Ara vol el xumet! (18 mesos)

Els bolquers, el xumet..

soleilua
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Ara vol el xumet! (18 mesos)

EntradaAutor: soleilua » dj. jul. 11, 2013 11:17 am

Perdoneu si hi ha un altre fil semblant, però no l'he trobat.

La meva filla no porta xumet des dels 8 mesos. Mai li va fer massa gràcia, i només li posava per dormir, i un dia al canviar els llençols es va perdre, i no l'ha demanat mai més.
Resulta que fa dies que quan veu un xumet li fa gràcia i diu: pipa, pipa! Té algunes nines que en tenen, i els el posa i treu, i nens de la seva classe també en porten i ella se'ls mira i diu: pipa!

Ahir em van donar la bossa de la roba de recanvi de la nena de la llar, perquè canviés algunes peces per roba més estiuenca, i dins hi anava un xumet, que al principi de curs li vaig posar per si algun dia al dormir el volia, i mai l'ha utilitzat. Doncs el va veure i me'l demanava! Pipa, pipa, pipa...
Vaig pensar que el voldria per jugar, i li vaig donar, pensant que el tindria una estona i no el voldria més. No hi va haver manera de treure-li fins que va anar a dormir!! Fins i tot, estava fent teta mig adormida, i vaig aprofitar per amagar-lo sota el coixí, i es va asseure de cop i em va dir: "mama, pipa? on està?" Li vaig dir que la pipa a la nit dormia, i es va conformar.

La meva sorpresa ha sigut aquest matí quan me l'ha demanat altra vegada!!! No li he donat, anavem ràpid per anar cap a la llar, i s'ha oblidat de seguida, però ja m'ha pujat la mosca al nas.

Vull pensar que és una cosa d'un dia, que ara li ha donat per la "pipa" perque veu que molts dels seus companys de classe en porten, i les nines també, però que ho vol per jugar i prou, més quan porta 10 mesos sense, i mai va ser sant de la seva devoció...

Què en penseu? A alguna li ha passat? Ha sigut cosa d'un dia o s'han "reenganxat" al xumet?
soleilua
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Ara vol el xumet! (18 mesos)

EntradaAutor: soleilua » ds. jul. 13, 2013 9:18 am

Després de dijous llevar-se amb la pipa al cap, va passar tot el dia com si res i no s'en va enrecordar més, però... ahir divendres altra vegada! A més, vam estar donant una volta i va veure un nen que en duia una i altra vegada: pipa, pipa, pipa!!

A veure si no li dura molt..

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::