Picar i esgarrapar altres nens
Picar i esgarrapar altres nens
Avui quan hem anat a buscar el nen a l'escola bressol ens han dit que ha entrat a la classe i de sobte ha picat i esgarrapat els altres nens sense cap motiu.
Ell té 30 mesos i abans no ho havia fet mai.
Suposo que no és primer que ho fa...però no fa cap gràcia que vagi esgarrapant els altres i agafi aquests atacs. Com actuarieu amb ell?
Ell té 30 mesos i abans no ho havia fet mai.
Suposo que no és primer que ho fa...però no fa cap gràcia que vagi esgarrapant els altres i agafi aquests atacs. Com actuarieu amb ell?
Re: Picar i esgarrapar altres nens
Hola Almon,
jo estic igual que tu només que el meu fill té 15 mesos. A l'escola bressol m'han dit que no ho fa però quan està amb d'altres nens (reunions familiars amb els cosins, quedades amb amics, etc.) si que pica als altres nens i els hi estira dels cabells. No sé com he d'actuar en aquestes situacions perquè encara que li diem que això no es fa fa, ell hi torna.
El que si que m'he adonat és que només ho fa en situacions en les que hi ha molta gent i molt soroll.
jo estic igual que tu només que el meu fill té 15 mesos. A l'escola bressol m'han dit que no ho fa però quan està amb d'altres nens (reunions familiars amb els cosins, quedades amb amics, etc.) si que pica als altres nens i els hi estira dels cabells. No sé com he d'actuar en aquestes situacions perquè encara que li diem que això no es fa fa, ell hi torna.
El que si que m'he adonat és que només ho fa en situacions en les que hi ha molta gent i molt soroll.
Jo li explicaria que no es fa de picar i esgarrapar els altres nens, però tampoc li donis molta importancia perquè si fa estona que ho ha fet tampoc ho relaciona tan potser... segur que les educadores ja li han explicat bé que no s'ha de fer. Tu si veus que té intenció li repeteixes que no es fa i si ho fa li dius que no i li vas repetint, però tampoc sense agobiar-lo.
bé... si li has de dir algo ho has de fer en el moment que ho fa, segur que les mestres li hauran dit...
si no ho ha fet mai, alguna cosa ha d'haver passat pq ho hagi fet no? sense motiu què vol dir? potser si que li ha passat algo... potser estava enfadat per alguna cosa i ningú li ha fet cas, potser hi ha algún canvi que sembla que no i l'afecta... no sé, jo apart de dir-li quan ho fagi, em fixaria en quin moment ho fa, que li ha passat pq ho fagi
si no ho ha fet mai, alguna cosa ha d'haver passat pq ho hagi fet no? sense motiu què vol dir? potser si que li ha passat algo... potser estava enfadat per alguna cosa i ningú li ha fet cas, potser hi ha algún canvi que sembla que no i l'afecta... no sé, jo apart de dir-li quan ho fagi, em fixaria en quin moment ho fa, que li ha passat pq ho fagi
Torna a “El desenvolupament emocional”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |