S’aixequen a la nit per fer pipi???

Els bolquers, el xumet..

Rousi
:: cèrvol
Entrades: 578
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 1:00 pm

S’aixequen a la nit per fer pipi???

EntradaAutor: Rousi » dl. ago. 05, 2013 11:25 am

Hola noies,

A veure si alguna em pot ajudar o s’ha trobat en un cas similar. A finals de juny vam treure el bolquer de dia a la petita, tenia 2 anys i 3 mesos, i va molt bé, la primera setmana va ser caòtica, però des de llavors només s’han escapat 2 pipis i 2 caques. A la nit no ens plantejàvem treure el bolquer, perquè hi ha dies que encara s’aixecava molla, però fa tres nits, que es desperta a les 5, a les 6, a les 7 i a les 8 (més o menys), i em diu que té pipi, hi ha dies que té el bolquer sec i d’altres mullat, però poquet, i quan la poso a l’orinal per fi pipi, hi ha vegades que en fa i hi ha vegades que no. Clar, després de passar per l’orinal, li dic que hem de tornar al llit, i feina rai. S’hi acaba posant, però sempre em diu que no. Ella des de que tenia 15 dies que dorm tota la nit, de 10 de la nit a quarts de 10 del matí.

El problema no es haver-me d’aixecar 4 vegades a la nit a fer-li fer pipi si en realitat en té, el que no vull és que agafi el costum d’aixecar-se perquè es desperta o perquè vol gresca, perquè no descansa i l’endemà està rendida, i clar, ara si que no hi ha llar, però durant l’any s’aixeca aviat per anar a la llar, i necessita està descansada.

A alguna li ha passat això o alguna cosa semblant? Em podeu donar idees o aclarir-me una mica??? No sé si li he de treure el bolquer o no, o treure-li la barana del llit i que baixi soleta a fer el pipi (de dia, quan té pipi, va sola a l’orinal, es baixa les calcetes i quan està se les puja, només em crida per titar el pipi al wc i netejar l’orinal...) o alguna altra cosa...

Moltes gràcies per avançat.
Salut!
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: S’aixequen a la nit per fer pipi???

EntradaAutor: fox » dl. ago. 05, 2013 6:18 pm

hola, el meu mai s'aixecat a fer pipi per la nit però se de nens que si que ho fan, ara que un cop, que ho faci tres o quatre ho veig massa. vaja que crec que es una excusa o potser té la sensació o té por que si no ho prova se li escapi.

Si creus que ella podría fer-ho sola per la nit que ho faci, potser aixi només s'aixecarà si te realment ganes de fer pipi. Uiii... veig que hauries de treure la barana, a veure si per arreglar lo del pipi es fot una castanya :-:) Li has preguntat si ella vol tornar al bolquer? potser es veu més segura i no es desperta. El meu va portar bastant temps el bolquer de la nit.

sort
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
Rousi
Entrades: 578
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 1:00 pm

Re: S’aixequen a la nit per fer pipi???

EntradaAutor: Rousi » dt. ago. 06, 2013 12:36 pm

Fox, moltes gràcies per la resposta, però és que ella porta bolquer de nit! Això és el que m'extranya i em descol·loca!!!
ImatgeImatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::