Rutina
Rutina
Hola!
La Jana ha començat a anar a la llar d'infants de 9 a 15h. I estem una mica descolocades. La qüestió és que ella dina a les 12 i a les 13 fan la migdiada. Per tant, quan jo la vaig a recollir ja ha dormit. Quan arribem a casa, juguem una mica i de seguida ja berena. Juguem, passegem... però clar.. ja no fa més migdiades però cap a les 18 ja té són... o com a tard a les 19. I no empalma amb la nit, sinó que es desperta a les 23 o a les 0h.. quina rutina de son tenen els / les vostres que també fan un horari semblant???
La Jana ha començat a anar a la llar d'infants de 9 a 15h. I estem una mica descolocades. La qüestió és que ella dina a les 12 i a les 13 fan la migdiada. Per tant, quan jo la vaig a recollir ja ha dormit. Quan arribem a casa, juguem una mica i de seguida ja berena. Juguem, passegem... però clar.. ja no fa més migdiades però cap a les 18 ja té són... o com a tard a les 19. I no empalma amb la nit, sinó que es desperta a les 23 o a les 0h.. quina rutina de son tenen els / les vostres que també fan un horari semblant???
- LA PUBILLA
- :: rateta

- Entrades: 150
- Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am
Re: Rutina
La nostra filla fa aquest horari des del febrer del curs passat més o menys (tenia un any i mig), li va costar un meset acostumar-se a fer una sola migdiada... Depèn de cada nen...
Pubilla! i a quina hora se'n va a dormir???
Gràcies per la teva resposta!
Gràcies per la teva resposta!
I quan te son, sobre les 18, perque no proves de que dormi una estoneta, res uns 20-30 minuts. Al meu gran tambe li passava i jo li deixava dormir, despres el despertava, banyava, jugavem uns estoneta, sopar i a dormir. Poc a poc ell mateix va anar aguantant mes i ell sol es va treure aquesta estona de dormir.
Sort!!
Sort!!
moltes gràcies! si, si veig que té molta son faré això.
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
A nosaltres també es pasava que l'Ariadna no aguantava fins a la nit. El meu home lo que feia (jo treballo fins tard alguns dies) era ficar-la a la trona amb el Baby Einstein després del banyet i mentres banyava a l'Abril ella feia un ratet de becaina i després jugar una miqueta, sopar i a al llitet, sobre les 21 hores.
Però això va durar uns pocs mesos, no recordo quant...
Ànims, ja veuràs que agafarà una altra rutina i ja estarà!
Però això va durar uns pocs mesos, no recordo quant...
Ànims, ja veuràs que agafarà una altra rutina i ja estarà!

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Hola,
El Martí tot l'any passat desde els 9 mesos que anava a l'escola bressol de 8:00 a 16:00, el que feiem pq el pobre anava fet pols, era posar-lo a dormir després de berenar a les 16:30 fins a les 18:00 i després a jugar bany i sopar i anava tant feliç al llit sense problemes.
De fet, ara té 21 mesos i fa el mateix...
El Martí tot l'any passat desde els 9 mesos que anava a l'escola bressol de 8:00 a 16:00, el que feiem pq el pobre anava fet pols, era posar-lo a dormir després de berenar a les 16:30 fins a les 18:00 i després a jugar bany i sopar i anava tant feliç al llit sense problemes.
De fet, ara té 21 mesos i fa el mateix...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |