Espectacles amb nens

Rabietes, gelos, egoisme..

Albercoca
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

Espectacles amb nens

EntradaAutor: Albercoca » dl. oct. 29, 2012 1:27 pm

Fa temps que vull anar amb el meu petit de 20 mesos a veure un espectacle de teatre o concert, però no m'atreveixo per si es cansa i vol marxar.
Sé que al Liceu o Palau de la música fan espectacles molt interessants, però normalment posen a partir de 3 anys. Volia consultar a les que hi heu anat algún cop, com ha sigut l'experiència, Suposo que ja es té en compte que els nens fan soroll i es cansen, i que estàn acostumats a que la gent s'hi aixequi... No?
El meu nen li agrada la música i crec que disfrutaria molt, però més d'una hora no aguanta assegut
evawin
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 9:32 pm

Re: Espectacles amb nens

EntradaAutor: evawin » dl. oct. 29, 2012 2:11 pm

Hola Albercoca:
jo crec que depèn molt del nen, però per la meva experiència, faria cas a l'edat mínima que recomanen els espectacles. No val la pena pagar si són espectacles recomanats per nens-es més grans. El que si que pots fer, és mirar si tens alguna biblioteca o centre cívic aprop de casa teva. Normalment fan espectacles gratuïts, pots anar-hi i veure com es comporta el petit. Jo crec que en aquest aspecte, fan un canvi entre 3 i 4 anys. Si us fixeu, a molts llocs els menors de 3 anys no paguen. Per alguna cosa serà...
Imatge
Silka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 272
Membre des de: dt. ago. 09, 2011 8:42 am

EntradaAutor: Silka » dl. oct. 29, 2012 2:15 pm

Hola!
Jo portava a la meva a diferents espectacles de teatre i musica com l.auditori. Jo tambe tenia por a qn aguantés, i sempre agafava seient de passadis x sortir volant per si de cas...
Pero la veritat es q aguanten mes del q ens pensem. La meva casi sempre ha aguantat els 3/4 d.hora q solen durar les funcions.
No tinguis por i porta.li q valen la pena. Agafa seient passadis i aixi vas mes tranquila.
Javeuras q els fa estar ben atents...
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dl. oct. 29, 2012 2:21 pm

jo he anat sempre als de l'auditori desde que tenia mesos , i estan ben muntats i pensats per als nens i no se'ls fa pesats a mes tot el public son papes amb nens per tan es un public comprensiu, en principi...
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dl. oct. 29, 2012 2:39 pm

jo epnso també com ha dit algú que depen molt del nen però que millor anar a alguna cosa recomanada per l'edat.
A les biblioteques, a algunes, fan una cosa que es diu Aperitius Musicals, per exemple a la de la Rambla aprop del Liceu ho fan (o feine pq fa un any que no hi vaig) un dissabte al mes, també posen l'edat però acostuma a ser per nens abans del 3. Nosltres hi anavem bastant i al meu fill li agradava molt, més grandet de 3 si hem començat a anar al teatre i a concertillus, i bé, però abans dels 3 els dos que vam anar no va aguantar ni 10 minuts i vam haver de sortir, tornar a entrar, tornar a sortir... un agovio per mi.
Albercoca
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

EntradaAutor: Albercoca » dl. oct. 29, 2012 9:15 pm

Moltes gràcies per les vostres respostes. M'heu donat idees per anar provant, com les activitats que fan a la biblioteca per nens d'un any en endavant. I poc a poc anirem ampliant... És que tinc tantes ganes de portar-lo a veure teatre, concerts... Però ja arrribarà el moment.
Recomeneu algún espectacle actual? Jo només He portat al meu nen a concerts a l'aire lliure de la Lali Rondalla i s'ho ha passat pipa! Això si, després de la tercera o quarta cançó es queda clapat perquè de tant ballar s'esgota.
Gràcies!
Mireia&Didac
Entrades: 193
Membre des de: dj. oct. 25, 2012 5:51 pm

EntradaAutor: Mireia&Didac » ds. gen. 19, 2013 6:51 pm

Jo et recomano que miris al Palau de la Musica ja que fan espectacles muscials segons l'edat. Fa un parell de mesos jo vaig portar al meu petit a l'espectacle Passets i tenia 15 mesos i s'ho va passar en gran. Va durar uns tres quarts d'hora, pero com li encanta la musica, va estar super participatiu.
de totes maneres, com ja t'han dit, es molt bo anar a les biblioteques i centres civics on fan molt sovint activitats gratuites; d'aquesta manera es van habituant.
ImatgeImatge

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::