Necessito deslletar, desesperada

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Necessito deslletar, desesperada

EntradaAutor: kabbisa » ds. abr. 02, 2016 8:00 pm

Al meu li hagués encantat la festa del deslletament, i per dormir, m'hagués demanat teta!
I l'endemà, també!!

No li solen "colar" aquestes coses, però la idea és boníssima!! xD xD
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: Necessito deslletar, desesperada

EntradaAutor: gusiluz » dc. abr. 27, 2016 3:36 pm

Hola noies!

Al final li vam explicar que la llet s'està acabant i que el "mamar" com diu ella estava molt cansat i es posaria malalt li seguia així. Per tant, havia de descansar durant el dia per poder fer llet per la nit.
Va anar molt bé i només en va demanar un parell de dies de dia, i de seguida va assimilar que només n'hi ha de nit, i al matí una mica al llevar-se(comptem fins a 3 a cada pit).
Així m'he alliberat molt i d'aquí unes setmanes provarem de treure la mica del matí, després fer menys a la nit... I així progressivament.
Avatar de l’usuari
Paparra
:: poltre
:: poltre
Entrades: 658
Membre des de: ds. feb. 23, 2013 6:19 pm

Re: Necessito deslletar, desesperada

EntradaAutor: Paparra » dg. maig 15, 2016 6:52 am

Hola!!!
Gusiluz bonica, el podriem haver escrit tantes aquest post... m'hi he identificat molt, pero a sobre jo tinc el handicap q nomes treballo 4 hores i la resta del dia estem juntes... ara te 27 mesos i nem fet 24 A LLIURE DEMANDA 100%. Al principi vaig intentar reduir tomes pero acabava cedint, i jo vaig acabar com una merda psicologicament (em sentia violada). Aquest rebutj a la lm es totalment natural en tots els mamifers, de fet penseu q els animals deslleten a les seves cries, no esperen a q ho fagin elles soletes. En els humans (dones) es diu agitació, unes ho passem i d'altres no. Unes ho superen i recauen i d'altres no. En fi, q ara ja no cedeixo i em sento molt millor, hem reduit a 3-4 preses al dia i 3-4 a la nit, q ja es tot un record.Li explico en tot moment com em sento i l'acompanyo en el seu disgust. Esta essent una etapa molt dura, pero amb tonelades d'amor i afecte ho aconseguirem. Anims a totes les q esteu passant x aqui, no esteu soles, no sou males mares.
P.D. algu parlava de posar mostassa al mugro... aixo NO ES GENS RESPECTUOS!!!
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: Necessito deslletar, desesperada

EntradaAutor: gusiluz » dg. juny 19, 2016 10:55 am

Hola,

Fa 2 mesos i mig que vaig escriure aquest post desesperada, i finalment, fa 4 dies que la meva filla no mama!

Vam començar explicant-li que la llet s'acabava, que el els pits estaven cansats i no podien fer més llet, que es posaven malalts, i li vam dir que només podria fer-ho a la nit i una mica per esmorzar. La mica d'esmorzar si veia que s'allargava, comptava fins a 3. Li deia, un, dos, dos i mig, i tres, i ella ho va aprendre i molts dies ja li deia: fem un "un, dos, tres" i prou eh...algun cop rondinava una mica, però ho va anar entenent i es va establir bé així. Hi havia alguns dies que li costava més i semblava que anàvem endarrere, però era temporal, potser perque tenia mal dia o no estava fina...Però en pocs dies s'arreglava i tornàvem a anar endavant.

Doncs bé, fa 4 dies, mentre feia la presa del vespre, li vaig dir que ja no quedava més llet, que fes la última que s'acabava de veritat. Es va adormir al pit i l'endemà al matí va demanar. li vaig recordar el que havíem dit la nit abans, però com que s'havia adormit, potser havien quedat algunes gotes, que provéssim a fer un "un, dos, tres" a veure si havia quedat algo. Així ho vam fer, i desde llavors no ha mamat més.
Si que fins ara ho ha demanat, al matí i vespre, però sense insistir gaire ni ser cap drama, li he recordat que no n'hi havia i ho ha acceptat molt bé (ho havia d'intentar jeje). Si que si hagués estat un drama i ho hagués passat molt malament ho hauria posposat una mica i ho hauria provat més endavant, però mira, s'ho ha agafat molt millor del que pensava. Ahir nit i aquest matí ja no ha demanat.

Per una banda em fa molta pena, li he tret una cosa que li agradava molt, i em sento com si hagués trencat un vincle, però per altra banda m'he alliberat i al sentir-me més bé, i no invertir tant temps amb el pit, tinc més ganes de jugar i fer altres coses amb ella. Ella també està millor! Sembla com si hagués deixat una addicció, o potser nota que jo estic més bé, i estem millor que mai les dues!

Gràcies pels vostres consells, i animo a qui estigui desesperada com estava jo, a intentar-ho. arriba un moment que et cremes i necessites "passar de pantalla" per poder estar millor tu i el teu fill/a.
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Necessito deslletar, desesperada

EntradaAutor: Essuca » dg. juny 19, 2016 11:59 am

M'alegro que estiguis millor i amb energia per està amb la eva filla de forma positiva!! Pot fer pena trencar aquest vincle però si tu ets sents "aaliberada" i ara pots gaudir més de la nena és el que compte!
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: Necessito deslletar, desesperada

EntradaAutor: gusiluz » dg. juny 19, 2016 8:31 pm

Paparra ha escrit:Hola!!!
Gusiluz bonica, el podriem haver escrit tantes aquest post... m'hi he identificat molt, pero a sobre jo tinc el handicap q nomes treballo 4 hores i la resta del dia estem juntes... ara te 27 mesos i nem fet 24 A LLIURE DEMANDA 100%. Al principi vaig intentar reduir tomes pero acabava cedint, i jo vaig acabar com una merda psicologicament (em sentia violada). Aquest rebutj a la lm es totalment natural en tots els mamifers, de fet penseu q els animals deslleten a les seves cries, no esperen a q ho fagin elles soletes. En els humans (dones) es diu agitació, unes ho passem i d'altres no. Unes ho superen i recauen i d'altres no. En fi, q ara ja no cedeixo i em sento molt millor, hem reduit a 3-4 preses al dia i 3-4 a la nit, q ja es tot un record.Li explico en tot moment com em sento i l'acompanyo en el seu disgust. Esta essent una etapa molt dura, pero amb tonelades d'amor i afecte ho aconseguirem. Anims a totes les q esteu passant x aqui, no esteu soles, no sou males mares.
P.D. algu parlava de posar mostassa al mugro... aixo NO ES GENS RESPECTUOS!!!


Jo també treballo 4 hores...
Molts ànims, això té un final, t'ho asseguro!
Si estàs tan cansada, vés reduït i treu-li quan puguis, sense traumatitzar-lo clar, si tu estàs millor també serà millor la vostra relació.
pirineus
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. ago. 31, 2016 10:58 pm

Re: Necessito deslletar, desesperada

EntradaAutor: pirineus » dc. ago. 31, 2016 11:16 pm

Hola gusiluz, m'ha fet gràcia el teu missatge perquè jo al meu gran també el vaig deslletar amb un sistema semblant, amb 2'5 anys, i ho va entendre perfectament i no va plorar ni res.
el petit te 2 anys i està molt enganxat. He aconseguit treure-li la llet de nit, perquè es passava la nit enganxat i era horrorós, i des que no mama de nit, dorm molt més!
Em plantejo treure-li del tot però em fa pena perquè ja no tindré més fills i alletar és una experiència única, però no crec que passi dels 2 anys i mig. Entenc el que has passat perquè és molt maco però és durillo.

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::