treure el bolquer

Els bolquers, el xumet..

entrerius
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: treure el bolquer

EntradaAutor: entrerius » dv. març 30, 2012 4:06 pm

MARUXA ha escrit:Hola noies!
Os volia comentar, que això sí, el posàvem al WC moltes vegades al principi de començar la retirada de bolquer, en aixecar-nos, "pipi de bon dia", abans de sortir, cap al wc, en tornar del carrer també, abans d´anar a dormir, "pipi de bona nit" i així, fins que finalment ja ho va anar demanant ell.

Maruxa, nosaltres fa que fem això 1 ANY i no hi ha manera!!! encara s'hi resisteix... no vol i no vol.... i portem tot un any inventant cada dia truquis per seure a l'orinal o al lWC dels grans.... ufffff.... arriba a ser esgotador....

I això de la capseta dels tresors m'ha agradat... crec que copiaré la idea... si no és amb això amb alguna altra coseta...

Nosaltres també quan anem a fer caca (que és quan accedeix a anar al lavabo) també sempre portem conte :ok: De fet, sense conte no vol seure i no hi ha caca. Amb el pipí no funciona :-:)
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dv. març 30, 2012 11:51 pm

Ai, noies, abans de començar i ja ho veig negre! intentaré anar seguint tots els vostres consells. Segurament, començarem dilluns a anar-lo posant a la gibrella; a veure si demà em puc passar per l'Abacus i compro el llibre.
nunus
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nunus » ds. març 31, 2012 12:23 am

entrerius ha escrit:L'endemà, quan estàvem a casa li vaig demanar si volia tornar a posar-se els calçotets i em va dir molt decidit que quan ell sabés fer-los tots a l'orinal que ja se'ls posaria, però ara volia els bolquers.

Tinc clar que jo no li donaré pressa....peeeeeero que passa amb l’escola???? Espero que durant aquests mesos pugui madurar en aquest aspecte i en la independència que necessita per baixar-se els pantalons i tornar-se’ls a pujar desprès d’haver-ne fet...

A mi el Guillem, quan li preguntava si volia fer algun pipí a l'orinal, em deia: "No, mama, quan sigui més gran ja els faré." Ho tenia clar, el tio...

I la veritat, entrerius, és que aquest canvi tan radical ha coincidit bastant amb el fet que està super motivat per vestir-se i despullar-se sol. :ok:
Quan va al lavabo, vol anar-hi sol: es baixa ell els pantalons + calçotets, i després s'eixuga tot sol (amb més o menys traça.. :love: ), i tornar a pujar-se els pantalons.

Suposo que tot forma part d'una recent adquirida autonomia.
nunus l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 31, 2012 12:30 am, en total s’ha editat 1 vegada.
nunus
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nunus » ds. març 31, 2012 12:28 am

Ítaca ha escrit:era veure el seu wc i posar-se a plorar :ufs: )

Al Guillem, cada cop que li dèiem d'anar a fer un pipí, un 80% dels cops era com una guerra; rondinant i somicant, sempre era NOOOO!!!!

I el que comentes de l'escola, és que és una passada... :ufs: Sap greu tot plegat... Jo també entenc que les aules no estan preparades per estar canviant a 25 nens, però... :ufs:
Takita

EntradaAutor: Takita » dt. abr. 03, 2012 3:27 am

Noies, portem un parell de dies que li dic d'anar a fer pipi i, un cop al lavabo, ell a la gibrella i jo asseguda al wc, l'entretinc amb cosetes que tinc a l'armari; s'hi està una estoneta, però de pipi ni rastre :-:). Suposo que no puc fer res més que esperar a que algun de cops en faci, oi? Ufff, és que no el veig per la labor, eh?
Santandria
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm

EntradaAutor: Santandria » dt. abr. 03, 2012 9:03 am

Noies!! nosaltres també ens vam veure "apurats" amb l'inici de P3. El nostre peque és de finals d'any i, a més, no tenia cap intenció de treure el bolquer. La seva educadora de l'escola bressol em va dir que no em preocupés, que ella el veia molt verd i que era millor esperar (això per nadal). A la setmana santa va néixer la seva germaneta i no vam voler posar-li més canvis. La seva educadora ens va dir que era una bona decisió i que ho fessim a l'estiu sense patir, que era millor fer-ho tard amb el nen més "madur" i que fos ràpid, que no pas intentar-ho abans i que fos un calvari.
Al final li vam treure al juliol d'un dia per l'altre. Va ser sense premeditació. Ell té pell atòpica i amb la suor se li fan molts excemes. La qüestió és que se li van fer 2 de molt grossos un a cada nalga del culet i, de rascar-se, es va fer sang i li feia molt mal. Li vaig dir que el bolquer li faria més mal i que hauria d'anar sense, que si tenia pipi que ens avisés. I dit i fet! només se li va escapar un pipi. La caca va costar més (donaria per un tema nou!!! jejejeje!!)
Anteriorment no el vam posar mai a fer pipi. Ah! i el vam posar directament al WC amb reductor (com els papes)
No sé noies... jo també estava molt preocupada però al final vam arribar al setembre, inici de P3 sense bolquer i esfínters controlats!
crec que el millor és no obsesionar-se i anar fent "aprofitant" les situacions.

Molta sort!!!!!!
ImatgeImatge
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dt. abr. 03, 2012 11:35 am

Doncs nosaltres li retirarem divendres... ai, a veure què!
Una cosa... a mi, és q em preocupa molt el tema "fora de casa"...
Poseu alguna cosa a la cadireta del cotxe per evitar merders???? és q ja em veig q quedarà maca (i el problema és q divendres si o si hem d'agafar el cotxe ...), com us ho féu????

Ja tinc clixat un wc portàtil per quan estiguem pel carrer, però clar... ara he caigut en el tema anar al cotxe (no li puc posar el bolquer l'estona q duri i el trajecte i quan arribem treure-li oi?)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
MARUXA
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:33 am

EntradaAutor: MARUXA » dc. abr. 04, 2012 11:37 am

Caram Entrerius, quin greu... tot i que és un gran què que la caca sí que la faci al WC!!! de veritat, a nosaltres ens va costar mooolt però molt més controlar caques que pipis!. També haig de dir que sempre ha anat super restret i com que li fa mal s´aguanta fins que no pot més, bah! un dramón, encara ara de taan en taant s´escapa algún pet amb "regal" jejeje!... com deia una companya, la caca és un altre tema jejeje!. doncs com tot i com sempre... poquet a poquet, i tones de paciència, sento no poder ser de més ajuda.

Ítaca, el que jo posava al principi a la cadireta del cotxe es un empapador absorvent, d´aquells de un sol ús, i portava recanvis el cotxe per si de cas. Tema pipis quan no estàs a casa... Doncs el que faig és... incívic, ja ho sé, però fem el pipi al carrer... Com dius fan molt fàstic els WC de bars i demés... i anar amb el trasto de l´adaptadopr portàtil si vas al mercat a comprar... doncs no és gaire còmode. Molta sort auqestes vacances, a veure què tal resulta la operació bolquer!!! :ok:
Imatge
Roger, ets la nostra alegria!!
Ítaca

EntradaAutor: Ítaca » dc. abr. 04, 2012 12:14 pm

maruxa, merci!
Doncs apa, tornarem a rescatar algun empapador de quan era mini...!
aix, q hauré de carregar de roba per portar recanvis sobre, pq la caca, no n'ha fet mai cap encara a l'orinalet :ufs:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Takita

EntradaAutor: Takita » dc. abr. 04, 2012 5:45 pm

Ítaca, què valenta! jo no sé si m'atreviria a treure-li sense haver fet encara caca a la gibrella, més que res per sortir de casa. Ja ens explicaràs què tal.

Doncs, l'Arnau no està per la labor. Ja em costa que vulgui asseure's a la gibrella i entretenir-lo perquè s'estigui una estona, però encara no hem aconseguit que faci res. M'ho estic prenent amb molta calma i, si no aconseguim res aquesta setmana, a veure si a la Llar tenen més sort, tot i que nosaltres continuarem insistint, sense agobiar-lo.
Ítaca

EntradaAutor: Ítaca » dj. abr. 05, 2012 9:30 am

valenta no! però és q veig q tard o d'hora haurem de decidir-nos... quan va començar la llar al novembre, vem posar com data tope per treure el bolquer, ara, per Setmana Santa... i, de fet, els mesos volen, i de cara setembre ho hem de portar tot controlat ja... :ufs:
és un rotllo, la veritat, però tots hem passat per això...
ImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
entrerius

EntradaAutor: entrerius » dj. abr. 05, 2012 10:08 am

Itaca, ja heu començat o espereu a demà? ja ens explicaràs com va.

Maruxa, bona idea lo del empapador :ok:

Takita, ves fent amb tranquil.litat.... ja veus que l'Omar li ha costat molt això de voler seure... hi ha cops que encara no ho veu clar, i farà 3 anys dissabte :-:) ....... l'Arnau encara és petitet. A la seva edat l'Omar agafava rabieta segura sols d’anomenar el lavabo, o el canvi de bolquer.... :ufs: ara comença tot just a acceptar-ho de vegades, no sempre....

L'altre dia jugàvem amb les peces de construcció, amb les que darrerament construeix essers voladors, i dins el joc vaig fer fer al "super-volador" una parada per anar al lavabo, per abaixar-se els pantalons i els calçotets, fer pipí, eixugar-se i tornar a jugar.
Doncs li va fer molta gràcia. Ell també va fer fer pipí al seu lleó volador (tot ha de portar capa).
Durant una bona estona vam estar jugant a això :ok: Vaig pensar que era un bon "exercici de conscienciació" :ok: a veure si dóna resultat :-D :-D
Ítaca

EntradaAutor: Ítaca » dj. abr. 05, 2012 12:41 pm

No, encara no hem començat... o bé, comencem aquesta tarda, o demà al migdia (quan tornem de fer el "viatget" en cotxe)... és q em fa cosa, treure-li demà al matí, i al cap de res, pujar-la al cotxe i fer-la estar 30 minuts d'anada i 30 de tornada... potser millor esperem al migdia quan tornem a casa no?
ImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
glorieta
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » dv. abr. 06, 2012 10:33 am

Hola!

Doncs nosaltres li vam treure ahir a la tarda. En Pol te 2 anys i cuasi 5 mesos i ja fa dies que abans de banyar seu a l'orinal i hi fa un pipi. A més a l'escola també fa dies que li asseuen i que ja era un bon moment. El bolquer el vam treure ahir a la tarda a les 6h, i fins les 21h que vam posar-lo per anar a dormir vam canviar una sola vegada, a més, cada cop que l'asseiem al WC en feia un. I avui, des de les 9h del matí que li hem tret, ja hem canviat dos cops, però cada cop que l'asseiem al wc també en fa un, així que paciencia...
I les caques... ja pateixo. Una vegada en va fer una a l'orinal i es va espantar i ara no vol. Quan fa pipi, si veu que li pot sortir la caca es talla el pipi i tot i diu que ja està.

A veure com va....

Ítaca, ja has començat? SORT!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Ítaca

EntradaAutor: Ítaca » dl. abr. 09, 2012 8:07 pm

Noies, doncs ja podem dir oficialment q la Txell no porta bolquer!
Al final li vem treure divendres després de la migdiada, i bé, vem haver de fer un parell de canvis de roba... dissabte al matí vem anar a comprar un orinalet portàtil i realment ho està portant força bé... dissabte es va escapar 1, però pq no li va donar la gana de fer-lo a l'orinalet i sols pujar-li els pantalons pam... :ufs: , però vaja, realment és bastant conscient (ahir em va fer gràcia pq vem haver de tornar a fer un altre "viatget" amb el cotxe, i al cap de 2 minuts de sortir, va demanar pipi... com érem ja a l'autopista, li vaig dir, va vinga aguanta q ara podrem parar a la propera sortida, i es aguantar fins q ens vem aturar a una benzinera :love: ). La caca, nanai... aqiests dies va força restreta i sols ha fet una miqueta 1 cop, q jo penso q va ser de casualitat, però vaja, tot arribarà... de fet, acostuma a fer-la quan porta el bolquer (per la migidiada o just abans d'anar a dormir).
A veure com anirà demà a l'escoleta... ja puc preparar recanvis!
ImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
MARUXA
Entrades: 547
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:33 am

EntradaAutor: MARUXA » dt. abr. 10, 2012 8:28 am

Hola!!
Entrava per veure com os ha anat, molt bé per la Txell!!! >.-<: >.-<: campiona!!! es va poder aguantar >.-<: >.-<: , això ja marxa, ánims!!
:-()-)
Imatge
Roger, ets la nostra alegria!!
Ítaca

EntradaAutor: Ítaca » dt. abr. 10, 2012 9:05 am

Si, si, estem molt contents amb ella!!! :p-) :p-) :p-)
A vegades se li escapen un parell d gotetes però para i l'acaba de fer a l'orinalet! :ok:
A veure com anirà a l'escoleta... :-:)
ImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
entrerius

EntradaAutor: entrerius » dt. abr. 10, 2012 9:58 am

Txell i Pol >.-<: >.-<: >.-<: segur que ho tindran superat en un plis plas :ok:

Nosaltres anem fent avenços.... en demana algun (molt pocs....), de vegades ens diu que s'ha escapat, accepta millor anar al lavabo, no sempre :-:) molts cops quan se li escapa s'enfada molt...... en fi veig que al menys va prenent consciència del tema.... el control vindrà desprès :-D

L'altre dia va ser el primer cop que em va demanar de fer caca fora de casa, mentre estàvem en un bar >.-<:

Mica en mica anem fent camí .....
glorieta
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » dt. abr. 10, 2012 11:00 am

Ostres, molt bé per la Txell, quina campiona!!

Molt bé entrerius!! Això ja ho teniu.

La nostre operació bolquer ha sigut un mig èxit, jeje. Els pipis els tenim controladissims, i des de dissabte que no se n’ha fet cap a sobre. El problema son les caques, que no les vol fer a l’orinal, crec que li fa por. I es capaç de d’aguantar-se el pipi per que no se li escapi la caca quan va al WC. I llavors fa la caca a la nit amb el bolquer o al la migdiada sense el bolquer, amb la conseqüent enmerdada... però paciencia. La vertitat és que n’estic molt contenta de com ha anat..

Els dos primers dies li vam posar bolquer per la migdiada, però la meva cunyada (és mestre) em va recomanar treure-li tot, fins i tot el de la nit. Aquest no m'atrebeixo, per que sempre es lleva molt ple i ara no vull que estigui tota la nit moll, però a la migdiada si que li he tret. Ahir es quan es va fer la caca i també el pipi, suposo que va tot junt. A veure com va avui al cole.... a la bossa hi he possat tres peces de cada, calcotets, pantalons i mitjons... a veure!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
aivlis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 9:51 am

EntradaAutor: aivlis » dt. abr. 10, 2012 11:54 am

Hola!!! Kina colla de valentons i valentones! Doncs a nosaltres ens començarà a tocar ja l'operació bolquer!!! Em fa una mandra perquè el veig tan petit! No puc evitar pensar que només que hagués nascut uns dies més tard això seria una cosa que potser no ens plantejaríem fins setmana santa de lany que ve!!!! Però bé...anims!!!!
Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::