Quina talla de roba?

Els bolquers, el xumet..

Ganga
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

Quina talla de roba?

EntradaAutor: Ganga » dl. feb. 11, 2013 10:01 am

bONES!
Tinc un dubte (bastant tonto) xo em porta de cap per no voler equivocar-me de talla.
El meu fill acaba de fer 18mesos i no sé quina talla de roba li haig de comprar per ara la temporada primavera- estiu. Li compro ja talla 2 anys directament per primavera-estiu? (ja que a l'estiu farà 2 anys) o compro 18 mesos primavera i estiu de 2 anys?? es que ho trobo tonto això de talla 18. No crec que hi hagi massa diferència,no? (sempre parlant de talles i cases que tallin estàndar, ni gran ni petita...
Aix no sé i una altra pregunta:a partir d'ara quan porti talla 2, què representa que li durarà aquesta talla un any sencer? (fins l'estiu dels 3?) i ara ja és d'any en any o sigui talla 2 estiu, tardor, hivern i primavera i així successivament?
Ai perdoneu però em porta de cap i el meu home no en té ni idea tampoc!
:ok:
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Quina talla de roba?

EntradaAutor: ada_bcn » dl. feb. 11, 2013 10:05 am

De la talla 12 a la 18 hi ha 6cm de diferencia (1,5cm de diferencia en el tiro per exemple) i amb la 24 el mateix. A partir de 2 anys són 6cm per any de diferencia...
o sigui:
talla 12 - 80cm d'alçada
talla 18 - 86cm d'alçada
talla 24 - 92cm d'alçada
talla 2 - 92cm d'alçada
talla 3 - 98cm d'alçada
talla 4 - 104cm d'alçada... etc...
La diferencia entre talla 24 i talla 2 és quee els patronatges estan fets per portar bolquer o per no portar-lo.
La diferencia entre les talles d'una marca o altre és si la talla 18 és de 80-86cm o a partir de 86cm fins a 92... itambé varia si el patronatge està fet amb cm o amb polzades, le smarques angleses són ´menys completes pq fan els patronatges amb polzades i hi ha diferencies de mides...
Jo la talla 18 la he fet servir molt, però sie l teu fill té ja 18 mesos i té mides estandard li agafaria la talla 24 o 2 per l'estiu.
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dl. feb. 11, 2013 10:22 am

Cada marca talla diferent!
Mira més aviat les mides en cm que posa que no la talla.
Imatge
Imatge
Nenufar
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 8:46 am

EntradaAutor: Nenufar » dl. feb. 11, 2013 12:36 pm

Jo sempre tiro a l'alça, és més fàcil fer-li una gira al baixdel pantaló o al puny que no pas anar esquifit. Tot i que suposu que t'hauràs adonat que això de les talles es una mica un món de xauxa.
La meva filla amb 15 mesos, porta roba que li va bé de 12 m, de 18m,24m i alguna cosa de 24m li justeja, i té una rebequeta de talla 6m que encara li va a la mida.
o sigui que cada marca és un món, jo ara ja busco talla 24m, però visualment ja veus si li pot anar bé o no al nen/a.
Imatge
Imatge
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

EntradaAutor: jllt » dl. feb. 11, 2013 2:24 pm

Estic d'acord amb el que et diuen la majoria: cada marca talla diferent i pots arribar a combinar a l'armari peces de 12 mesos, 18 mesos, 2 i 3 anys!! Cal fixar-se bé en el tallatge, i fer una vora temporal als pantalons o posar una gometa als baixos no costa gaire, i doblegar les mànigues encara menys. A mi en general no m'agrada fer anar els nostres nens amb roba gaire grossa, però tampoc m'agrada veure'ls esquifits. La nostra nena té dos anys i mig però és molt menuda: doncs tot aquest hivern està portant pantalons de 18 mesos, però en canvi porta samarretes de 3 anys. El nen acaba de fer quatre anys però és grandet i porta pantalons talles 4 i 5 anys, i jerseis talla 6 anys. Així explicat sembla un batibull, però és molt més senzill: és mirar-te la peça que vols comprar i pensar si vols que li duri un parell de temporades o si amb una temporada ja en tens prou. Jo ara a les rebaixes ja els he comprat força cosa per a l'hivern que ve, que aquí a la nostra zona els hiverns són molt llargs ;-))) i els pantalons de pana, els xandalls i els jerseis polars els fem servir contínuament! En canvi els estius són curts, i encara que em plantejo que aquest any a la nena li compraré vestits talla 4 anys, dependrà de cada vestit!

Edito per dir que a vegades em trobo un vestit talla 3 i un talla 4, els poso l'un al damunt de l'altre i gairebé no hi ha diferència de llargada. Trobo que, en general, els pantalons dels nens sí que els fan més llargs del que fins i tot posa a les etiquetes, però com deia, sempre hi pots fer una mica de vora o doblegar-los, i així els aprofites més.
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dl. feb. 11, 2013 2:55 pm

Si aixo de les talles es tot un món, el meu nen te 12 mesos i porta roba de 18 mesos, al mes que li vagi una mica gran que no pas que vagin encongits, pero tu mes o menys ja veus si li pot anar be o no.
Ganga

EntradaAutor: Ganga » dl. feb. 11, 2013 7:36 pm

Merci noies!
ja miraré més o menys!! i si és poca diferència agafaré directament 2 anys!
:ok:
La patufa quasi 3!
laurita6
:: poltre
:: poltre
Entrades: 640
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 11:09 am

EntradaAutor: laurita6 » dt. feb. 12, 2013 10:37 am

blanca té 19 mesos demà i a l'hivern portaba 12-18 i les ultimes de 18-24 pk ya veia que anava prieta, per l'estiu depen coses de primavera 18-24 i coses de molt estiu de 24., es un lio, jejeje
Imatge
Imatge
Esperançada
:: tigre
:: tigre
Entrades: 742
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm

EntradaAutor: Esperançada » dc. feb. 13, 2013 7:31 pm

Jo més que mirar les talles o faig per els cm. Cada fabricant es un món ,no ens passa a nosaltres igual. La pitufa té 12 mesos no és gaire gran,més aviat menuda i depenent del fabricant gasta la talla de 6-9 mesos, de 9-12 mesos o de 12 mesos,per tant no et sabria dir.
Imatge
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dc. feb. 13, 2013 10:19 pm

jo ja ho faig per cm, tambe!
et passo una entrada que vaig fer al meu bloc sobre les talles. vaig fer una taula amb el tallatge d'algunes marques, per si et serveix!
http://instintmaternal.blogspot.com.es/ ... alles.html
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Ganga

EntradaAutor: Ganga » dj. feb. 14, 2013 9:49 am

ostres gràcies noies!
gràcies carbasseta molt currada la taula! :ok:
Una pregunta carbasseta, dels 18 mesos passa als 23 mesos, vols dir 24 mesos oi? i després a sota són 2 anys, és el mateix, 24m que dos anys, aix no ho entenc això??

Merci altre cop!!
La patufa quasi 3!
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: leta » dj. feb. 14, 2013 5:27 pm

Això de les talles és tot un món... jo tinc una nena de 20 mesos i anem amb un poti-poti de talles que deu n'hi do! És bastant alta i de pes normal per l'edat, però el que he trobat és això: tallatge petit Zara i dpam, tallatge gran h&m, Tuc Tuc li va bé, de fet porta coses de 18 mesos que li van de conya, però d'altres li van ja petites... Benetton també fa coses grans. Per defecte, sempre li compro una talla una mica més gran, sempre és millor que li vagi una mica llarg abans que haver-ho de desar a una caixa perquè no li ha durat 2 mesos... :-o00m
De fet, l'altre dia per carnesoltes havia d'anar amb una corbata a la llar i li vaig comprar una camisa blanca de rebaixes al Zara, talla 2-3 anys! Li anava una mica gran però no semblava pas la talla que era! :-o00m
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Nenufar
Entrades: 230
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 8:46 am

EntradaAutor: Nenufar » dv. feb. 15, 2013 9:06 am

El tema 23m/24m o 2 anys a mi una vegada em van explicar que lu de 23m/24m es considera bebé per tant el pantaló està dissenyat per quedar bé amb bolquer i en canvi 2 anys ja es per nen/a i per tant ja es calceta o calçotet, però no sé si es veritat o no.
Imatge
Imatge
carbasseta
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dv. feb. 15, 2013 3:16 pm

hola! vaog posar les talles com posava a cada marca, es a dir, n'hi ha q en comptes de posar 24 mesos, posen 23. el que no sabia era aixo dels 24 i dos anys. ho tornare a repassar i editare la taula! :ok
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
Imatge
Imatge
Ganga

EntradaAutor: Ganga » dg. feb. 17, 2013 5:06 pm

Ai no carbasseta si ja està bé!!! encara gràcies, ho dic perquè al veure-ho dubtava, però la taula s'entèn bé eh! :ok:
La patufa quasi 3!
carbasseta
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » ds. feb. 23, 2013 2:37 am

Hola noies!

Avui he tingut una estona per tornar a mirar això de les talles! Em semblava recordar que hi havia algunes marques que tenien 24m i 2A, però no n'he trobat cap, sinó que algunes posen 24m i altres 2A. Si és lo del bolquer o no, no us ho sé dir. Vaig trobar que ho deien al Yahoo respuestas, però enlloc més.

Una abraçada!
Imatge
Imatge
Ganga

EntradaAutor: Ganga » ds. feb. 23, 2013 2:39 pm

merci carbasseta! i a les altres!
es que no trigaré a comprar la roba de la següent temporada perquè d'aquí poc neix el segon i no em veig amb els dos de compres! jajajjaaa.
La patufa quasi 3!

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::