Cosetes de bebe de 14 mesos

Rabietes, gelos, egoisme..

LONDONER
:: rateta
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dj. gen. 07, 2010 6:57 pm

Cosetes de bebe de 14 mesos

EntradaAutor: LONDONER » dt. maig 10, 2011 12:16 pm

Hola noies, el cas es que tinc una veina que te un bebe de la mateixa edat que la meva. Jo em faig fixant amb el desenvolupament de totes dues, i mes o menys estan a la par. Van començar a caminar les dues alhora, el tema del menjar mes o menys igual, pero tot i que la meva va dient les seves parauletes, l'altra xerra bastant més. Inclus quan fa "caca" t'avisa, amb un "ggggggg" o bé si li preguntes i no n'ha fet, et contesta: -NO!!! Coneix algunes parts del cos i les repeteix com el nas, cap, peus i ma...ja se que cada bebe es un mon, i no em preocupa, prque tot el seu moment, pero volia saber la vostra opinio.
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Cosetes de bebe de 14 mesos

EntradaAutor: Ítaca » dt. maig 10, 2011 1:15 pm

Mira, jo si hagués de fer del que parla la meva nena hauria d'estar molt amoïnada, pq parlar el q és parlar, res de res... bé sol diu MAMA, PAPA, NENA TÉ, MIRA, ABA, i prou..!, i té 20 mesos. Li vaig comentar a la pediatra i no va fer gens de cas, ens va dir q no ens preocupéssim... això sí, entendre ho entèn tot i quan vol alguna cosa es fa entendre perfectament. Hi ha nanos q centren les seves energies en altre coses (motricitat per exemple) i d'altres q xerren abans... Cada nano té el seu ritme. Jo no em preocuparia gens... :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
aral
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. març 06, 2011 7:20 am
Ubicació: VIC

EntradaAutor: aral » dt. maig 10, 2011 1:40 pm

Hola Londoner,
Jo tinc un nen que té 3 anys, i si que parla, però costa d'entendre, i si el comparo amb la seva germana, hauria d'estar molt preocupada, perquè ella amb dos anys xerrava molt i molt, però cada nen té el seu procés, jo no em preocuparia gaire.
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dc. maig 18, 2011 8:07 pm

Jo també crec que no has de comparar...Cada nen és un món...i 14 mesos són molt poquets!
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
irisolda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1122
Membre des de: dt. maig 24, 2011 9:40 pm

EntradaAutor: irisolda » dj. maig 26, 2011 7:22 am

Hola!
El meu nen tambe te 14 mesos i tampoc parla, bé, diu aiiiiua, mama, papa. Pero si que es cert que te la motricitat molt desenvolupada.
Jo no en faig gaire cas
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::