SOS! Necessitat de canviar l'horari...
SOS! Necessitat de canviar l'horari...
Hola marones!
He vist algun post q en parla, però necessito ajuda "concreta" pel meu cas. Us explico: tinc un nen de 15 mesos i mig i fins ara hem estat sempre junts! És un nen molt dormilega! I al matí (com q sóc a casa) si no hem de sortir el deixo q és llevi quan vulgui. Les 10, 11... Algun dia és desperta quan marxa el seu pare a quarts de 8 del matí veiem dibuixos però al cap d'un parell d'hores dorm una estona! Tot això no em suposa cap problema! Mentres dorm faig feina, estudio, ... El problema (q fins ara no ho ha estat) és l'hora d'anar a dormir! Cap a les 22 començem la rutina! Sembla q cau de són i de cop i volta càrrega piles fins les 00.... Quarts d'1.... Ufffff!!!! El papa és lleva d'hora....i jo no puc amb la pell!!
Segeix mamant a demanda! Tenim el bressol amb sidecar i fem collit!
I el problema està q jo al març he de començar a treballar.. Per això l primera quinzena de febrer ell començarà l'escola bressol. Només hi anirà de 9 a 13! Però no pot anar a dormir a les 12 i llevar-se a les 8!!! No???
Escolto experiènciés, consells, ajuda.... Gràcies!!
He vist algun post q en parla, però necessito ajuda "concreta" pel meu cas. Us explico: tinc un nen de 15 mesos i mig i fins ara hem estat sempre junts! És un nen molt dormilega! I al matí (com q sóc a casa) si no hem de sortir el deixo q és llevi quan vulgui. Les 10, 11... Algun dia és desperta quan marxa el seu pare a quarts de 8 del matí veiem dibuixos però al cap d'un parell d'hores dorm una estona! Tot això no em suposa cap problema! Mentres dorm faig feina, estudio, ... El problema (q fins ara no ho ha estat) és l'hora d'anar a dormir! Cap a les 22 començem la rutina! Sembla q cau de són i de cop i volta càrrega piles fins les 00.... Quarts d'1.... Ufffff!!!! El papa és lleva d'hora....i jo no puc amb la pell!!
Segeix mamant a demanda! Tenim el bressol amb sidecar i fem collit!
I el problema està q jo al març he de començar a treballar.. Per això l primera quinzena de febrer ell començarà l'escola bressol. Només hi anirà de 9 a 13! Però no pot anar a dormir a les 12 i llevar-se a les 8!!! No???
Escolto experiènciés, consells, ajuda.... Gràcies!!
Re: SOS! Necessitat de canviar l'horari...
Ah! Després de dinar dorm 2 o 3 hores depèn del dia!! En total dia i nit dorm 14 o 15 hores!! Ja veieu q és força dormilega :)
Hola Marsa!
Si al febrer ha d'anar a l'escola bressol jo no estaria preocupada, perquè allà agafarà una rutina. Potser el primer dia li costarà aixecar-se més d'hora però llavors també caurà rendit abans a la nit. I així anireu adaptant-vos.
Si no vols que sigui tan brusc, però, pots provar d'aixecar-lo deu minuts abans cada dia, per què es vagi acostumant. I també posar-lo a dormir una mica abans.
Jo crec que les rutines són bàsiques! Si les segueixes cada dia (sempre hi ha excepcions), és més fàcil acostumar-lo al que us vagi millor. Jo per exemple, per horaris de feina, la faig anar a dormir a les 10 de la nit, i la llevo a les 9 del matí. Va una mica diferent a la resta de nens de la seva classe a la llar però com que ja s'ha acostumat a aquest horari (després fa una siesta de 2 a 4 a la llar), ja li està bé. I a mi també!
Ànims i sort!
Si al febrer ha d'anar a l'escola bressol jo no estaria preocupada, perquè allà agafarà una rutina. Potser el primer dia li costarà aixecar-se més d'hora però llavors també caurà rendit abans a la nit. I així anireu adaptant-vos.
Si no vols que sigui tan brusc, però, pots provar d'aixecar-lo deu minuts abans cada dia, per què es vagi acostumant. I també posar-lo a dormir una mica abans.
Jo crec que les rutines són bàsiques! Si les segueixes cada dia (sempre hi ha excepcions), és més fàcil acostumar-lo al que us vagi millor. Jo per exemple, per horaris de feina, la faig anar a dormir a les 10 de la nit, i la llevo a les 9 del matí. Va una mica diferent a la resta de nens de la seva classe a la llar però com que ja s'ha acostumat a aquest horari (després fa una siesta de 2 a 4 a la llar), ja li està bé. I a mi també!
Ànims i sort!
- ginko biloba
- :: rateta

- Entrades: 192
- Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm
D'acord amb la Cler5!
De fet, és el que passa tot sovint. Per exemple, durant les vacances, relaxem els horaris, i els nens cada dia van a dormir més tard i és lleven més tard. I llavors, quan comencen anar a escola, en poc menys d'una setmana, es tornen a posar en l'horari habitual (el del nostre cas, és clar).
Jo penso que en quan comenci escola, poc a poc es trobarà més cansat, i s'adormirà abans a la nit.
De fet, és el que passa tot sovint. Per exemple, durant les vacances, relaxem els horaris, i els nens cada dia van a dormir més tard i és lleven més tard. I llavors, quan comencen anar a escola, en poc menys d'una setmana, es tornen a posar en l'horari habitual (el del nostre cas, és clar).
Jo penso que en quan comenci escola, poc a poc es trobarà més cansat, i s'adormirà abans a la nit.
Home si va a dormir a les 12 i es lleva a les 8 dormiria 8 hores no?
Jo ja em conformaria que el meu ho fes!! jejeje
No et preocupis que amb la llar ja es regularà i després ell mateix anirà a dormir més d'hora!!
Jo ja em conformaria que el meu ho fes!! jejeje
No et preocupis que amb la llar ja es regularà i després ell mateix anirà a dormir més d'hora!!
Gràcies noies!!! Vist això és molt més fàcil
primer se'm ha fet una muntanya però ara ho veig diferent!! demà mateix provem 10 minuts abans aviam quin despertar té :)
ja us explicaré
Marsa
primer se'm ha fet una muntanya però ara ho veig diferent!! demà mateix provem 10 minuts abans aviam quin despertar té :)
ja us explicaré
Marsa
no és per desanirmar-te... el meu gran fins que va anar a la guarde dormia migdiada i després s'adormia molt tard, també de cop i volta tenia una hora que anava a tota pastilla... però va ser començar la escola bressol i deixar de dormir migdiada, allà no ho aconseguien, i la primera semana potser siq eu se'm va adormir damunt el plat del sopar algún dia però després segui costant-li molt adormir-se a la nit... de fet li segueix costant bastant, menys que abans però li costa la seva hora adormir-se quan està al llit
Noies!!! Avui ja dorm com un angelet!!! Hem començat a la mateixa hora de sempre... Aviam demà quan és lleva! Ja us dire!!
Q descanseu :)
Q descanseu :)
Ei, ja ens en faràs 5 ctms de com va!! però segur q bé i s'adapta ràpid al nou horari!!
A la meva filla la solem despertar a un quart de set... aix! q els papis tb s'han d llevar aviat i no hi ha altre remei!! es lleva d bon humor.... això sí, fa la seva migdiada al matí, després de dinar i, tb, quan acaba de berenar... i cada dia cap a les 20h ja acluca els ullets amb la son nocturna...
S'adapten ràpid als horaris, com t'han dit!! això sí, la nostra els caps d setmana sempre se'ns desperta entre les set i dos quarts de vuit... dorm un xic més q habitualment, però poc més!!
A la meva filla la solem despertar a un quart de set... aix! q els papis tb s'han d llevar aviat i no hi ha altre remei!! es lleva d bon humor.... això sí, fa la seva migdiada al matí, després de dinar i, tb, quan acaba de berenar... i cada dia cap a les 20h ja acluca els ullets amb la son nocturna...
S'adapten ràpid als horaris, com t'han dit!! això sí, la nostra els caps d setmana sempre se'ns desperta entre les set i dos quarts de vuit... dorm un xic més q habitualment, però poc més!!Re: SOS! Necessitat de canviar l'horari...
Nubuis ha escrit:Ei, ja ens en faràs 5 ctms de com va!! però segur q bé i s'adapta ràpid al nou horari!!
A la meva filla la solem despertar a un quart de set... aix! q els papis tb s'han d llevar aviat i no hi ha altre remei q dur-la ben d'hora a la llar d'infants!! es lleva d bon humor.... això sí, fa la seva migdiada al matí, després de dinar i, tb, quan acaba de berenar... i cada dia cap a les 20h ja acluca els ullets amb la son nocturna...S'adapten ràpid als horaris, com t'han dit!! això sí, la nostra els caps d setmana sempre se'ns desperta entre les set i dos quarts de vuit... dorm un xic més q habitualment, però poc més!!
Jo crec, com la Cler5 que el ritme l'agafar al anar a la guarde, la meva ho va fer així...
Doncs bé!! Aquesta setmana (ha coincidit) q camina a tota pastilla!! Cau rendit a les 10 del vespre, el q fa q a quarts de 9 les 9 estigui despert! I després de dinat 3 horetes de migdiada!!!
Fins aquí fantàstic!!! Quan començi la llar acabarem de perfeccionar l'horari!!!
Pperò ara a les nits dorm fatal!!! Somia tota la nit, no para de moure's! S'aixeca..... Suposo q és amb el canvi de caminar..... Una etapa més (suposo) però q passi aviaaaaaat!!!!
Fins aquí fantàstic!!! Quan començi la llar acabarem de perfeccionar l'horari!!!
Pperò ara a les nits dorm fatal!!! Somia tota la nit, no para de moure's! S'aixeca..... Suposo q és amb el canvi de caminar..... Una etapa més (suposo) però q passi aviaaaaaat!!!!
Doncs si! És molt curiós! Jo recordo quan la meva va començar a gatejar! No parava quieta ni dormint, va passar d'estar tota la nit en un mateix lloc a trobar-me-la per tot arreu! Vaig haver de posar una barana al meu llit perquè amb el primer despertar fèiem teta i collit! Quin canvi!!! 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |