NO HI HA MANERA AMB LA CACA!

Els bolquers, el xumet..

TerTeixi
:: zebra
Entrades: 1074
Membre des de: dt. set. 27, 2011 5:35 pm

NO HI HA MANERA AMB LA CACA!

EntradaAutor: TerTeixi » dl. ago. 05, 2013 10:02 am

Bones,
A veure si algú em pot ajudar... Li vaig treure el bolquer al nen per Setmana Santa a l`Abril d`aquest any (el nen tenia 2.5 anys), els pipis a la primera i tampoc s`ho va fer ni a la migdiada ni al dormir. Peró les caques encara estem en ello :ufs: m`avisa quant ja li ha sortit, ell quant te ganes o és separa o comença a correr. Li he posat un poster amb estrelles (que li va anar genial pels pipis) i un a la porta d`un nen que esta fent caca a l`orinal i després la llença al water,.
No hi ha manera, diu que no vol asseure`s ni a l`orinal ni al water... Estic patint perqué al Setembre comença el cole :ufs:
Alguna amb la mateixa situació? Se que les caques solen costar més, peró ser que no les fa perqué és un nen molt tosut i no li entra que és tingui que seure per fe-la...
Gràcies!
Imatge
Imatge
kabbisa
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: NO HI HA MANERA AMB LA CACA!

EntradaAutor: kabbisa » dl. ago. 05, 2013 11:25 am

Potser dic la tonteria més gran del mon, però si li deixes estar de peus (damunt la gibrelleta) mentre fa caques?
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
TerTeixi
Entrades: 1074
Membre des de: dt. set. 27, 2011 5:35 pm

EntradaAutor: TerTeixi » dl. ago. 05, 2013 11:31 am

kabbisa ha escrit:Potser dic la tonteria més gran del mon, però si li deixes estar de peus (damunt la gibrelleta) mentre fa caques?

És que quant li dic (que ja veig que comença a tenir ganes) d`anar a l`orinal és posa fet una fera... Avui estic provant de que vagi sense calçotets i a veure si així veu que la caca caura al terra
Imatge
Imatge
Amal
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

EntradaAutor: Amal » dl. ago. 05, 2013 1:45 pm

Al meu li passa igual i porto des de setembre passat rentant calçotets... A més de posar-se fet una fera quan veig que li està sortint i li vull portar al wc, el que fa és caques per entregues... És a dir, comença a fer-ne, llavors de seguida para. Al cap d'una estona vol acabar de buidar, però para, després una miqueta més... Així fins 4 vegades alguns dies. Tinc un munt de calçotets perquè no dono a l'abast de rentar-ne tants!
He provat amb premis, gomets, posar-lo a la mateixa hora... Però res, no vol seure ni a la gibrella, ni al wc ni al bidet. Tot i que a l'únic lloc on algun cop a fet és al bidet.
Sort i que passi aquesta etapa ràpid!
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

EntradaAutor: jllt » dl. ago. 05, 2013 7:52 pm

Ai noies... jo crec que a casa nostra us guanyem a totes. El nostre nen fa un any i mig llarg que va sense bolquers, pipis controladíssims de dia i de nit molt de pressa, però la caca, tot just ara aquest estiu en un parell de setmanes n'ha fet un parell de cops al wc, i sempre fora de casa, curiós. Jo he passat fases de molta desesperació perquè ho hem intentat tot i res ha resultat. L'únic que m'ha consolat sempre és que la seva pediatra no hi ha donat mai cap importància, sempre em diu que ja li arribarà el moment, que és molt espavilat i ell sap el motiu pel qual es fa la caca als calçotets... Patia també perquè va fer P3 el curs passat, però mai va fer caca al cole (he de dir que venia a dinar a casa i sempre s'esperava a fer-la a casa). I bé, ara amb la nena estem si fa no fa... A ella no li agrada fer-se la caca a les calcetes però no vol ni sentir parlar d'anar al wc a fer-la, i demana un bolquer quan en té ganes. Com que porto el temps que porto amb el nen, he decidit no amoinar-me gaire més. Ja trobo una victòria que en un parell de setmanes el nen hagi fet caca al wc un parell de cops, de manera que penso que aviat arribarà el moment. Però és cert que mentre es passa és molt i molt desesperant. Jo li deia a la doctora: tan espavilats que són amb moltes coses, ¿com pot ser que no entenguin que la caca l'han de fer al wc? I sempre em diu: precisament ho fan així perquè són requeteespavilats. I :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::