com celebrar el 1r aniversari??
com celebrar el 1r aniversari??
Holaaa!!
Noies com veu celebrar el seu cumple?? Tenim una mica el dilema de si ferli una festeta xo tampox senteren i clar no tenim massa clar com ferho
Alguna idea??
Noies com veu celebrar el seu cumple?? Tenim una mica el dilema de si ferli una festeta xo tampox senteren i clar no tenim massa clar com ferho
Alguna idea??
Re: com celebrar el 1r aniversari??
Hola,
nosaltres vam fer una festa amb la família, no per ell, sinó per nosaltres, que ens feia gràcia. Vam fer un llibre de fotos i els el vam regalar als iaios (i un per nosaltres). I també un vídeo de recopilació del primer any. A nosaltres ens feia molta il.lusió.
nosaltres vam fer una festa amb la família, no per ell, sinó per nosaltres, que ens feia gràcia. Vam fer un llibre de fotos i els el vam regalar als iaios (i un per nosaltres). I també un vídeo de recopilació del primer any. A nosaltres ens feia molta il.lusió.
Doncs nosaltres cam fer un berenar amb la familia, vam decorar la casa amb motius infantils, vam fer un pastis amb el num 1.... I puc dir que i tant que es va enterar!!!! S'ho va passar super be bufant les i trencamt els papers dels regals! Ara passats els anys li encanta veure les fotos d'aquell dia!!!
Si jo tb vull posar globus x tot arreu jeje
Natrus li farem un pastis de fondant aixo si
I k els hi veu regalar??
Natrus li farem un pastis de fondant aixo si
I k els hi veu regalar??
Jo voto per festeta!
A la meva peque li vam fer una festa a casa els avis amb tota la family. Vam decorar el jardí amb globus roses, garlandes... i un cordill amb fotos seves de tot l'any.
Vam preparar una taula dolça i una salada. I una "pinyata" pels cosinets! jeje
També vam preparar un super àlbum de fotos amb totes les fotos desde que va néixer fins ara. I al final vaig deixar algunes pàgines perquè tothom li escribís alguna coseta.
I pastís de fondant amb forma número 1 també jeje
Va ser un dia molt bunic i divertit! Ella s'ho va passar pipa! Si que se'n va enterar si jeje Potser quan sigui gran no se'n recordarà...però li farem recordar amb totes les fotos que vam fer i l'àlbum dedicat per tota la family.
A la meva peque li vam fer una festa a casa els avis amb tota la family. Vam decorar el jardí amb globus roses, garlandes... i un cordill amb fotos seves de tot l'any.
Vam preparar una taula dolça i una salada. I una "pinyata" pels cosinets! jeje
També vam preparar un super àlbum de fotos amb totes les fotos desde que va néixer fins ara. I al final vaig deixar algunes pàgines perquè tothom li escribís alguna coseta.
I pastís de fondant amb forma número 1 també jeje
Va ser un dia molt bunic i divertit! Ella s'ho va passar pipa! Si que se'n va enterar si jeje Potser quan sigui gran no se'n recordarà...però li farem recordar amb totes les fotos que vam fer i l'àlbum dedicat per tota la family.

Tema regals... com que sabía que la family ens ompliria de juguets... nosaltres li vam fer robeta, làlbum de fotos i un cd amb la música que ens agrada a la meva parella i a mi (pq lescolti quan sigui gran jeje).
I regals que li van fer i li van agradar...joc dencaixar peces i un tricicle daquests per portarla amunt i avall
I regals que li van fer i li van agradar...joc dencaixar peces i un tricicle daquests per portarla amunt i avall
Dincs de rwgalets li vam fer joguines, si que vaig demanar a la family nomes 1 per familia! Posava una cara cada cop q desembolicava algo...
Aixo de posar les fotos x casa mencantaaaa bona idea!!!! I la pinyata on la vau comprar??
Creieu k tic a temps de fer album encara??
Creieu k tic a temps de fer album encara??
La pinyata la vam comprar a una botiga de "xuxes" mateix. Sinó...la decoració la vaig comprar per Internet a "fiesta fàcil". I allà també hi havien pinyates.
Quan voleu fer la festa? Jo crec que si és d'aquí una setmaneta o així...si que tens temps a fer l'àlbum! :) ja ens explicaràs que fas al finalll ;)
Quan voleu fer la festa? Jo crec que si és d'aquí una setmaneta o així...si que tens temps a fer l'àlbum! :) ja ens explicaràs que fas al finalll ;)
Jo faré dos festes. La primera demà tots 3 sols que és el seu dia (i el meu com a mami jeje), decoraré la casa amb garlandes i globus que li xiflen, i pel terra uns quants amb arrós a dins que fan com un sonall i li encanten i apart la seva corona de feltre (també pot ser de gomaeva) fet by mami jeje. També posaré fotos d'ell des de bebè fins ara. I després el cap de setmana un dinar familiar i amb brenar a casa nostre. Per ell li faré un pa de pessic per a que pugui menjar
Nosaltres vam aprofitar el primer aniversari per fer una festa multitudinaria, convidant a familia propera i llunyana (uns 50). Vam llogar un local que estava força ben preparat (nevera, billar, pica, tv, jocs infantils.... Es diu Espai d'oci).
Vam demanar que ningu no portes regals, si volien que portessin una truita o una pizza. Evidentment cadascu va fer el que va voler, pero tothom va col.laborar molt i ens ho vam passar be.
Vam demanar que ningu no portes regals, si volien que portessin una truita o una pizza. Evidentment cadascu va fer el que va voler, pero tothom va col.laborar molt i ens ho vam passar be.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |