmagic
- :: cèrvol

- Entrades: 589
- Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am
Doncs crec que tot depèn de cada nen, a ell els bàsics són els que millor li han anat. Els del lidel van fer que li sortissin fongs i els que em van sobrar li vaig passar a mà germana i li van sortir també al meu nebot.
Els activity fatal, se li escapaven tots els pipis.
Així que suposo que hi han components que els hi fan reacció i depenen la seva pell doncs així els hi va.
Els activity fatal, se li escapaven tots els pipis.
Així que suposo que hi han components que els hi fan reacció i depenen la seva pell doncs així els hi va.
Ui doncs ara que us llegeixo, veig que moltes comenteu que sovint es desperten molls al matí, o que les caques s'escapen. És que a la meva, des que ha començat a gatejar, tot sovint se li escapa el pipí o la caca fora del bolquer, i ja començo a preocupar-me perquè a mi em sembla que el porta tan ben posats com sempre! Al final he pensat que és perquè es mou tant que se'ls descoloca... O és qüestió de talla?
Per cert, jo faig servir els de mercadona i aguanta tota la nit... I de dia, normalment, de tela (però les fugues les tinc amb tots!).
Per cert, jo faig servir els de mercadona i aguanta tota la nit... I de dia, normalment, de tela (però les fugues les tinc amb tots!).
En Pau ha portat sempre els Dodot basico, perquè a través de la feina els compro gairebé a meitat de preu, i en gairebé 30 mesos no ha tingut ni un vermell ni res. I ni tant sols necessita habitualment cap crema ni untura al culet. Jo els recomano al 100%.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
- misspegotty
- :: formigueta

- Entrades: 74
- Membre des de: dl. maig 20, 2013 9:45 pm
A nosaltres els básico tampoc ens van acabar de fer el pes, la veritat... sobretot perquè les talles són molt més justes que els altres models. Ara normalment utilitzem els dodot 3D. Els que a mi em van agradar per preu són els moltex (al bon preu/esclat surten a meitat de preu que els 3D) pero al meu home no li van fer gens el pes. La veritat és que es veuen ben batustos. Pero, en cap moment li van fer cap mena de reacció ni se li va escapar res! I a més duien en Pocoyó, i al nen li va encantar!! Ara estem en etapa transitoria, amb un q ja comença a fer servir el bolquer i esperant l'arribada d'un nou membre a la família, per tant, res de bolquers durant unes setmanes! jeje
- PITIUSA132
- :: conillet

- Entrades: 369
- Membre des de: dc. set. 08, 2010 11:48 am
A la meva li van molt be els Dodot básico, no ha tingut mai el culet de granets ni escaldat... No he provat altres...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |