Són canvis?

Els bolquers, el xumet..

elpoma
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dg. març 13, 2011 7:45 pm

Són canvis?

EntradaAutor: elpoma » dv. nov. 30, 2012 5:03 pm

Hola mamis!!

L'Aina dorm a la seva habitació sola des de que tenia més o menys 5 mesos, al principi es despertava a les 6 i la posàvem al nostre llit i jo li donava el pit. Quan ja vam deixar el pit, també es despertava a les 6 però li posàvem la pipa i dormia una hora més fins que ens llevàvem. Hem anat més o menys així fins aquesta setmana. Va estar 4-5 dies amb febre, i ara porta un parell de dies que no la podem deixar a cap lloc, però ni a terra perquè jugui, està queixosa, sempre mig plorant, i a la nit ni us explico, dorm mig bé 1 hora-hora i mitja i després comença el xou, no vol que la deixem al seu llit, la portem al nostre però està tota la nit queixant-se. Avui l'hem portada al pediatre i ens ha dit que no té res, que ha fet un canvi, q vol mama i papa tot el dia. També creiem que li surt alguna dent, perquè porta uns dies fent moltes baves, quan ella no ha sigut mai una nena de moltes baves, i tot el dia vol el xumet. Comencem a preocupar-nos perquè ella és una nena molt activa, no plora quasi mai, sempre està contenta i riallera, i ara només plora i es queixa.

Alguna amb algun cas semblant?

Gràcies.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Són canvis?

EntradaAutor: charito » dv. nov. 30, 2012 8:15 pm

Jo et diria el que t'ha dit el pediatra, si esta queixosa i vol mimitos es que potser li esta sortint alguna dent, normalment fa mal fins que trenca per això que a vegades no sabem que els passa perquè no veiem res.

Jo li feia la prova del apiretal, si li donava, es revifava i estava mes content, es que era dolor, i aixi tenia mes pistes i potser si passava moltes nits dolentes, li donava apiretal per dormir i que descanses.
Pesolada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 97
Membre des de: dl. set. 03, 2012 11:26 am

EntradaAutor: Pesolada » dv. nov. 30, 2012 8:41 pm

idem, amb la roser.
Marieta vola vola
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

EntradaAutor: Marieta vola vola » ds. des. 01, 2012 11:14 am

Acabes de descriure la Maria. Té 5 mesos i mig i sempre havia dormit bé. Ara passem les nits de festa, només vol estar en braços. A ella li estan sortint un parell de dents però també ha coincidit amb la meva tornada a la feina. Ara ja no es desperta amb mi sinó amb el seu pare i a mi no em veu fins q la vaig a buscar a les 3 a l'escola bressol.

També estic una mica desesperada perquè no descanso gens i no em deixa fer gaire res (ara mateis estic escrivint amb una mà perquè ja he fet dos intents fallits de posar-la al bressol...).
monica78
Entrades: 156
Membre des de: dv. set. 21, 2012 8:50 am

EntradaAutor: monica78 » dl. des. 03, 2012 11:04 am

Elpoma, segur que seran les dentetes!!! A la meva li va passar igual i vaig fer el que t'ha comentat la Roser.

Jo em posava una mica d'Apiretal a la gema del dit i li regrefava per la geniva perquè el dolor li marxes abans!
Imatge
Imatge
laurita6
:: poltre
:: poltre
Entrades: 640
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 11:09 am

EntradaAutor: laurita6 » dt. des. 04, 2012 10:28 am

yo estic igual es desperta varies vegades a la nit demanant aigua o inquieta cridant, dorm amb nosaltres perque es imposible fer-la dormir al seu llit i d'aquesta manera dormim tots pero aquests despertar són extranys espero que tb sigui les dents l'hi esta sortin un queixal o a vegades em sembla com si tingue sun mal son i es depertes amb por es tira a sobre meu i es queda dormida, son nits durilles pero espero que vaigi cambiant de fet deasde que va neixer que anem pasant varies etapes de son.
Imatge
Imatge
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dt. des. 04, 2012 12:33 pm

Amb la Berta també va passar el mateix i va coincidir després d'haver tingut la gastrointeritis.
És una nena que no sol plorar gaire i sempre està contenta i de bon rotllo, doncs després d'haver passat una setmana malaltona recordo que va estar ben bé un parell de setmanes més (quan ja no tenia res) més queixosa del normal, més demandant, plorant fàcilment... Jo ho vaig atribuir també a la sortida dels queixals... De cop i volta va tornar a la normalitat... no sé tu, tot són etapes!
Ara estem amb mocs i tornem a tenir nits ben distretes!! uf!!!!!! :-o00m

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::