Perdem la Pipa!!!
- Gran-Quima
- :: formigueta

- Entrades: 64
- Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm
Perdem la Pipa!!!
Eiiiii.....hola mamis, tinc una preciositat de nena de 14mesos que fa servir la pipa, fins ara mai hem tingut cap problema., pero ara la tira.....bè,,,,la llença com quatre metres quan passegem amb el carro. Si poso un agafa pipas l.arrenca el fa servir com de rodeo i encara va mes lluny.....vaig pensar que si no la vol la guardem, però si la vol si......he pensat lligarli amb una cinta elastica al carro. Aixi per lo menys no la perdem pel poble 
Teniu alguna idea que singui menos cutre que posar la cinta?
Gràcies

Teniu alguna idea que singui menos cutre que posar la cinta?
Gràcies
Re: Perdem la Pipa!!!
Em diras drastica i perdona si et sap greu.... pero amb 14 mesos si la llença jo no li torno..... ja pot començar a aprendre que no es llencen les coses. 

El meu va estar unes setmanes que també la llençava, però jo li explicava que no li podia tornar fins que no la rentés i la moda li va passar de seguida. Ara amb 21 mesos ja només la porta de nit per dormir: jo em pensava que estava molt enganxat al xumet però un dia li vaig dir que la pipa dormia al llit i em va dir que ok, i ara ja no surt de casa i no la demana mai...!
Ànims que és una moda passatgera, però jo tampoc no li lligaria! Si la vol, que no la llenci!
Ànims que és una moda passatgera, però jo tampoc no li lligaria! Si la vol, que no la llenci!
La meva quan s'enfadava també la llençava, i a sobre era quan la necessitava més per que es posava a plorar, però jo li explicava que no li podia donar fins que la passés per aigua, al final també ho ha deixat de fer. Paciència
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |