Familiars que viuen a l'estranger i tornen cap a casa
Familiars que viuen a l'estranger i tornen cap a casa
Hola a totes
Estic una mica preocupada perquè dema passat la filla del meu marit, de 21 anys torna cap a l'Argentina. Ha vingut a passar gairebé un mes amb nosaltres i la Carla, que ara té 26 mesos s'hi ha enganxat molt. Em fa por com reaccionarà la Carla al fet que la seva germana no hi sigui.
Alguna de vosaltres s'hi ha trobat amb un cas semblant? com penseu que la puc ajudar?
Estic una mica preocupada perquè dema passat la filla del meu marit, de 21 anys torna cap a l'Argentina. Ha vingut a passar gairebé un mes amb nosaltres i la Carla, que ara té 26 mesos s'hi ha enganxat molt. Em fa por com reaccionarà la Carla al fet que la seva germana no hi sigui.
Alguna de vosaltres s'hi ha trobat amb un cas semblant? com penseu que la puc ajudar?

Re: Familiars que viuen a l'estranger i tornen cap a casa
A mi em pasarà algo semblant, el meu marit té un fill a Mèxic de 9anyets i l'any que bé vindrà a passar totes les vacances d'estiu amb nosaltres, el nostre bebé neixerà al gener. I també em fa una mica de por, Per tal com és el seu fill, és un encant, però en fa por que la mare...del nen li renti el cap i li posi ideas al cap que no son.
Torna a “El desenvolupament emocional”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |