nens super belluguets

Rabietes, gelos, egoisme..

Elidé
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Re: nens super belluguets

EntradaAutor: Elidé » dj. ago. 04, 2011 7:50 am

No, no, eren les 22:00 i estàvem les dos al lavabo, jo estava d'esquena i l'escoltava jugar amb el seient de la banyera, i de cop em giro i la veig asseguda dins, què fort!
L'Ada aquest estiu ha saltat dos cops del bressol mentre estàvem de vacances a Itàlia, però allà teníem el bressol arrepenjat al llit de matrimoni i sabia que cauria tova, aquí a casa no ho ha tornat a intentar, suposo que perquè sap que es faria mal... :content: :content:
Itac, jo també optaria per treure-li la barana o convertir el bressol en llit i posar-li una d'aquelles baranes perquè no rodoli i caigui.
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dj. ago. 04, 2011 3:29 pm

ahhhhh... jo ja m'havia montat la pel.licula...
peró deu ni do si és ràpida, no? en un moment te l'ha liada!
ImatgeImatge
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dj. ago. 04, 2011 5:14 pm

No havia escrit mai.......no es perque el meu peque s'hagi tornat belluguet de cop....nooooo fa molt de temps que es un trapella...us el presento es en JOfre i te 20 mesos...no calla ni sota l'aigua i se li enten tot el que diu!!!!
L'altre dia vam anar a la parafarmacia que hi ha al carrer on treballo perque havia vist uns bibis be de preu...se'm va ocorrer anar sense cotxet...ai mare meva la que em va liar!!!
Va agafar totes les pastes de dents i va fer efecto dominooooooo!!!! com les portes eren automatiques va sortir de la botiga......i es va ficar a la sabateria del costat amb dues pastes de dents a cada ma!! cridant per la sabateria com si fos un JOc...jo darrera amb el bibi que no havia ni pagat a la ma!!! :-o00m :-o00m :-o00m un xou
Qua nvaig aconseguir que s'entretingues amb una caixa de joguines que hi havia a la botiga......ell estava d'esquena....tot s'ha de dir molt enfeinat..aiai quan es va girar, tenia un rotulador a cada ma destapat...s'havia pintat tota la semarreta, els braços, les cames i a sobre el terra de la botiga!!! :miko: :miko: :miko: :miko: jo no sabia on posar-me...vaig pagar el bibi i vaig marxar :-D :-D :-D :-D :-:)
ups ja coenixeu en JOfre belluguet!!!!!!!!

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::