ni la teta la calma!

Els bolquers, el xumet..

bruneta
:: gosset
Entrades: 477
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 5:58 pm
Ubicació: maresme

ni la teta la calma!

EntradaAutor: bruneta » dv. oct. 25, 2013 9:35 am

Hola,
la meva filla MAI MAI ha dormit bé, és una bebita molt activa i neguitosa ( ara té 14 mesos), però fins fa uns mesos encara aconseguiem portar més o menys les nits..es despertava sovint, s'enganxava a la teta i dormiem al menys unes horetes.
Ara això ha canviat dramàticament per nosaltres: es desperta, fa una bona estona de teta, es desenganxa i rondina, xiscla i es torna a enganxar..repetim el cicle unes tres vegades fins que ja no puc més i demano al seu pare que l'agafi i l'adormi a braços..a vegades funciona però la majoria de cops es posa feta una fera senyalant-me, així que el papi me la torna a passar..novament teta i definitivament, amb sort, s'adorm. I amb això passen tranquilament 2 hores, sinò tres ! Aquesta nit això s'ha repetit un parell de vegades, i a les 7h enlaire! Imagineu, he dormit potser unes 3 horetes?
No puc més físicament, i no sé com afrontar la situació. Ja vaig parlar amb la lliga de la llet i em van dir que coneixien casos com el meu i que, inexplicablement, d'un dia per l'altre la cosa s'arreglava. Però portem ja molts de mesos. I és clar que poden ser les dents, els queixals que surten, el fet de caminar...o tot plegat !
Fem collit i la meva parella està totalment en contra. No dorm per res al seu costat sinò sobre meu, fins el punt que a vegades ens fa fòra del llit !
No sé què fer!!!!! No la vull passar a la seva habitació per no enpitjorar encara les nits ( i perque m'agrada tenir-la a prop )
Hem provat amb homeopatia ( passiflora, coffee tosta.. ) , neo peques, blevit...una pèrdua de diners.
Ajut, please !

Moltes gràcies !
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: ni la teta la calma!

EntradaAutor: bertian » dv. oct. 25, 2013 10:22 am

Ostres Bruneta... no sé què dir-te... la veritat és que jo també penso que tot són etapes, el què passa és que n'hi ha de més llargues que d'altres...
Nosaltres també hem fet collit i la teta anava la mar de bé perquè s'adormís i pels despertars nocturns... recordo alguna nit també que s'havia desvetllat més tot i tenir la teta, però la veritat és que si no enceníem el llum, i ens quedàvem tots quiets, i ella em notava al seu costat poc a poc es tornava a adormir (trigant més o menys segons el dia...).
Sento no poder ajudar-te gaire, només et vull donar molts ànims i ja ho saps però recorda que tot passa...
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

EntradaAutor: Cabana » dv. oct. 25, 2013 10:30 am

Hola!

A casa ara fa uns dies que tornem a estar en una situació similar a la que descrius. El cigru està molt inquiet pels queixals. Mai ha estat bon dormidor, sempre ha necessitat contacte amb mi (els primers mesos era 24h enganxat a la teta, sinó, no dormia), des que va néixer ha estat molt actiu i observador i entra dins d'allò que els psicòlegs anomenen "nens/es d'alta demanda". Et deixo un enllaç a la seva pàgina per si vols llegir algun article, potser la teva petita tb es alta demanda i et servirà per entendre com funcionen i per no sentir-te tan agobiada.

http://www.crianzadealtademanda.com/

Jo porto ja 3 nits pràcticament sense dormir i sé que són els 4 queixals que li falten, que li comencen a sortir, però com tu dius, tot hi influeix : caminar, descobrir el món,... Jo et recomano paciència i, potser, parlar amb el teu company perquè sigui un pèl més comprensiu amb les vostres necessitats. Ànims!
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: Airin » dv. oct. 25, 2013 10:55 am

Hola Bruneta!

Podria ser que estigui així d'inquieta per les dents. A nosaltres ens va anar molt bé el Chamodent (homeopatia, però veig que no és cap d'aquests altres remei que heu provat, que crec que són més per relaxar). LI donàvem dissolt en aigua amb una cullereta i una mica de millora notàvem. Ma mare em recomanava Nani predental (no sé si s'escriu així),no sé si també us pot anar bé, s'ha d'untar a la geniva.

Com que la nena necessita contacte amb tu però veig que al teu marit no li agrada això del collit (o simplement no descanseu cap dels dos, que seria l'objectiu del collit), heu pensat a posar la nena a la vostra habitació, però en un llit al costat del vostre? No sé si teniu espai, però potser seria la manera que ella us tingui realment a prop, però cadascú amb espai per dormir.

Espero que amb algun d'aquest remeis o simplement amb el temps la cosa canviï perquè és horrorós no poder dormir un mínim d'hores seguides. Ànims! I per cert, m'encanta el nom de Bruna :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
turuleta
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

EntradaAutor: turuleta » dv. oct. 25, 2013 12:09 pm

El meu porta 2 nits així.quan ja porta una estona fent el tonto a la teta,massec al llit i lacuno.s'adorm al moment.jo em poso el coixins de lactancia i dormo asseguda.quan es queixa el bressolo de nou i es clapa. Ja em fa ràbia fer això de dormir asseguda,però descansem més els dos i espero que passi.
Imatge
Imatge
bruneta
Entrades: 477
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 5:58 pm
Ubicació: maresme

EntradaAutor: bruneta » ds. oct. 26, 2013 9:27 pm

Aixxx, veig que no hi ha solució miraculosa..
Sí que podrien ser els queixals, sí pobreta, però com diu la meva parella, " i abans què? " Cabana, ara em miro l'enllaç,merci.

Airin,abans dormía al seu bressol al costat nostre, però com anava malament( no volia tornar al seu llit i la deixàvem al nostre així que anàvem esquivant els cops de la nena en el seu dormir neguitós ) vam pensar que amb el bressol de collit ella tindria el seu espai. La veritat és que a mi el collit m'encanta, el problema no és que rodi cap a mi, sinò que ens fot fòra als dos del llit ! Però bé, tampoc és un problema si la tornem a lloc.
El chamoden li vaig donar també, fa temps..

Gràcies pels ànims, és molt dur no dormir ! I la mala llet que portem els dos, pobreta meva, em sento culpable perque a vegades no la podem controlar en el moment i ens sent discutir, cosa que no feiem mai abans. Sort que al matí és un sol enorme i quan em desperta amb "mama, mama " m'ha donat tota la força per afrontar el dia amb taaaaaant d'amor..
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::