Bibabath
Bibabath
Hola mames!!
estem buscant una banyera grosseta per posar al plat de dutxa. A casa només tenim plat. He trobat la de BIBABATH. Es ideal! però caríssima! Val gairebé 150€ i ho trobo excessiu!
algú sap d'alguna cosa semblant però més econòmica? algú té la bibabath?
ens agrada molt que després la puguis plegar. i tambe q no l'hagis d'inflar per utilitzar-la.
estem buscant una banyera grosseta per posar al plat de dutxa. A casa només tenim plat. He trobat la de BIBABATH. Es ideal! però caríssima! Val gairebé 150€ i ho trobo excessiu!
algú sap d'alguna cosa semblant però més econòmica? algú té la bibabath?
ens agrada molt que després la puguis plegar. i tambe q no l'hagis d'inflar per utilitzar-la.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Re: Bibabath
Nosaltres tenim plat de dutxa i des de que la Júlia es va començar a seure soleta la banyem en una piscina rodona de plastic d'aquestes petites, s'ha d'inflar la part de dalt,però com és petitona no la pleguem ni res.
El preu, uns 5-10 euros, crec que pel preu potser podries probar, a mi em va molt bé i ella amb 1 anyet encara està bé, te espai per estar asseguda y tenir quatre joguines.
Saludillos,
El preu, uns 5-10 euros, crec que pel preu potser podries probar, a mi em va molt bé i ella amb 1 anyet encara està bé, te espai per estar asseguda y tenir quatre joguines.
Saludillos,
I la Flexibath? Nosaltres la tenim i és molt práctica!
jo també tinc la flexibath, i molt bé. val 40€
sí! va molt bé, jo també la tinc.Però ens feia gràcia alguna cosa més gran perquè ara q ja té 15 mesos li va bastant més justa.
jo tinc la bibabath, però la versió petita, la gran no hi cabia en el plat de dutxa del bany del nen. Ara ell té 4 anys i encara el banyem allà, però la veritat és que la majoria dels dies es dutxa. Per plegar-la cada cop ho veig complicat, nosaltres la pengem i no ocupa gaire. Si vols et puc passar una foto de com queda.
Sí! m'interessaria molt! però creus que val la pena pel preu que té!
Jo també la vull però és molt cara. Jo crec que compraré una caixa d'aquestes quadrades de plàstic, ja té gairbé dos anys i ara anem amb la gibrella de la roba però a l'hivern voldria que possar-li més aigua. A més, aquesta crec que acabaria sent un trasto o incòmoda d plegar cada dia...
Hola!
A nosaltres ens la van regalar per les bessones, i s'hi han banyat des que s'aguantaven assegudes fins ara, que ens hem canviat de pis i ja tenim banyera.
Com que la nostra dutxa era minuscula, vam comprar la gran i la plantavem al mig del labavo. I per buidarla, a galletades! Ah, plegarla es molt facil, i no ocupa res.
En resum, que molt contents! Jo la recomano totalment, encara que es veritat que es molt cara.
A nosaltres ens la van regalar per les bessones, i s'hi han banyat des que s'aguantaven assegudes fins ara, que ens hem canviat de pis i ja tenim banyera.
Com que la nostra dutxa era minuscula, vam comprar la gran i la plantavem al mig del labavo. I per buidarla, a galletades! Ah, plegarla es molt facil, i no ocupa res.
En resum, que molt contents! Jo la recomano totalment, encara que es veritat que es molt cara.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |