mossegar.se les ungles

Rabietes, gelos, egoisme..

Silka
:: peixet
Entrades: 272
Membre des de: dt. ago. 09, 2011 8:42 am

mossegar.se les ungles

EntradaAutor: Silka » dg. feb. 17, 2013 9:43 pm

Hola noies!
La meva nena de casi 3 anys ja fa mesos q es mossega les ungles... Perocada cop mes..
Quan li vaig dir al pediatra no li va donar importancia pero a mi ja em preocupa. Porta sempre els dits pelats , a part de l.ansietat q deu tenir i x aixo es mossega les ungles...
Alguna s.hi ha trobat?
Funciona aquell "pinta ungles" de sabor tant dolent???
Gracies!!
aral
Entrades: 262
Membre des de: dg. març 06, 2011 7:20 am
Ubicació: VIC

Re: mossegar.se les ungles

EntradaAutor: aral » dg. feb. 17, 2013 9:51 pm

Hola,
La meva filla, des de petita que es xumava el dit, un cop ja no se'l va xumar més, després va passar a mossegar-se les ungles, i ja fa quasi 3anys que ho fa, temporades més i d'altres no tant, jo suposo que és la seva manera de desfogar-se o alguna cosa per l'estil. Jo no he provat aquest pinta ungles, però la meva germana també se les mossega i des de petita i no li va servir de res.
Jo a vegades li dic que si li creixen les ungles, li podré pintar de color vermell, perquè és molt presumida, però tampoc funciona gaire.
Em sembla que hem de tenir paciència.
Ja explicaràs que tal.
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dg. feb. 17, 2013 10:04 pm

La meva gran també se les mossega i no hi he volgut fer res (jo també m'he les mossego així que sé d'on ho ha tret i el molt difícil que és deixar de mossegar-se-les, per pròpia experiència...).

Sí que de tant en tant li dic que s'acabarà fent mal, ja que de fet ja se n'ha fet alguna vegada, de tant mossegar-se... però poc més...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Silka

EntradaAutor: Silka » dg. feb. 17, 2013 10:06 pm

Gracies Aral,
Em preocupa l.ansietat q te, ella mateixa em demana el xumet quan es posa nerviosa i li noto q te com ansietat. Aixi q el xumet ni m.he plantejat treure.li perque li va b per calmar.se
Pero les ungles no m.agrada q se les mossegui perque acavara destroçant.se els dits i es una pena
Trucare al pediatra pero segur q em diu q no s.hi pot fer res... Com tot... Agrrr...
Tambe preguntare a la farmacia aixo del pinta ungles...
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dg. feb. 17, 2013 10:19 pm

aishhh.
la meva mare se les mossega des dels 3 anys, i té uns dits que fan pena, unes ungles... bé, tant ma germana com jo ens les hem mossegat, jo més uq ema germana i sobretot quan anava a l'escola, vam començar més tard això si, i el meu fill algún dia també se les ha mossegades. També ens menjem les pells, jo les ungles ho deixat de fer però les pell segons com estigui de nerviosa no puc deixar de fer-ho.
sincerament... no hi ha massa a fer... el pintaugles uqe té gust amarg... t'acostumes al gust.
el que va millor és tallar-les sovint, posar crema de mans, i pintar le sungles, fer manicures, etc... fer un ritual amb la cura de les mas. Jo és le que vaig fent amb el meu fill, pintem les ungles i posem crema de mans fent un massatge... té 5 anys i de moment es deixa però a l'escola ja li diune que le sungles pintades és de nena... les pintem amb purpuria que és com més li agrada, i daurades de vegades... I amb això hem conseguit parar-ho de moment, i a mi també em va bé per controlar-me.
També mirar quan ho fa, si mentres mira al tele per exemple i posar guants o subtituir-ho per una altra cosa (el meu ara em queixe-la i foarada la manta del sofà...)
Silka

EntradaAutor: Silka » dl. feb. 18, 2013 7:18 am

Gracies ada i lila...
Jo no me les mossego ni ningu del nostre entorn.. Ho ha apres sola.. Cada cop ho fa mes sovint
Precisament vull evitar el q comenteu i li quedin els dits fatal per sempre...
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

EntradaAutor: rundi » dl. feb. 18, 2013 8:48 am

La meva també se les mossega, té 3 anys i mig. A l'agost va deixar el xumet i al setembre va començar l'escola i va nèixer el germanet. Va començar fa uns tres mesos. A mi també em preocupa...
Silka

EntradaAutor: Silka » dl. març 04, 2013 8:48 pm

Hola noies!
Us explico una mica com va tot i la meva experiencia...perque la cosa ha millorat molt...!
Li estic donant flors de bach. Ja .hi havia donat en alguna ocasio i x mi tambe.
Vaig mirar quines flors eren adequades pel tema de les ungles i finalment li estic donant dos: impatients i agrimony
Impatiens es com be diu, x nens impaciens... Que no paren, q son un nervi i els hi costa concentrar.se en res q ja estan pensant en el seguent... (ha sortit a mi...)
I agrimony es x nens aparentment contents pero q x dins tenen ansietat, tene algo a dins q no exterioritzen i ho treuen per exemple mossegant.se les ungles, o riuen de forma nerviosa... Apreten les dents...
Doncs aixo, li barrejo les dues i apa... Ja fa potser dues setmanes i ja es mossega molt poc les ungles.. A vegades es fica els dits a la boca pero tambe per inercia.. Quan li dic q no ho fagi para de fer.ho de forma força tranquila, no posant.se mes nerviosa com abans.
Tambe hem jugat a pintar.nos les ungles del seu color preferit.. Blau fluix!!! I ens les pintem si estan les ungles "llargues" i no es mosseguen...
Be, jo hi crec bastant en el tema perque jo tambe en vaig pendre i em van anar molt be, x altres temes... I ells no estan influenciats xl tema placebo..
Almenys us explico el que de moment a mi m.esta funcionant per poder ajudar.vos perque se que es molt angoixant el tema...
Ja em direu. No teniu res a perdre...

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::