Lliteres

Els bolquers, el xumet..

rakel73
:: pantera
:: pantera
Entrades: 853
Membre des de: dj. juny 04, 2009 12:02 pm
Ubicació: Girona

Lliteres

EntradaAutor: rakel73 » dg. nov. 20, 2011 2:45 pm

Hola noies,us volia demanar la vostre opinio o experiencia.Els nens tenen 2 anys i mig,fan els 3 al febrer,i dormen els dos a la mateixa habitacio,no hem queda una altre remei,i dormen en llit cadascun,bueno somier i matalas.Pero els vull posar una habitacio com es mereixen.Dos llits es menjen molt d´espai,una llitera de tota la vida,les de ferro no m´agrada,he mirat un tren,pero de casualitat he trovat una que l´escala de pujar es veu mes ample i podra posar millor el peu.Pero troveu que son molt petits per dormir a la de adalt,hem fa por de que caigui.Us poso foto de la llitera.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
mamavi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

Re: Lliteres

EntradaAutor: mamavi » dg. nov. 20, 2011 5:32 pm

sí, ho trobo una mica perillós. Has pensat en uns llits petit tipus ikea per aguantar fins els 8 anys i després lliteres? Els meus dormen en llits petits i van molt bé.
lluna 21
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 8:45 pm

EntradaAutor: lluna 21 » dg. nov. 20, 2011 8:24 pm

el nostre nen va fer 3 anys al setembre i al juny el vam posar a dormir a la llitera però al
llit de baix perquè al de dalt tot i tenir baranes i tot el que vulguis ho vam trobar massa perillós i
a ell tot i que li feia gràcia per jugar-hi, per dormir li feia por i com que l'escala és de pot treure i
posar doncs mira l'hem tret i de moment no ho fem servir...
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dg. nov. 20, 2011 9:25 pm

Jo també vaig començar pensant en posar unes lliteres per les meves, però m'estic acabant de decantar per posar dos llits: un de 1'80x80 per la gran (aquest ja el tinc perquè me l'han deixat) i un altre d'aquests petits de 1'40x70, tipus ikea com t'han dit, i més endavant ja posarem lliteres.

A més de que trobo que és perillós, també ho trobo poc pràctic per fer el llit de dalt (la gran encara dorm amb boquer i quan li vulgui treure segurament se li escaparà el pipi més d'un dia...) i també penso que per elles pot ser "més divertit" i els pot generar més "moments de relació i vincle" entre elles si dormen al "mateix nivell", un llit tocant amb l'altre...

No sé, jo després de moltes voltes optaré per això... però m'esperaré a que la petita tingui almenys un parell d'anys (ara dormen en habitacions diferents, perquè la petita encara es desperta molt)
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
pitita
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 576
Membre des de: dt. set. 18, 2007 11:22 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: pitita » dl. nov. 21, 2011 9:39 am

Jo també estic pensant en posar llitera. El gran tindrà 3 anyets i mig i dormirà a dalt. No sé, no em fa massa por... Li comprarem una barana d'aquestes que van a tot el llarg i com que és poruc no crec que vulgui baixar sol del llit.
I el petit, en principi li posarem quan tingui uns 6 mesets... Veurem com ens ens sortim...
Imatge

Imatge
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dj. gen. 10, 2013 8:51 pm

Hola, recupero aquest posts perque estem plantejant d'aqui un parell de mesets posar al Quim al llit de gran. Ens agradaria alguna cosa una mica mes definitiva i he pensat en unes lliteres i de moment que dormi abaix, la idea es anar a per un germanet d'aqui uns mesos i mantenir el bressol a l'habitació pero no ho veig gens clar que capiguen.

L'altre opció seria el bressol i un llitet d'aquests petits de l'ikea, vosaltres sabeu fins quan hi poden dormir?

Gracies!!!
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dv. gen. 11, 2013 6:23 pm

roser a., el que tenim nosaltres, que és el model Kritter, fa 165 de llarg, així que, tot i que no apureu, el podrà fer servir bastants anyets.
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dv. gen. 11, 2013 9:13 pm

Gracies.!!!!!
Rouser
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. maig 07, 2012 9:03 pm

EntradaAutor: Rouser » dt. març 26, 2013 9:34 pm

Nosaltres hem comprat una llitera pel tema espai... i amb la intenció d'aprofitar-ho el dia de demà per si ve un germanet/a o si mai es queden les amigues, etc... Ara la meva petita té 19 mesos i tinc clarissim que no la penso deixar dormir a dalt... Quan vam estar mirant habitacions, jo tenia molt clar que volia el tipic llitet que t'arriba per la cintura.. amb les escales de calaixos per poder pujar... i la dependenta ens la va desaconsellar. Va mirar les característiques i se suposa que un llit una mica més alt que un de normal, és per nens de mes de 3 anys....

Clar.. jo no tinc bessonada! Però suposo que tot i així no els faria dormir a dalt... Mira alternatives, llits plegables... o nius...

Salutacions!

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::