Bolquers dodot liberty
Bolquers dodot liberty
Hola noies,
La meva nena, que ara te 2 anys i mig, nomès porta el bolquer per dormir. Com que ja és grandeta, he pensat en comprar-li els dodot liberty (que són aquells tipus calceta). Alguna els ha provat?, són còmodes i val la pena comprar-los?
De fet, he mirat al caprabo, bonpreu i altres supermercats i no els he trobat...no els deuen tenir a tot arreu?
La meva nena, que ara te 2 anys i mig, nomès porta el bolquer per dormir. Com que ja és grandeta, he pensat en comprar-li els dodot liberty (que són aquells tipus calceta). Alguna els ha provat?, són còmodes i val la pena comprar-los?
De fet, he mirat al caprabo, bonpreu i altres supermercats i no els he trobat...no els deuen tenir a tot arreu?
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Re: Bolquers dodot liberty
Doncs desgraciadament no els tenen a tot arreu.
Jo els compro o bé a gran superficie o bé al super del costat de casa que és una cadena que només està a badalona o Santa coloma (si si per flipar).
La meva encara en porta i combinem Activity i Liberty. Els normals per quan sortim i fem vida normal però quan estem a casa o anem a algun lloc on no sabem si hi ha canviador anem amb els de calceta, així és més còmode pujar i baixar per si vol seure a l'orinal o al WC o bé se l'ha de canviar en un WC normal que no té canviador.
Queda una mica abultat a la part del pubis però és molt còmode.

Jo els compro o bé a gran superficie o bé al super del costat de casa que és una cadena que només està a badalona o Santa coloma (si si per flipar).
La meva encara en porta i combinem Activity i Liberty. Els normals per quan sortim i fem vida normal però quan estem a casa o anem a algun lloc on no sabem si hi ha canviador anem amb els de calceta, així és més còmode pujar i baixar per si vol seure a l'orinal o al WC o bé se l'ha de canviar en un WC normal que no té canviador.
Queda una mica abultat a la part del pubis però és molt còmode.
La Lia ja és tota una princesa!
Re: Bolquers dodot liberty
petazetas ha escrit:Doncs desgraciadament no els tenen a tot arreu.
Jo els compro o bé a gran superficie o bé al super del costat de casa que és una cadena que només està a badalona o Santa coloma (si si per flipar).
La meva encara en porta i combinem Activity i Liberty. Els normals per quan sortim i fem vida normal però quan estem a casa o anem a algun lloc on no sabem si hi ha canviador anem amb els de calceta, així és més còmode pujar i baixar per si vol seure a l'orinal o al WC o bé se l'ha de canviar en un WC normal que no té canviador.
Queda una mica abultat a la part del pubis però és molt còmode.
Gràcies petazetas, quan vagi a carrefour o un lloc d'aquests ho miraré
Per cert, en quan a talla, fins ara gastem la 4, que va fins els 15 kilos. La talla 5 comença als 13 kilos, i la meva nena deu fer uns 13 kilos. Potser serà més còmode comprar la 5, o seran massa grandots?
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Re: Bolquers dodot liberty
La meva gasta la talla 5 des dels 12 kg, compra directament la 5 per que diria que la calceta queda una mica més justeta que el normal.
La Lia ja és tota una princesa!
- soclamarga
- :: pantera

- Entrades: 843
- Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
- Ubicació: Lleida
Re: Bolquers dodot liberty
La meva germana pel seu fill utilitza els Huggies PULL-UPS, q són d'aquests tipus calces ue es poden pujar i baixar, però a més es poden obrir pels laterals com si fossin bolquers normals. N'està molt contenta, perquè segons on estgui ho fa d'una manera o de l'altra!
Re: Bolquers dodot liberty
Jo com la Petazetas, vaig combinant Activity i Liberty perquè els Liberty trobo que tenen un inconvenient i és que com es posen com calcetes els has de treure tot el que porten posat i clar a l'hivern.... Però per la resta perfectes
i jo també crec que són justets o sigui que gasto una talla més que el normal


Re: Bolquers dodot liberty
Sempre queda l'alternativa de plantejar-se el bolquer de roba...
També hi han calcetes que es col.loquen ells tot sols. Aguanten bé tota la nit perquè es poden adaptar afegint més gruix d'absorbent (teixit de cotó) si cal.
Només com a idea... www.bolquersderoba.cat
També hi han calcetes que es col.loquen ells tot sols. Aguanten bé tota la nit perquè es poden adaptar afegint més gruix d'absorbent (teixit de cotó) si cal.
Només com a idea... www.bolquersderoba.cat
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |











