Flors de Bach per relaxar els nens
Flors de Bach per relaxar els nens
Hola, tinc un nen de quasi 5 anys i una nena de quasi 2 que estan constantment barallant-se i cridant, un amiga em va sugerir donar-los flors de bach, però no estic gens posada en el tema i volia saber si algú ho ha provat, per a relaxar els nens. Jo intento posar música relaxant, no mirar la tele, ambient tranquil, no saturar-los d'activitats però alhora que s'hi puguin desfogar al parc, etc, ja no se què fer!!
Gràcies,
Gràcies,
- vallpresona
- :: tortuga

- Entrades: 330
- Membre des de: dc. març 24, 2010 11:36 am
- Ubicació: Alt Empordà
Re: Flors de Bach per relaxar els nens
Hola Nuna96!!
Jo li vaig donant a n'en Marc, perquè així m'ho van recomanar i la veritat és que hi noto cada cop que les utilitzo. Es un nen molt intranquil i que amb 28 mesos continua despertant-se força per les nits. De fet, em van dir que es poden donar ja des de nadons.
Evidentment això és com tot: hi ha gent a favor, en contra, que hi creu, que és un timo ... i si busques per el fòrum ho podràs llegir.
Ah!!! Jo també n'he prés i et puc assegurar que em van anar molt i molt bé!!!
De totes maneres, crec que fas bé en eliminar activitats sobre-estimulants, portant-los al parc ...
Molts ànims i molta paciència!!!
Jo li vaig donant a n'en Marc, perquè així m'ho van recomanar i la veritat és que hi noto cada cop que les utilitzo. Es un nen molt intranquil i que amb 28 mesos continua despertant-se força per les nits. De fet, em van dir que es poden donar ja des de nadons.
Evidentment això és com tot: hi ha gent a favor, en contra, que hi creu, que és un timo ... i si busques per el fòrum ho podràs llegir.
Ah!!! Jo també n'he prés i et puc assegurar que em van anar molt i molt bé!!!
De totes maneres, crec que fas bé en eliminar activitats sobre-estimulants, portant-los al parc ...
Molts ànims i molta paciència!!!
Re: Flors de Bach per relaxar els nens
Hola. Jo tinc un fill que acaba de fer 6, en Marc i la Lucia que te 2 de Juliol. Quan va neixer la Lucia en Marc va tindre uns gelos tremendos, a part en Marc es molt nerviós i ara per ara va al psicoleg, ens van recomenar les flors de bach i la veritat es que pensem que si que li anaven bé, no crec que fos casulitat, de fet fa poc pensaba si li tornavem a donar.El meu cunyat tb en va pendre per stress i li va anar força bé. Com es natural saps que mal no li farà.Hi ha flors que serveixen per controlar nervis, altres per les inseguretats, pors, gelos...Jo també a vegades em desepero.
Torna a “El desenvolupament emocional”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |