Veure la tele??

Rabietes, gelos, egoisme..

mamajo
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 7:45 am

Re: Veure la tele??

EntradaAutor: mamajo » dc. gen. 11, 2012 9:57 pm

Hola,
Es recomana que els nens no mirin la tele fins ben bé els 3 anys.
La raó principal és que s'acostumen a mirar a curta distància i perjudica el procés que fan els ulls de convergir en un punt de la llunyania. Això, alhora, pot perjudicar l'adquisició del procés de lecto-escriptura.
Ens ho van explicar en un curset sobre l'adquisició de la lecto-escriptura (sóc mestra de primària).
Mamajo.
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dt. feb. 21, 2012 2:20 pm

Hola noies!

Aprofito aquest fil obert per a fer-vos una consulta: a quina edat s'adonen del que veuen a la tele? no parlo de dibuixos i tampoc és pot dir que li deixem veure, però l'acaba veient, a veure si m'explico:
L'Arnau, excepte alguna nit puntual, dorm bé i d'una tirada (després d'una època molt dolenta), però no s'adorm fins tard i ho fa al sofà del menjador (sinó, no hi ha manera); com que, normalment, quan s'adorm són quarts de 10, quasi bé les 11, si ha començat alguna peli o sèrie que ens agrada a la tele, la veiem. La cosa és que mentre està donant voltes al sofà, que si s'adorm que si no, doncs no sé si se n'adona del que veu, per exemple, si surt alguna escena de lluita o de trets, etc. El meu home diu que creu que no, perquè després dorm bé a la nit i sembla no fer-li massa cas a la tele, perquè està més adormit que no pas despert, però a mi em sorgeix el dubte i insisteixo en apagar la tele o canviar de programació fins que no s'adorm i el portem al seu llit.

Què en penseu?

Moltes gràcies.
entrerius
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dt. feb. 21, 2012 4:04 pm

Takita, no sabria dir-te.... el nostre fill de quasi 3 anys fa temps que si veu alguna cosa que no l'agrada dins els dibuixos ho diu. Pot ser una cara, un personatge, una actitud...... que li fa por i de seguida et demana que hi vagis per fer-li companyia mentre ho mira i de pas li expliques que és o perquè es així o que fa..... i de vegades demana que ho treguis, que no ho vol veure que li fa por.....
Laure
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Laure » dc. feb. 22, 2012 1:46 pm

Hola, jo faria com tu, apagaria o canviaria el canal fins que s'adormís del tot, jo crec que alguna cosa pesquen....i els homes en general sempre són més despreocupats, som nosaltres qui tenim el sisè sentit en tot .....si a tu et dóna la sensació que pot pillar algo fés el que et diu el "cor".
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dc. feb. 22, 2012 9:58 pm

Gràcies, noies! :ok: És que quan, per exemple, mirem un partit de futbol i algún jugador cau a terra, ara diu: "mama, pupa!" i això és el que més m'ha fet pensar en que comença a adonar-se del que veu a la tele.
PICASSA
:: poltre
:: poltre
Entrades: 652
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 8:52 am

EntradaAutor: PICASSA » dj. feb. 23, 2012 9:51 am

Oi tan que ho entenen!! el meu fill si veu alguna cosa a la tele que no li agrada diu: A PO!! i vol que canviem... és el que tu Takita dius, una cara, un crit, qualsevol cosa... penso que entenen perfectament el que veuen!
Imatge
Imatge
aivlis
Entrades: 168
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 9:51 am

EntradaAutor: aivlis » dj. feb. 23, 2012 10:33 am

Home, jo crec k es possible que hi hagi coses que encara no entenguin, però moltes ja sí! Entenen si algu pateix dolor, està content, plora... i a part els sorolls...Igual que la PICASSA en baldufa diu " A PO!" quan algo no l'hi agrada i quan mira els dibuixos ja riu o es sorpren quan toca... pel que intueixo que ja deu seguir una mica de que va!
Imatge

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::