Un llibre?

Rabietes, gelos, egoisme..

BLAPERERWAY
:: papallona
Entrades: 140
Membre des de: dt. març 23, 2010 8:25 pm

Un llibre?

EntradaAutor: BLAPERERWAY » dv. gen. 28, 2011 2:23 pm

Nenes

Algú podria recomanar-me un llibre de psicologia infantil adaptada a pares normals? I dic NORMALS!, perquè crec que intentem educar el nostre fill de 20 mesos, perquè sigui un bon nen, respectuós amb les coses i essers que l ´envolten ( inclosos nosaltres ...? ), I ho debem fer fatal, perquè darrerament ens monta pollastres fins i tot per posar-li un pitet, donar-li un xarop, baixar del cotxe, canviar-li el bolquer...

Grácies per endevant!
Professional d´assegurances de salut a Sanitas.
Solucions a mida per empreses.
Neus2010
:: peixet
:: peixet
Entrades: 257
Membre des de: dg. des. 05, 2010 9:19 pm

Re: Un llibre?

EntradaAutor: Neus2010 » dv. gen. 28, 2011 2:59 pm

Jo et recomanaria "La crianza Feliz" de la Rosa Jove. A part, et diria que estiguis tranquil.la pq pel que expliques sembla que has començat l'etapa de les "rabietes" que la descriu molt be el llibre. Vaja, que a pares NORMALS fills normals. Em sap greu dir-T'ho, però sembla que aquesta es una etapa mes.
Neus
terrassa5
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: terrassa5 » dv. gen. 28, 2011 3:02 pm

BLAPERERWAY ha escrit:Nenes

Algú podria recomanar-me un llibre de psicologia infantil adaptada a pares normals? I dic NORMALS!, perquè crec que intentem educar el nostre fill de 20 mesos, perquè sigui un bon nen, respectuós amb les coses i essers que l ´envolten ( inclosos nosaltres ...? ), I ho debem fer fatal, perquè darrerament ens monta pollastres fins i tot per posar-li un pitet, donar-li un xarop, baixar del cotxe, canviar-li el bolquer...

Grácies per endevant!

No ho feu malament, el vostre fill acava d'entrar als "terribles 2 anys", és l'edat de les rebequeries, els NO, montar pollastres per qualsevol cosa, etc. És totalment normal i tots els pares hem de passar per això. Diuen que és la primera adolescència. És una època amb moments molt durs, per sort acaba passant, o això diuen. La meva filla ara té 29 mesos i comencem a portar-ho molt millor, gairebé no té rebequeries, però de vegades costa que faci cas, hem de negociar molt amb ella.

Jo et recomanaria el llibre "Com hem de parlar perque els fills escoltin i com hem d'escoltar perque els fills parlin". No és un llibre de psicologia realment, és una mena de manual, tot basat en exemples molt habituals, sobre com demanar als fills que facin coses, com ajudar-los a explicar el que volen o senten, i coses així. Crec que és vàlid per qualsevol edat (fins i tot adults).

Nosaltres li vam treure profit ja als primers 10 minuts de lectura. Ens vam llegir el primer capítol (crec que ni el vam acabar) i al dia següent jo vaig utilitzar una de les "tècniques" del llibre amb la meva filla (devia tenir poc més de 2 anys) i a la primera em va fer cas en una cosa que sempre costava deu i ajut. El meu marit va provar el mateix dia una altra de les tècniques i també va funcionar.

A més a més és molt amè de llegir.
BLAPERERWAY
Entrades: 140
Membre des de: dt. març 23, 2010 8:25 pm

EntradaAutor: BLAPERERWAY » dv. gen. 28, 2011 3:43 pm

ostres noies, moltes grácies, hi ha poques coses a la vida tant grates com que t´entenguin!!, Vaig a encarregar un dels llibres AVUI MATEIX! Ja us explicaré, a més no sabia lo dels terribles dos anys...Al menys ja se que no estem sols devant el perill!!!!, Uff més val pendre-ho bé...

Grácies!
Professional d´assegurances de salut a Sanitas.
Solucions a mida per empreses.
juliet
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: juliet » dv. gen. 28, 2011 4:22 pm

"els terribles 2 anys" és universal, jo no coneixia que es deia així fins que ma cunyada que viu a Londres (el seu nen té la mateixa edat que la meva "gran")parlant d'aquesta etapa em va dir que a Londres es coneixia com els "terrible two's", vaig estar llegint sobre el tema i és el que passa en aquesta edat, és part del desenvolupament del nen.
Llegeix-te el llibre que t'han recomanat i ja veuràs com et quedes més tranquil.la i sabràs com actuar en els moments "guerrers" del teu fill :-eh_:: :-eh_::
Imatge
Imatge
petitindis
Entrades: 164
Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: petitindis » dv. gen. 28, 2011 4:54 pm

Jo a part de llegir-te els llibres que t'han recomanat et recomano moltíssima paciència. El nostre nen té tres anys i mig i ara ja portem un molt de temps que no fa aquestes rabietes, però ens montava cada "pollastre" increible, al super, al bus, pel carrer, a la banyera jo creia que tota la ciutat ens coneixia, i la veritat és que és una etapa que han de passar i crec que el millor és molta paciència perquè com més nerviosos ens posavem pitjor, més durava la rabieta.
juliet
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: juliet » dv. gen. 28, 2011 5:03 pm

petitindis ha escrit:el millor és molta paciència perquè com més nerviosos ens posavem pitjor, més durava la rabieta

et dic el mateix i ho tinc comprovadíssim!!
Imatge
Imatge
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » ds. gen. 29, 2011 8:00 pm

Que el teu fill té dos anys???? SOCORSSSSS!!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

El que et diuen les companyes és veritat, és una fase TERRIBLE!! xxo.0.o xxo.0.o Mira nosaltres hem passat uns mesos des de setembre al desembre que deu n'hi do!!! Afortunadament ara ja comença a tornar la normalitat i podem començar a "negociar" amb ell, abans fins i tot això era impossible. Espero que els llibres que t'han recomanat et vagin molt bé :ok: . Jo crec que sobre tot serveixen per donar-nos eines per educar els nostres fills respectant-los al mateix temps :oset: :oset:

Ànims!!!
Imatge

Imatge
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dl. gen. 31, 2011 9:46 am

t'anava a recomanar el mateix: "com parlar......"

Nosaltres encara no hem arribat als dos anys... però ja fa temps que ha tret el caràcter!!!
Sempre penso que si els 2 anys són terribles, el que ha tret fins ara que era? un aperitiu??? socooorrrroooo neujor:-) neujor:-)
La veritat es que no em puc queixar!!! ho estem portant bastant bé, fent-lo col•laborar, explicant-li tot el que anem a fer.... i mooooooolta, moooooolta pasciència
Mandala
Entrades: 102
Membre des de: dg. feb. 21, 2010 2:58 pm
Ubicació: Cardedeu

EntradaAutor: Mandala » ds. març 12, 2011 9:36 pm

A mi també em van aconsellar aquest llibre. És molt bo. :ok:
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dj. març 17, 2011 9:03 am

M'apunto el llibre per tenir-lo llegit quan m'arribi el moment :ok: . És més, crec que li demanaré al meu home per Sant Jordi ;-) .

L'Arnau no fa gaire que ha començat amb les rebequeries; si li treus alguna cosa que no havia d'haver agafat, es tira a terra i a cridar! canviar-li el bolquer és una odissea, així que no vull ni pensar quan arribi als 2 anys!
ragi
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

EntradaAutor: ragi » dc. març 21, 2012 4:48 pm

Avui anire a veure aquest llibre que dieu!!! perque jo estic igual que vosaltres, i tota ajuda es bona!
diu NO a tot, per canviar el bolquer una odisea, per pujar del cotxet, per sortir de la banyera..en definitiva per tot..
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::