nens super belluguets
Re: nens super belluguets
entrerius ha escrit:Raqueleta, la clara continua fent esports d'aventura? la foto és bonísssima
La Clara ja camina i per ara he de dir que no és tant com m'esperava, sí que sembla una cabra boja que abans de saber caminar bé ja intentava córrer però vaja, res digne de ser comentat aquí. Va plena de blaus però res més.
El pont (o el que fos) el continua fent, ja fa temps que es digna a fer-lo a terra, i és el que fa quan vol posar-se dreta ella sola. No sé com ho fan els vostres nens però a mi em sembla que es complica molt la vida, però ho fa en un pim-pam, cau i de seguida torna a estar dreta.
I ella és un tap de bassa de 71cm i menys de 8'500kg, garrafes no n'aixeca (ni podria, pobra!) però la feina que va tenir a agafar una ampolla de Coca Cola de 2l. que hi havia a terra! Quin riure!

Entrerius, no, no ho ha aconseguit de pujar als tamburets (per sort), ara es conforma amb fer una gincama entre les potes... primer els tamburets de la cuina i després per sota de les cadires del menjador, un parell de voltes i a descansar.
Però també he de dir que s'ha tranquil.litzat molt, s'entreté molt més jugant amb joguines
i des de fa un parell de mesos mira dibuixos a la tele i això ens dona alguna estoneta de tranquilitat
Itaca, tema del parlar, no sé que dir-te, l'Anna ara s'està deixant anar molt...
Però també he de dir que s'ha tranquil.litzat molt, s'entreté molt més jugant amb joguines
i des de fa un parell de mesos mira dibuixos a la tele i això ens dona alguna estoneta de tranquilitatItaca, tema del parlar, no sé que dir-te, l'Anna ara s'està deixant anar molt...
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Ostres, l'Ada fa un parell de dies que també es dedica a fer el pont, he pensat que era una preparació per aixecar-se. Ella encara no camina però té vocació d'enxaneta: s'enfila al sofà a la velocitat de la llum, i si la tenim en braços i la intentem deixar a terra quan ella no vol comença a escalar-nos fins que arriba a dalt una altra vegada

Sansa, ara l'Omar també mira dibuixos una estoneeeeeeeeta des de fa pot ser una setmana i sembla mentida el que dona de si aquell ratet (10' pot ser.....)

També comença a entretenir-se sol una estoneta.
It@ca, el nostre xerra pels descosits, i fins i tot a la nit, te unes converses ves a saber amb qui

També comença a entretenir-se sol una estoneta.
It@ca, el nostre xerra pels descosits, i fins i tot a la nit, te unes converses ves a saber amb qui

- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
La Txell xerra molt, però en els seu idioma clar... jo em referia a dir les coses pel seu nom, demanar-les en lloc d'assenyalar-les...
És q és tan i tan belluget q és impossible anar-li ensenyant cosetes i q ella ens escolti i intenti repetir-les... No sé què farem amb ella, en serio... és q és agafar-la per seure-te-la sobre i fot unes patates i agafa una ploranera q tela, i clar, ella va al seu rotllo i no li expliquis històries...
És q és tan i tan belluget q és impossible anar-li ensenyant cosetes i q ella ens escolti i intenti repetir-les... No sé què farem amb ella, en serio... és q és agafar-la per seure-te-la sobre i fot unes patates i agafa una ploranera q tela, i clar, ella va al seu rotllo i no li expliquis històries...
It@ca, ja veuràs com a partir dels 18 mesos notaràs canvis constants a nivell verbal i psicomotriu. Notes d'un dia per l'altre com es fan grans

It@ca, estic amb la Entrerius, a partir dels 18 mesos fan un canvi important!!!
nosaltres ara es quan ens trobem que les dues iaies la volen tenir i diuen, ÉS QUE ÉS TAN BONA

nosaltres ara es quan ens trobem que les dues iaies la volen tenir i diuen, ÉS QUE ÉS TAN BONA

- Ítaca
Aix... si això ja ho sé... q quan comenci a canviar trobaré a faltar com és ara, és el mateix de sempre! Vols q es facin grans, però quan es van fent trobes a faltar quan eren més petitons!
Sansa, a casa els ogres no pots explicar cap de les "trastades" q fa, pq clar, el primer q et diuen és: no sabeu el q diueu! Però si és tan booooona nena!!
No, no, si bona nena ja ho sabem q ho és, però també és un bon trastitu eh?
Sansa, a casa els ogres no pots explicar cap de les "trastades" q fa, pq clar, el primer q et diuen és: no sabeu el q diueu! Però si és tan booooona nena!!
No, no, si bona nena ja ho sabem q ho és, però també és un bon trastitu eh?
- Elidé

Itac@, jo em faig la mateixa pregunta que tu... Justament avui pensava a comprar una cadireta per l'Ada i ensenyar-li coses asseient-la, però ella està sempre en moviment, no sé pas si ho aconseguirem, espero de veritat que arribi aquest canvi perquè estic tot el dia feta caldo 
Doncs nosaltrs hem decobert que el bitxeju té botó de Off!
només has de posar-li uns dibuixos que es diuen bumba, i es queda absolutament immobil durant una bona estona (dona de temps de dutxar-me i vestir-me!)
els podeu trobar al youtube, i a la botiga de tv3 també els venen.
només has de posar-li uns dibuixos que es diuen bumba, i es queda absolutament immobil durant una bona estona (dona de temps de dutxar-me i vestir-me!)
els podeu trobar al youtube, i a la botiga de tv3 també els venen.
- Elidé

Ho hauré de provar, tot i que de moment a l'Ada la tele ni fu ni fa...
- Ítaca
nuska, ja els buscaré, a veure si també ens funcionen!
La Txell, sols "s'auto-apaga" quan fan anuncis, si si, ni dibuixos ni res... es queda al·lucinada amb els anuncis. Ja la pots cridar, ja li pots dir q ella ni es gira. SErà qüestió de fer-li un DVD sols amb anuncis
Elidé, és q jo em sento impotent amb ella... pq no sé, veig q altres nanos del seu mes ja diuen més cosetes i tot això, i amb ella és impossible tenir cap moment relaxat i q estigui per mi mentre li parlo o li explico alguna coseta
La Txell, sols "s'auto-apaga" quan fan anuncis, si si, ni dibuixos ni res... es queda al·lucinada amb els anuncis. Ja la pots cridar, ja li pots dir q ella ni es gira. SErà qüestió de fer-li un DVD sols amb anuncis
Elidé, és q jo em sento impotent amb ella... pq no sé, veig q altres nanos del seu mes ja diuen més cosetes i tot això, i amb ella és impossible tenir cap moment relaxat i q estigui per mi mentre li parlo o li explico alguna coseta

Hola noies! no us preocupeu per si parlen m´s o menys cada nen és un món!
La Claudia xarra pels colzes, i ara comença a voler saber-ho tot,... en aquest sentit fantàstic. però ens té esgotats!!!
No para quieta! Ho agafa tot, ho tira tot al terra, dibuixa la tele, els mobles, les parets...
Puja a les cadires, damunt la taula, al marbre de la cuina, s'enfila damunt del respatller del sofà, dels tamburets...
Treu totes les coses que troba del seu lloc i les mou per tota la casa
Sap que no es pot fer, però li és igual! ja m'ha mig escatxarrat el portàtil!
Ara ha aprés a obrir portes i enra en habitacions que no vull.. o en el bany! ja me l'he trobat enfilada a la finestra! agafant el nostre respall i respallant-se les dents... buidant el sabó al terra, tirant l'aigua de la fregona i empapant-se toota..
Nenes! què heu trobat alguna manera de que entenguin que no s'ha de fer?
jajaja és un amor de nena, pero renoi! em passo el dia dient:" niña, eso no se dice, eso no se hace, eso no se toca!" com en la canço de Joan Manuel Serrat!!! jajaja i cança!
La Claudia xarra pels colzes, i ara comença a voler saber-ho tot,... en aquest sentit fantàstic. però ens té esgotats!!!
No para quieta! Ho agafa tot, ho tira tot al terra, dibuixa la tele, els mobles, les parets...
Puja a les cadires, damunt la taula, al marbre de la cuina, s'enfila damunt del respatller del sofà, dels tamburets...
Treu totes les coses que troba del seu lloc i les mou per tota la casa
Sap que no es pot fer, però li és igual! ja m'ha mig escatxarrat el portàtil!
Ara ha aprés a obrir portes i enra en habitacions que no vull.. o en el bany! ja me l'he trobat enfilada a la finestra! agafant el nostre respall i respallant-se les dents... buidant el sabó al terra, tirant l'aigua de la fregona i empapant-se toota..
Nenes! què heu trobat alguna manera de que entenguin que no s'ha de fer?
jajaja és un amor de nena, pero renoi! em passo el dia dient:" niña, eso no se dice, eso no se hace, eso no se toca!" com en la canço de Joan Manuel Serrat!!! jajaja i cança!
- Ítaca
Ostres Irinna, tela, tela!
La nostra encara no arriba a obrir les portes (no li falta gaire, pq ja ho prova ja), i aconseguim q no se'ns coli al bany (q té fixació amb l'escombreta... egggggggggs).
Ara (i no ho vull dir gaire alt) sembla q porta un dies una mica més tranquila... a vegades l'itaco i jo som a la cuina i ella al menjador, i si no la sento, ja li dic: au, vés amb ella q segur q n'està fent alguna! i ens la trobem sentadeta sobre la catifa "jugant" i ben tranquila! A veure si dura!
La nostra encara no arriba a obrir les portes (no li falta gaire, pq ja ho prova ja), i aconseguim q no se'ns coli al bany (q té fixació amb l'escombreta... egggggggggs).
Ara (i no ho vull dir gaire alt) sembla q porta un dies una mica més tranquila... a vegades l'itaco i jo som a la cuina i ella al menjador, i si no la sento, ja li dic: au, vés amb ella q segur q n'està fent alguna! i ens la trobem sentadeta sobre la catifa "jugant" i ben tranquila! A veure si dura!
La Clara també té fixació amb l'escombreta del bany, sort que està acabada de comprar i està neta...
eggs! jajaja la CLaudia igual! alguna vegada l'ha agafat i me la porta on soc, tot dient mira mira! egggggssssss
Fins i tot posa les mans dins el water!... per això no vull que entri!!
Fins i tot posa les mans dins el water!... per això no vull que entri!!
El meu delincuent, l'altre dia, mentre jo feia el dinar, es va dedicar a fregar tot el pis sucant la seva fregona a l'aigua del water... sembla ser que el tema water és un clàssic!
jajaja..entre les fixacions de l'Arnau tb hi ha la famosa escombreta de bany!! i veure caure l'aigua del WC (maleit el dia k l'hi vaig ensenyar!)...
Més fixacions: les agulles s'estendre roba, mobils, comandaments, faroles, tuppers, tots els tic-tac de paret i itaca a ell tb els anuncis, promos i caratules del TN a la TV l'hipnotitzen!
Ara ha establert una relació amor-odi amb l'Ambrosio (que és com l'hi diem a casa a l'aspirador aquest k va sol) l'hi fa por quan està funcinant però no pot deixar d'anar-lo a veure i tocar els botons...
Més fixacions: les agulles s'estendre roba, mobils, comandaments, faroles, tuppers, tots els tic-tac de paret i itaca a ell tb els anuncis, promos i caratules del TN a la TV l'hipnotitzen!
Ara ha establert una relació amor-odi amb l'Ambrosio (que és com l'hi diem a casa a l'aspirador aquest k va sol) l'hi fa por quan està funcinant però no pot deixar d'anar-lo a veure i tocar els botons...
- Elidé

L'Ada també se sent fatalment atreta per l'escombreta del WC, per l'aigua del WC i pel cubell de fregar, però per sort fins ara sempre l'he enxampat a temps i la cosa no ha passat a majors. Li encanta donar cops amb els comandaments a distància i el fix i ara ja no veiem qui ens truca perquè la pantalla del telèfon ha mort. Ah, i fa un parell de mesos va arrencar la tecla "Supr" del meu portàtil i no l'hem pogut tornar a col·locar. Aquest matí hem anat a la meva antiga feina i en 20 minuts ha "llaurat" la terra que hi havia dins un test, ha estat a punt de trencar dos gots i ha deixat la taula de l'office i el terra de la sala de reunions ple d'engrunes de pa de pessic.
Jo em pregunto, com una cosa tan petita pot tenir una capacitat de destrucció tan gran?

Jo em pregunto, com una cosa tan petita pot tenir una capacitat de destrucció tan gran?

i a la velocitat que ho fan???
Heu intentat portar una conversa amb algú mentre intenteu mantenir a ratlla a la criatura?
Quina és la frase més llarga que heu pogut articular sense haver de sortir disparades a parar aquella maneta tan bufona, tant petita i tant summament ràpida? 5, 6, 10 paraules encadenades intentant formar una frase amb sentit........ i sempre s'ha d'interrompre amb un: "perdona"....
I intentes tornar a agafar el fil, i quan mig aconsegueixes tornar-te a centrar en el tema de la conversa...."perdona".... i et llances en picat altre cop a parar aquelles botifarretes tant ben coordinades que tenen per dits......

Heu intentat portar una conversa amb algú mentre intenteu mantenir a ratlla a la criatura?
Quina és la frase més llarga que heu pogut articular sense haver de sortir disparades a parar aquella maneta tan bufona, tant petita i tant summament ràpida? 5, 6, 10 paraules encadenades intentant formar una frase amb sentit........ i sempre s'ha d'interrompre amb un: "perdona"....
I intentes tornar a agafar el fil, i quan mig aconsegueixes tornar-te a centrar en el tema de la conversa...."perdona".... i et llances en picat altre cop a parar aquelles botifarretes tant ben coordinades que tenen per dits......

Torna a “El desenvolupament emocional”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |