Escola bressol...Ara?

Els bolquers, el xumet..

Liti
:: zebra
Entrades: 1104
Membre des de: dg. set. 23, 2007 9:29 pm

Escola bressol...Ara?

EntradaAutor: Liti » dg. gen. 13, 2013 4:48 pm

Hola noies, us explico una mica el meu cas...

En Julen té 17 mesos i des de que treballo ha estat a casa dels meus pares, ens havíem plantejat portar-lo a la llar d'infants cap a l'any però els meus pares ens van comentar que esperèssim als 2 anys i que a casa amb ells estava bé...i així vam fer.
Ara en Julen té 17 mesos i és un nen amb molta energia!!! necessita cremar, correr, jugar i a casa dels meus pares això no és possible. Allà està súper ben cuidat però crec que necessita molts més estímuls.
Quan jo arribo de treballar, a les 17h d la tarda està a tope d'energies i cada dia ens donen les 12 d la nit :content: :content: i clar, és molt dur perquè cada dia quan el desperto va súper cansat i a casa dels meus pares necessita dormir i cremar energies, total, que ens hem plantejat portar-lo a la llar d'infants ara! :miko: Algú s'ha trobat amb una experiència semblant?
Moltes gràcies noies!
pardaleta
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: ds. des. 29, 2012 4:09 pm

Re: Escola bressol...Ara?

EntradaAutor: pardaleta » dg. gen. 13, 2013 5:01 pm

Hola,
La meva te 7 mesos nomes, pero m'imagino en la situacio del teu nen, i per el que sento d'amigues meves amb nens d'edat similar, i és clar!!!!! el nen necessita marxa! i alhora dormir el que li toca la nit, i sembla que amb el pla que teniu muntat no te ni l'una cosa ni l'altra, no?
Jo crec que es una molt bona opcio la llar d'infants en el teu cas...
pardaleta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 16, 2013 10:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

EntradaAutor: Albercoca » dg. gen. 13, 2013 8:22 pm

Jo tinc un nen de 22 mesos i no el porto a la llar d'infants. El que fem és portar-lo a comprar, al parc, ludoteca un cop per setmana... fem activitats cada dia i el faig caminar força pel matí i per la tarda. A les 20,30 de la nit ja el tinc dormint, la qúestió és cansar-lo, que s'ho passi bé, i disfruti del parc o allà on el portem.
La llar d'infants et pot anar bé si no tens amb qui deixar-lo, però si els teus pares te'l volen cuidar fins els dos anys, potser podries esperar. I dir als teus pares, que el portin al parc o algún lloc on pugui correr i passar-ho amb altres nens. Hi ha pobles que fan activitats, tallers un cop per setmana... no sé.
Però si veus que en una llar d'infants ell estarà més content, endevant! El pots portar quan vulguis, el més important és que ell estigui bé, i vosaltres tranquils.
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dg. gen. 13, 2013 8:44 pm

A la llar s'ho passen pipa, aprenen un munt, canten, ballen, es pringuen amb pintura... plantejat que vagi nomes al mati, per ell no sera dur perque s'ho passara be i a dinar amb els avis.

Tambe investiga si es que el deixen fer molta migdiada, a vegades els deixen dormir perquè fan peneta i despres ens toca pringar als pares a les tantes.
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dg. gen. 13, 2013 9:27 pm

El meu nen fara 1 any d'aqui dues setmanes i com que estic d'excedencia esta tot el dia amb mi. Haviem pensat portar-lo aquest any a l'escola bressol( els matins), que el setembre ja tindra 1 any i mig, perque faci amiguets, estimulacio,...i aixi tambe tenir temps per mi. Pero tal com estan les coses amb aquesta crisi no sabem que fer.
Els matins anem a passejar, comprar i s'adorm 1h al cotxet, despres de dinar fa la migdiada 1h i mitja, per les tardes no sortim perque de seguida es fosc i fa fred, juguem amb les joguines, ...
mel2010
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 07, 2010 8:28 pm

EntradaAutor: mel2010 » dg. gen. 13, 2013 10:13 pm

Jo també la vaig començar a portar amb 17 mesos de 9 a 1,i hi va molt contenta, aprèn moltes coses i juga amb els altres nens. Crec que és una bona opció.
SONIC
Entrades: 124
Membre des de: dv. oct. 29, 2010 12:54 pm

EntradaAutor: SONIC » dg. gen. 13, 2013 10:50 pm

hola, jo si el portaria jo he estat mestra de llar d'infants durant molts anys , ara soc mestra d'escola i veus que els nens quan són petis aprenen moltes coses que tu mateixa no t`ho creus, a la classe aprenen a relacionar-se amb altres, a jugar. compartir, ser més autònoms , compartir espais amb altres,, se que a casa amb els avis estam bé però els a vis no són com ells, amb això vull dir què és bó que els nens comparteixim estones amb nens i nenes de les mateixes edats. Jo tinc bessons i els meus van començar anar a la llar aquest Setembre i la veritat què al començament com a mare et costa deixar-lo prè a mida que passen els dies el veuras que s'ho passan molt bé.
Liti

EntradaAutor: Liti » dl. gen. 14, 2013 6:09 pm

Aixxx noies moltíssimes gràcies per les vostres respostes, són de gran ajuda!
De moment sé que hi ha plaçes a P1, és l'escola bressol municipal, i demà tinc entrevista amb la directora...
Tinc molts dubtes i ho pasaré malament però és el què hi ha...moltísssssimes gràcies!!!
Liti

EntradaAutor: Liti » dc. gen. 16, 2013 12:08 pm

Bé noies, ahir vaig anar a l'escola bressol i si que tene plaçes de P1, és la municipal. Vaig parlar amb la coordinadora i amb la directora tinc demà a la tarda entrevista. Ja la conec perquè hi va ma neboda i m'agrada com funçiona, probablement en Julen començarà el 4 de febrer i farà adaptació igual...aixxx ja pateixo per que segur que plora molt, i jo hauré de fer el cor fort perquè vull pensar que és el millor per ell!
charito

EntradaAutor: charito » dc. gen. 16, 2013 1:01 pm

Q be!!!! Igual et penses q fara un drama i va tan content. Mai se sap amb aquests peques!!!
Mireia&Didac
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dj. oct. 25, 2012 5:51 pm

EntradaAutor: Mireia&Didac » ds. gen. 19, 2013 6:13 pm

El meu petit va a l'escola bressol des de septembre quan ja tenia els 12 mesos. durant dues setmanes plorava al entrar i quan l'anavem a buscar; i la veritat es que a mi se'm feia el cor un puny. ara rere 5 mesos, son moltes les vegades que plora perque no vol marxar
la veritat que tot i que de vegades es una mica frustant, em consola pensar que si ell no vol marxar es perque es troba molt be.
ja veuras com anira tot molt be
ImatgeImatge
Liti

EntradaAutor: Liti » dl. gen. 21, 2013 6:10 am

Gràcies noies! A nosaltres ens queden 2 setmanes per començar! Ho farà el dia 4 ja q es dilluns! Dimecres tenim entrevista amb la seva mestra! Estem molt contents d haver pres aquesta decisió ara per ara! Esperem q l adaptació no sigui molt dura!
Liti

EntradaAutor: Liti » dj. feb. 21, 2013 5:50 pm

Holaaa!!! En Julen va començar l'escola bressol el dia 4, plorava però bé, la setmana pasada ja el vaig deixar a permanències al matí i el primer dia va plorar molt, ell i jo...( em va fer molta pena, em vaig sentir mala mare ) però realment a les 10 pases meves ja no plorava!
Avui ja no ha plorat, s'ha agafat la mà de la mestra i ha passat de mi :ok: ! La mestra diu que té els seus moments però que està fent una adaptació molt positiva!
Des de casa notem molt canvi, molt espavilat, ell ja és molt xerraire i es fa entendre molt des de ben petit, però ara és una canya!
charito

EntradaAutor: charito » dj. feb. 21, 2013 6:52 pm

Ei q be liti si es q son uns campions!!!!!
pandora
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

EntradaAutor: pandora » dt. març 19, 2013 7:55 am

Liti, que bé que el Julen estigui fent tant bona adaptació, segur que li va genial anar a la guarde.

Nosaltres voliem portar a la LAIA al setembre, ara té 20 mesos, però estic embarassada i al setembre tindrà un germanet/a, per tant el pediatra ens recomana que comenci ja la guarde, perquè sino ho pot relacionar amb l'arribada del/a germanet/a i portar-ho pitjor.
EStem contents que estigui amb els meus pares, la porten al parque, apren molt, però no està gaire amb altres nens i quan estem algun lloc amb altres nens no s'acosta i es possa molt tímida, em preocupa com anirà l'adaptació, a més per temes de feina jo no la podrà acompanyar a fer l'adaptació, hi anirà el meu marit, i em fa molta, molta pena... avui anem a parlar amb la directora i veure les intal·lacions i , si tot va bé, començarà passat setmana santa. Seran 3 hores, de 9 a 12 i després estarà amb els meus pares fins que jo arribi de la feina (les 15h, les 17h.... depen del dia).

Algun consell? ella ja enten moltes coses, però no sé com portarà el tema guarde.
charito

EntradaAutor: charito » dt. març 19, 2013 12:53 pm

El meu consell.... q no t'amoinis abans d'hora! I si s'ho passa be i va contenta? Si tu ho vius positivament ella ho notara!
ajulia
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 11:44 am

EntradaAutor: ajulia » ds. març 30, 2013 11:41 pm

La peke de casa també comença la llar d'infantesa després de setmana Santa, concretament el dimecres perquè jo tinc festa al mati i així podem fer l'adaptacio. E dijous també hi aniré jo però divendres ja li haurà de portar la meva mare. A veure com va. Ella també només hi anirà quasi tres hores al matí. És molt oberta amb els nens, sempre s'hi acosta i els hi diu coses (a la seva manera... Té 21 mesos). A casa ja fa dies que parlem de l'escola i anem dient els noms dels nens de la classe i de la senyoreta. No sé perquè em sembla que no li costarà massa, els primers dies quan vegi que marxem segurament farà el numeret II cridarà, però crec que li passarà de seguida. Ja ho veurem, només són pensaments positius (provinents d'una persona més aviat negativa...)
pandora
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

EntradaAutor: pandora » dl. abr. 01, 2013 6:55 pm

La Laia comença demà la guarde ?-) ?-) , no sé com ho portarà... l'adaptació la farà el seu pare que té flexibilitat a la feina, també fa dies que li parlem de l'escola de la profe... però amb ella li costa acostar-se als nens, li agraden però li fa molta vergonya, amb el adults en canvi cap problema.
Ja us explicaré qué tal. Ajulia, ja ens explicarem com ha anat :ok: .

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::