Tallar serrell? si o no

Els bolquers, el xumet..

Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

Tallar serrell? si o no

EntradaAutor: Ganga » dt. jul. 18, 2017 12:35 pm

Bones!!!
he posat aquest tema en aquest post perquè no sabia ben bé on posar-lo...
i és que la meva filla té ara 14 mesos i te el cabell que ja li comença a tocar a les espatlles, bé no sé si és molt poc per l'edat que té..
La meva pregunta era si fer o no serrell. M'agradaria que les mames que n'hi heu fet em diguéssiu si el trobeu pràctic o no...i al revés..si les que no els hi heu fet n'esteu contentes... :love:
Ella té el serrell pel nas i té el naixement endavant així que necessita sempre clips o cues de palmera perquè no li molesti..i sempre em diuen talla-li serrell que serà més pràctic però no sé si em convenç i ara que ja el té llarget... no sé...jo no en porto...i d'altra banda quan li recullo la cua li queden uns pels "un petit serrell" mot curt que veig que no li creixen...no sé si m'explico bé...el perruquer diu que li quedaran aquests per sempre així..que és com un borrissol..i que potser seria millor serrell aaaixx no sé..us hi heu trobat? Que opineu??
Moltes gràcies!! :-()-) i perdoneu el rollo del serrell... ?-) :-D
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Tallar serrell? si o no

EntradaAutor: neuetes » dt. jul. 18, 2017 2:39 pm

Les meves filles porten serrell, les dues. Una té el cabell llis i l'altra ondulat i són elles les quines sempre m'han demanat tallar els cabells de davant fent serrell perquè els molesta els cabells a la cara. A més, cada estiu els hi tallo els cabells, curtets per damunt dels ombros. Els clips els perdem tots i no tinc traça fent cues i considero que és molt comode i elles ho agraeixen perquè se senten més fresques.
Ja els hi tocara de deixar-se el cabell llarg o sense serrell quan siguin més grans, si és que ho volen fer.
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

Re: Tallar serrell? si o no

EntradaAutor: Ganga » dt. jul. 18, 2017 11:09 pm

bONES!
Neuetes moltes gràcies per la teva experiència!
sí ja veig que amb clips tard o d'hora m'hi deixare un sou :ufs: ..van de dos en dos iguals i quan en perds un...xasco!!!
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Tallar serrell? si o no

EntradaAutor: Aly84 » dc. jul. 19, 2017 1:21 pm

Hola.

La meva m'ho va demanar aviat que li tallés li molesta que li vagin els cabells als ulls i a part no li agradava portar res al cap.... Ara que és més grandeta li agrada portar cua o cuetes darrera. Pero és una decisió molt personal.
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

Re: Tallar serrell? si o no

EntradaAutor: Ganga » dc. jul. 19, 2017 3:59 pm

gràcies Aly84!
podeu pensar quina xorrada de pregunta..però bé ..a mi em porta de cap i mai m'ho havia plantejat fins ara.... :ok:
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::