CONTACTE AMB ALTRES NENS
CONTACTE AMB ALTRES NENS
Hola,
El Guiu no va a la guarde i té molt poc contacte amb altres nens perquè està amb els meus pares tot el dia.
Les meves amigues tenen nens però més grans i juguen entre ells i el Guiu encara no hi participa perquè fins ara gairebé sempre jugava de forma individual (ara comença a fer-nos tastar el que cuina, etc).
Tinc clar que no el vull portar a la guarde però no sé què fer perquè vegi i pugui jugar amb més nens. Ara hem començat a anar a la biblio que tenen zona infantil per+o no hi ha nens tan petits. El mes que ve anirem a natació però sento que no en té prou i em sento molt culpable.
Hi havia una ludoteca a prop de casa (Sabadell) però l'han convertit en guarde.
Alguna idea??
Merci,
Amaiam
El Guiu no va a la guarde i té molt poc contacte amb altres nens perquè està amb els meus pares tot el dia.
Les meves amigues tenen nens però més grans i juguen entre ells i el Guiu encara no hi participa perquè fins ara gairebé sempre jugava de forma individual (ara comença a fer-nos tastar el que cuina, etc).
Tinc clar que no el vull portar a la guarde però no sé què fer perquè vegi i pugui jugar amb més nens. Ara hem començat a anar a la biblio que tenen zona infantil per+o no hi ha nens tan petits. El mes que ve anirem a natació però sento que no en té prou i em sento molt culpable.
Hi havia una ludoteca a prop de casa (Sabadell) però l'han convertit en guarde.
Alguna idea??
Merci,
Amaiam
Re: CONTACTE AMB ALTRES NENS
No va el teu ticker i no sé quina edat té el teu nen. La meva filla (13 mesos) tampoc va a la guarderia i com que quan està amb nens està molt contenta, també procuro donar-li oportunitats de tenir contacte (tot i que després s'ho passa millor amb nens grans, ja que li fan cas, els nens petits la ignoren).
Jo vaig al parc dos o tres cops per setmana (i com et dic, ella els mira molt i els crida, però després fan allò de "joc en paral·lel" o només es toquen una mica i cadascú al seu rollo.
També faig piscina, i aquest dia és genial per ella, s'emociona molt quan veu els nens, i com sempre van a coll dels pares, tenen interaccions curtes i controlades, però seguides.
I després els seus cosins, que són més grans (entre 5 i 14 anys) però s'ho passa pipa, perquè li fan molt de cas, li canten cançons, l'agafen, li expliquen contes... i ella encantada!
I procuro anar a totes les activitats que se m'acudeixen o que tinc oportunitat, però moltes vegades és també per mi, per estar en contacte amb altres mares ;).
Jo vaig al parc dos o tres cops per setmana (i com et dic, ella els mira molt i els crida, però després fan allò de "joc en paral·lel" o només es toquen una mica i cadascú al seu rollo.
També faig piscina, i aquest dia és genial per ella, s'emociona molt quan veu els nens, i com sempre van a coll dels pares, tenen interaccions curtes i controlades, però seguides.
I després els seus cosins, que són més grans (entre 5 i 14 anys) però s'ho passa pipa, perquè li fan molt de cas, li canten cançons, l'agafen, li expliquen contes... i ella encantada!
I procuro anar a totes les activitats que se m'acudeixen o que tinc oportunitat, però moltes vegades és també per mi, per estar en contacte amb altres mares ;).
- africabcn36
- :: formigueta

- Entrades: 85
- Membre des de: dl. març 30, 2009 10:58 pm
Hola Juliet,
has comentado que te apuntas a actividades con el peque, a mi también me gustaría hacer alguna actividad con el peque y coincidir con mamas pero no encuentro nada.
Me puedes dar ideas y sitios donde hagan cosas interesantes.
Muchas gracias,
has comentado que te apuntas a actividades con el peque, a mi también me gustaría hacer alguna actividad con el peque y coincidir con mamas pero no encuentro nada.
Me puedes dar ideas y sitios donde hagan cosas interesantes.
Muchas gracias,
Hola Amaian!
El meu nen encara és molt petit, però també estarà amb els avis, tot i que té cosinets petits (de la mateixa edat) el portaré a l'espai nadó o familiar al setembre pq estigui amb altres nens. És un servei que donen els ajuntaments, quasi gratuit, i estan amb nens de la seva edat o més o menys però els pares també hi són. He trobat un link per Sabadell, t'ho deixo http://www.sabadell.cat/estudiarsabadel ... rs_cat.asp
La meva neboda hi va i molt contenta, i tampoc va a la guarderia.
Espero que et serveixi.
El meu nen encara és molt petit, però també estarà amb els avis, tot i que té cosinets petits (de la mateixa edat) el portaré a l'espai nadó o familiar al setembre pq estigui amb altres nens. És un servei que donen els ajuntaments, quasi gratuit, i estan amb nens de la seva edat o més o menys però els pares també hi són. He trobat un link per Sabadell, t'ho deixo http://www.sabadell.cat/estudiarsabadel ... rs_cat.asp
La meva neboda hi va i molt contenta, i tampoc va a la guarderia.
Espero que et serveixi.

http://capsetademusica.blogspot.com/
Estem fent el Quilt Along del SP http://quilt-i-mes.blogspot.com/
Vaig improvitzant... per exemple, l'any passat vaig anar a forces tallers de portanadons, he anat algun cop a un grup de criança, fa un parell de setmanes a una activitat per nadons a la biblioteca del meu poble...
És qüestió d'anar mirant. Al post "trobades" d'aquí surten idees. Mireu al vostre poble, que segur que alguna cosa fan (o als pobles del costat). Jo he conegut a algunes mares del socpetit i la experiència ha sigut molt bona!
També podeu anar a ludoteques si no fa bon temps per anar al parc.
És qüestió d'anar mirant. Al post "trobades" d'aquí surten idees. Mireu al vostre poble, que segur que alguna cosa fan (o als pobles del costat). Jo he conegut a algunes mares del socpetit i la experiència ha sigut molt bona!
També podeu anar a ludoteques si no fa bon temps per anar al parc.
amaiam, tampoc he pogut veure l'edat del teu peque, però suposo que petitó, oi?
El meu té 18 mesos, i ens trobem cada setmana amb un grup de mares que vam coincidir al grup post-part. Els que tenen 20-21 mesos, ara comencen a interaccionar entre ells, però els més petits no es fan ni cas: es miren, es deixen/prenen joguines, s'acaricien si les mamis ho sol·licitem, els fem partíceps de la seva companyia, però segueixen jugant en paral·lel.
Però és una tarda nostra, que ens va bé tant a ells, com a les mamis.
Una opció, com et dieun, és l'espai nadó: un espai on estaràs emb el teu petit, amb mares i també aprendràs coses noves, i hi haurà altres infants.
El meu té 18 mesos, i ens trobem cada setmana amb un grup de mares que vam coincidir al grup post-part. Els que tenen 20-21 mesos, ara comencen a interaccionar entre ells, però els més petits no es fan ni cas: es miren, es deixen/prenen joguines, s'acaricien si les mamis ho sol·licitem, els fem partíceps de la seva companyia, però segueixen jugant en paral·lel.
Però és una tarda nostra, que ens va bé tant a ells, com a les mamis.
Una opció, com et dieun, és l'espai nadó: un espai on estaràs emb el teu petit, amb mares i també aprendràs coses noves, i hi haurà altres infants.
Al meu poble a l'escola bressol municipal tenen un espai que es diu "espai nadó" que és 1 cop per setmana per trobar-nos allà mares i nens fins que tenen 1 any. A partir de l'any canvies d'espai, i es diu "espai familia". Podries anar a informar-te si on vius també ho fan.
a mi em passava igual que a tu i vaig anar al parc, vaig coneixer altres mares i vem quedar que un cop per setmana anavem a jugar a casa d'una de nosaltres. A més a més de la ludoteca els dilluns i la biblioteca el dijous.
Pregunta allà on vius quines aCTIVITATS infantils hi han per nens i te les vas apuntant a l'agenda.
Pregunta allà on vius quines aCTIVITATS infantils hi han per nens i te les vas apuntant a l'agenda.
Amiam! hola!!! jo a la Claudia tampoc la porto encara a la guarderia i estava preocupada pel mateix. Així que des de fa un tems la porto cada dia a la placeta durant una bona estona. La porto cada matí i ens hi estem més d'una hora. A ella li va molt bé!! juga amb nens de totes les edats, apren a compartir juguines, i sobretot no està tot el dia a casa i s'aireja!
Hola a tothom!
Fa temps vaig estar investigant al meu poble de quines activitats hi ha per nens i nenes de 0 a 3 anys. Resulta que fins a l'any passat hi havia aquest espai que comenteu de nadó però que per falta de recursos econòmics ho han tret. L'any passat vaig veure un vídeo que es parlava d'un projecte que fan a algunes poblacions i a Barcelona que es diu "Nascuts per llegir", al meu poble no ho fan però al del costat sí per tant em vaig desplaçar per inscriurens i sorpresa per no estar empadronades (al poble veí) no podíem............Realment és un projecte molt maco si teniu la possibilitat aprofiteu-la!!!! Us deixo l'enllaç http://www.nascutsperllegir.org/municipis.htm podeu mirar si en el vostre municipi es fa.
També us poso un altre enllaç d'activitats de 0 a 3 a BCN http://w110.bcn.cat/portal/site/PortalBressol heu d'anar a l'agenda.
Amb la nena faig natació i anem a un espai de criança. M'agradaria fer més activitats però això és el que tenim més aprop.
Laetitia: A la ludoteca pots anar amb el teu fill/a?
Julyet: En un altre post crec que eres tu...Vas recomenar un llibre de l' Eulàlia Torras de Beà si t'interessa a vídeos de tv3 hi ha una entrevista que li van fer en un programa que es diu singulars.
Salutacions
Fa temps vaig estar investigant al meu poble de quines activitats hi ha per nens i nenes de 0 a 3 anys. Resulta que fins a l'any passat hi havia aquest espai que comenteu de nadó però que per falta de recursos econòmics ho han tret. L'any passat vaig veure un vídeo que es parlava d'un projecte que fan a algunes poblacions i a Barcelona que es diu "Nascuts per llegir", al meu poble no ho fan però al del costat sí per tant em vaig desplaçar per inscriurens i sorpresa per no estar empadronades (al poble veí) no podíem............Realment és un projecte molt maco si teniu la possibilitat aprofiteu-la!!!! Us deixo l'enllaç http://www.nascutsperllegir.org/municipis.htm podeu mirar si en el vostre municipi es fa.
També us poso un altre enllaç d'activitats de 0 a 3 a BCN http://w110.bcn.cat/portal/site/PortalBressol heu d'anar a l'agenda.
Amb la nena faig natació i anem a un espai de criança. M'agradaria fer més activitats però això és el que tenim més aprop.
Laetitia: A la ludoteca pots anar amb el teu fill/a?
Julyet: En un altre post crec que eres tu...Vas recomenar un llibre de l' Eulàlia Torras de Beà si t'interessa a vídeos de tv3 hi ha una entrevista que li van fer en un programa que es diu singulars.
Salutacions
Moltíssimes gràcies per tantes idees!! Aquest cap de setmana hem quedat amb molts amics amb nens i de fet encara no es fan gaire cas entre ells. Però m'apuntaré totes les idees!
Merci,
Amaiam
Merci,
Amaiam
amaiam, jo també t'anava a dir que els teus pares, si poden, portin el nen una estoneta al parc cada dia. L'Arnau va a a Llar al matí, però les tardes que fa bó, anem al parc i s'ho passa pipa amb altres nens. També, de tant en tant, anem a un "Chikipark" amb la meva veïna i el seu fill, que és de la mateixa edat que el meu.
Nosaltres tampoc portem els nens a la llar,però cada dia anem a la plaça a jugar amb altres nens.La veritat és que als matins no trobem mai ningú,ja que són a la llar,però a les tardes,quan surten si que n´hi ha que van a la plaça i el peque pot compartir jocs i baralles.Havíem trobat dos amiguets que tampoc anaven a la llar,però una ha marxat del poble,i l´altre,finalment l´han apuntat a una llar pel matí.De totes formes,nosaltres trobem a faltar els nens al carrer,perquè ja no és qüestió de si van o no a la llar,sinó que no sé on es fiquen,ja que els caps de setmana o períodes de festa escolar,les places estan buides de nens.
I t´asseguro que amb aquestes estones de joc,el nen ja apren a relacionar-se amb els altres i estableix vincles amb qui més s´avé.
I t´asseguro que amb aquestes estones de joc,el nen ja apren a relacionar-se amb els altres i estableix vincles amb qui més s´avé.
Gràcies! De fet el meu pare l'hi porta cada matí al parc una estoneta. I per les tardes el duré jo, però estava esperant que passés el fred (va tenir bronquitis i encara ens espanta una mcia el tema).
Això del Txiquipark com funciona? Em pensava que era per festes d'aniversari.
Merci!
Amaiam
Això del Txiquipark com funciona? Em pensava que era per festes d'aniversari.
Merci!
Amaiam
Els Tixiquiparks surten carets, però per anar un dia de tant en tant està bé. Al que nosaltres anem algun divendres, val 4,5€/hora i a partir de la segona hora pagues en fraccions de 15 minuts. Amb l'Arnau no ens hi hem estat mai més d'una hora, doncs ja acaba cansat.
Ara que el dia és una mica més llarg i que anem de cara al bon temps, podrem aprofitar les tardes al parc
.
Ara que el dia és una mica més llarg i que anem de cara al bon temps, podrem aprofitar les tardes al parc
.Torna a “El desenvolupament emocional”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |