Bolquers dodot liberty

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
annia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

Bolquers dodot liberty

EntradaAutor: annia » dv. nov. 05, 2010 11:32 am

Hola noies,

La meva nena, que ara te 2 anys i mig, nomès porta el bolquer per dormir. Com que ja és grandeta, he pensat en comprar-li els dodot liberty (que són aquells tipus calceta). Alguna els ha provat?, són còmodes i val la pena comprar-los?
De fet, he mirat al caprabo, bonpreu i altres supermercats i no els he trobat...no els deuen tenir a tot arreu?
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Bolquers dodot liberty

EntradaAutor: petazetas » dv. nov. 05, 2010 12:00 pm

Doncs desgraciadament no els tenen a tot arreu.
Jo els compro o bé a gran superficie o bé al super del costat de casa que és una cadena que només està a badalona o Santa coloma (si si per flipar).

La meva encara en porta i combinem Activity i Liberty. Els normals per quan sortim i fem vida normal però quan estem a casa o anem a algun lloc on no sabem si hi ha canviador anem amb els de calceta, així és més còmode pujar i baixar per si vol seure a l'orinal o al WC o bé se l'ha de canviar en un WC normal que no té canviador.

Queda una mica abultat a la part del pubis però és molt còmode.
:ok:
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
annia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

Re: Bolquers dodot liberty

EntradaAutor: annia » dv. nov. 05, 2010 12:32 pm

petazetas ha escrit:Doncs desgraciadament no els tenen a tot arreu.
Jo els compro o bé a gran superficie o bé al super del costat de casa que és una cadena que només està a badalona o Santa coloma (si si per flipar).

La meva encara en porta i combinem Activity i Liberty. Els normals per quan sortim i fem vida normal però quan estem a casa o anem a algun lloc on no sabem si hi ha canviador anem amb els de calceta, així és més còmode pujar i baixar per si vol seure a l'orinal o al WC o bé se l'ha de canviar en un WC normal que no té canviador.

Queda una mica abultat a la part del pubis però és molt còmode.
:ok:


Gràcies petazetas, quan vagi a carrefour o un lloc d'aquests ho miraré

Per cert, en quan a talla, fins ara gastem la 4, que va fins els 15 kilos. La talla 5 comença als 13 kilos, i la meva nena deu fer uns 13 kilos. Potser serà més còmode comprar la 5, o seran massa grandots?
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Bolquers dodot liberty

EntradaAutor: petazetas » dv. nov. 05, 2010 12:42 pm

La meva gasta la talla 5 des dels 12 kg, compra directament la 5 per que diria que la calceta queda una mica més justeta que el normal.
La Lia ja és tota una princesa!
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

Re: Bolquers dodot liberty

EntradaAutor: soclamarga » dv. nov. 05, 2010 12:57 pm

La meva germana pel seu fill utilitza els Huggies PULL-UPS, q són d'aquests tipus calces ue es poden pujar i baixar, però a més es poden obrir pels laterals com si fossin bolquers normals. N'està molt contenta, perquè segons on estgui ho fa d'una manera o de l'altra!
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Bolquers dodot liberty

EntradaAutor: mireiafor » dv. nov. 05, 2010 1:49 pm

Jo com la Petazetas, vaig combinant Activity i Liberty perquè els Liberty trobo que tenen un inconvenient i és que com es posen com calcetes els has de treure tot el que porten posat i clar a l'hivern.... Però per la resta perfectes :ok: i jo també crec que són justets o sigui que gasto una talla més que el normal >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
tucuxí
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. set. 01, 2010 9:09 pm
Ubicació: Granollers
Contacta:

Re: Bolquers dodot liberty

EntradaAutor: tucuxí » ds. nov. 13, 2010 5:44 pm

Sempre queda l'alternativa de plantejar-se el bolquer de roba...

També hi han calcetes que es col.loquen ells tot sols. Aguanten bé tota la nit perquè es poden adaptar afegint més gruix d'absorbent (teixit de cotó) si cal.

Només com a idea... www.bolquersderoba.cat

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::