De cop..ara es desperta a la nit S.O.S

Els bolquers, el xumet..

Xaina
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

De cop..ara es desperta a la nit S.O.S

EntradaAutor: Xaina » dj. oct. 20, 2011 8:14 am

Hola noies,

Estic una mica preocupada i d'aqui uns dies si la situació no millora estaré desesperada.
El meu petit te quasi 13 mesos, sempre ha dormit molt bé, varem fer teta 5 mesos i només es despertava un cop per mama, després amb els bibis i l'AC ja dormia tota la nit com un angelet...... fins ara!!!!!!!!!

Fa dos dies que es desperta 3 o 4 vegades per la nit plorant com un boig, l'agafem, ens el posem al llit, el passejem en braços, li cantem...es relaxa pero al cap d'una hora torna a xisclar!!!!!!!!!!! No sembla que es trobi malament i a l'endemà el tio està tant panxo!!!

Mamis alguna experiencia semblant...què li pot passar??? mal sons???

Mil gracies
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
guilla
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 12:23 pm

Re: De cop..ara es desperta a la nit S.O.S

EntradaAutor: guilla » dj. oct. 20, 2011 8:39 am

doncs la meva petita guilleta també fa tres nits que fatal!! ella és una mica més gran té dos anys acabats de fer però fa tres nits que també es desperta cridant quan ara ja portava uns mesos dormint bé. com que ella ja parla li pregunto si és que li fa mal alguna cosa, si vol que l'abraci, si vol venir al nostre llit, (dormim amb "sidecar"), tot és que no i vinga a plorar!! al final deixa que l'abraci i la posem al nostre llit al mig, però al cap d'una estona hi torna. nosaltres hem pensat que potser són malsons però la veritat és que tampoc sabem... també té mocs i potser s'enfada perquè no pot respirar bé...
espero que no duri gaires dies més, a veure que et diuen per aqui...
ànims!!!
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dj. oct. 20, 2011 10:03 am

Recordo, l'any passat, quan la meva baldufa tenia 11 mesos, q de cop, va fer un canvi, i es va començar a despertar vàries vegades a la nit... com era el juliol, doncs ho vem atribuir a la calor. Després tot va tornar a la normalitat...
Aquest any, després de tornar de vacances, doncs va tornar a passar el mateix... 3-4 cops es despertava cridant (potser eren malsons... no ho sé, pq com tu dius, durant el dia ella estava tan panxa). Vem estar així unes quantes setmanes i ara (toco fusta!) ja fa bastants dies, q torno a dormir d'una tirada! :ok:

Suposo q són èpoques, q duren més o menys, però després tot torna a la normalitat... paciència!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
guilla
Entrades: 120
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 12:23 pm

EntradaAutor: guilla » dj. oct. 20, 2011 11:07 am

ara he vist que hi ha un post obert al forum de 0 12 mesos.
viewtopic.php?f=17&t=24924#p1303096
no sé si ho he fet bé per posar l'enllaç.
lila
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dj. oct. 20, 2011 1:41 pm

Sé que no és el que preguntes però no em puc estar de dir-te que no saps la sort que has tingut de poder dormir seguit durant tot aquest temps...

La nostra petita que ja té més de 13 mesos encara no ens ha fet ni una nit seguida, lo normal és que es desperti 4 o 5 cops...

Jo ja he desisit de dir que "si la situació no millora estaré desesperada", simplement aprofito per dormir les hores que em deixa i dóno gràcies per tenir una filla tan preciosa... les forces per aixecar-me i "aguantar" cada dia surten no se sap d'on.

Ànims i que tinguis sort de nou i durin ben poc aquests despertars!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Rita28
:: gosset
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: dj. des. 03, 2009 5:52 pm

EntradaAutor: Rita28 » dj. oct. 20, 2011 6:50 pm

Hola, jo estic com la Xaina més o menys, mai cap problema i ara amb 14 mesos es desperta uns quants cops a la nit i a les 6 del matí ja no té més ganes de dormir (i això que se'n va a dormir a les 9).
Bé, potser són etapes, de moment, només em cal paciència... però com enyoro dormir!
Imatge
neus10
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dg. nov. 21, 2010 7:50 am
Ubicació: Alt Maresme

EntradaAutor: neus10 » dj. oct. 20, 2011 8:32 pm

Hola mamis! Fa més o menys un mes que la Neus li va passar exactament el mateix. Va durar un parell de setmanes i després ho va deixar de fer. Al cap d'uns dies li va sortir una denteta. Ara, portem un parell de nits que fa el mateix (però només es desperta un parell de vegades) i li he mirat la boca i té una dent que està a punt a punt de sortir... vam deduir que els plors (i xisclets) era de la boca i que també va coincidir al tornar a la llar després de vacances... També penso que són èpoques que passen.
Molts ànims i ja veuràs com passarà molt aviat! :ok:
Imatge

Imatge
Xaina

EntradaAutor: Xaina » dv. oct. 21, 2011 8:16 am

Hola noies,

Moltes gracies per les vostres aportacions.
La veritat es que sort en tinc del SP.
BNo tinc gaires amigues que tinguin fills i a vegades es dificil compartir experiencies.

Bé, avui el peque a tornat a dormmir tota la nit..... pero s'ha despertat amb decimetes i moquets. No se suposo que potser està refredat i els mocs li molesten com heu dit.

Jo se que soc una mica alarmista i també soc molt conscient de la sort que tinc amb el peque amb el tema del dormir...ho se molt bé i potser es per això que a la mínma m'espanto, en realitat si no fos perquè el meu novio es molt mes tranquil i racional que jo ...ja hagués corregut a mitjanit cap a la corachan!!!

En fi...mami novata suposo.

A veure com evoluciona amb la febreta!!

Gracies de debò per la vostra ajuda, al llegir-vos ahir a la tarda em vaig sentir millor...

Salut
Imatge
ragi
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

EntradaAutor: ragi » dc. oct. 26, 2011 8:48 am

Xaina nosaltres portem dos o tres setmanes així, jo li dono la culpa als moquets o que li estan sortint les dents! La Paula te un anyet i sempre hem dormit molt i molt bé, i ara es desperta de 3 a 4 cada nit!!!! Espero que passi aviat perque ella es una nena de molt dormir!
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
pessigolla
Entrades: 391
Membre des de: dj. set. 30, 2010 12:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: pessigolla » dj. set. 13, 2012 1:13 pm

Hola noies, aquest post és molt antic, però realment m'està passant el mateix, i voldria saber si algu esta com jo. La meva nena té 14 mesos i sempre ha dormit molt bé, i des de fa unes setmanes, es desperta 3 o 4 cops a la nit, demana aigua, i triga com a 10 minutets en trornar-se adormir, i t'has de quedar alla clar! No sé si té calor, si es la boca, si te mal de panxa, pero ja fa dues setmanes que estem aixi i es molt cansat!! són etapes? fa una setmana que ha tornat a la guarde..no sé...
Imatge
Imatge
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dj. set. 13, 2012 1:27 pm

Hola
abans d'acabar-te de llegir estava pensant que et preguntaria si hi ha hagut algun canvi tipus començar l'escola, o començar vosaltres a treballar etc. I sí, veig que ha començat a anar a la guarde, ho sigui que molt bé pot ser això.

De totes maneres, i no ho dic per desanimar o-o:) , penseu que les que teniu peques que de seguida han fet les nits senceres teniu MOLTA sort. El meu fill, per exemple, té 26 mesos i MAI ha fet una nit sencera. Però a part dels seus despertars normals, per exemple des de que ha arribat el setembre i hem començat a treballar i per tant ens veu menys, s'ha de quedar amb avis o amics etc està més neguitós a les nits- Aquesta nit mateix s'ha despertat de sobte super enfadat, plorant, donant patades, no volia que m'hi acostés, em deia que marxés... al final s'ha calmat, s'ha enganxat a la teta i s'ha clapat.

Vull dir que crec que hem de tenir paciència. Evidentment, si es pot, no està de més detectar la causa que fa que es despertin (per exemple hi ha nens que si al vespre tenen molt merder després es cansen molt, doncs això es pot intentar evitar) i posar-hi solució quan és possible. Però moltes vegades no sabem ben bé què passa i el que hem de fer és acompanyar-los.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
laurita6
:: poltre
:: poltre
Entrades: 640
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 11:09 am

EntradaAutor: laurita6 » dc. set. 26, 2012 4:08 pm

pesigolla sembla que estiguis parlan de la meva filla, Blanca té 14mesos i ara es desperta plorant o cridant demanant aigua i molt inquieta la poso al nostre llit i no sap com posarse al final es keda dormida a vegades es torna a despertar, es super raro pk ella dormia tota la nit, que els hi deu passar?
Imatge
Imatge
Xaina

EntradaAutor: Xaina » dv. set. 28, 2012 11:14 am

Hola,

Jo vaig obrir aquest post fa mooolt!!! ji ji ji
Tot va passar i d'un dia per l'altre va tornar a dormir del tiron.

Ara estem en una altra fase, ja m'explica el que li passa ;-)))

Per adormir-lo l'estirem al nostre llit , parlem amb ell, conte, cançó bla bla bla....i després el traslladem al seu llitet a la seva habitació. Tot va genial pero si per alguna cosa es desperta......vull llit gran papeeeeessssss!!!

No ens atabalem mamis que cada etapa es un mon!!!
Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::