Molt desanimada..

Rabietes, gelos, egoisme..

lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Molt desanimada..

EntradaAutor: lavidaesbonica » dj. oct. 15, 2015 1:10 pm

Hola mares... estic molt desanimada des de ja fa uns dies pel canvi de conducta de la meva filla (16 mesos). He llegit alguns posts de mares que possiblement passin pel mateix, però necessitaria explicar el meu "cas". No sé si coincideix des de que va a l'escola bressol des d'aquest setembre però la nostra filla és una altre!! L'adaptació va costar... molts plors, les nits ja no les dormia senceres, i a sobre, un encostipat darrere l'altre.. en fi, panorama molt comú, oi? Ara ja hi va millor a l'escola, sempre li anticipo quan hi ha d'anar i ja no plora, tot i que sé que preferiria mil vegades més quedar-se amb mi.. Hi va poquet, 3hores. Però el que més m'entristeix i em preocupa és que només rondina i es porta malament amb mi!! s'ha tornat molt exigent amb mi, sempre crida i plora, constantment, quan li dic que "no" a alguna cosa o amb els gestos li ho impedeixo, es tira a terra cridant i, a sobre, el que és pitjor... es pega i es dóna cops de cap contra el terra!!! a mi això em desespera, i tot tot coincideix des de que va a l'escola.. Ella mai havia estat així! vull dir que era una nena amb caràcter quan convenia però que tothom se sorprenia per lo bona que era, dòcil, fàcil... I penso que ara que ja ha passat un mes i mig, i tenint en compte que estic molt amb ella (la meva feina m'ho permet), em fa l'efecte que en comptes d'anar a millor, anem a pitjor.. Amb els avis sempre està la mar de bé, amb el pare també, però és quedar-se amb mi i no tol·lera que m'hi enfadi, o que no l'agafi quan vol (perquè em vesteixo, perquè esmorzo, perquè preparo el dinar...). Aquesta setmana la pediatra ens va dir que si pogués ser no anés a l'escola fins dilluns per fer net amb el costipat que ja feia 3 setmanes que li durava.., li ha receptat un antibiòtic (ja que estava a punt de fer una otitis) i els mocs han desaparegut.. Hem estat tots els matins juntes però... quin turment els matins amb ella!! i em sento tan malament de pensar-ho, però és que des del moment que es lleva que es mostra molt exigent amb mi.. jo vaig molt estressada i penso que la duria a l'escola!!!

Què passa? què puc fer??? o... faig algo malament??

Gràcies noies.. :ufs:
iole
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dj. set. 11, 2014 1:47 pm

Re: Molt desanimada..

EntradaAutor: iole » dj. oct. 15, 2015 2:08 pm

Anims no fas res malament...son etapes que van passant i segurament en un temps ja tornara a anar millor!!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Molt desanimada..

EntradaAutor: jaruma » dj. oct. 15, 2015 2:17 pm

Buf, ha de ser molt pesat. En la mesura del possible, jo et recomano que siguis pacient i intentis prendre-t'ho amb calma. Si tu estàs tranquil.la ella estarà més tranquil.la també. I intentaria parlar amb ella, en un moment en què estigués bé. Suposo que aquest comportament té a veure amb l'inici de l'escola bressol, així que en parlaria, intentaria posar paraules als seus sentiments, en plan "estàs enfadada perquè als matins et deixo a l'escola", etc.

No m'hi he trobat mai, però és el que faria si m'hi trobés amb el meu fill (que té també 16 mesos).

Molta paciència i ànims!
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Molt desanimada..

EntradaAutor: Boniqueta » dj. oct. 15, 2015 2:20 pm

Com et diu la iole són etapes i no fas res malament. Nosaltres hem i estem passant per això mateix. Estem en el moment dels temuts 2 anys però intento no desesperar i tothom em diu que passarà. Potser si dius que ha estat molt lligada a tu, aquesta manera d'actuar ho fa per cridar-te l'atenció i per fer-te veure que està molesta perquè la deixes cada dia a l'escola.
Ja veuràs com poc a poc anirà passant....només cal paciència.
Imatge
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Molt desanimada..

EntradaAutor: charito » dj. oct. 15, 2015 2:51 pm

Doncs res que es fa gran i ja no es un bebe.... preparat perque aixo dura bastant... tenen etapes mes tranquils pero en general la batalla amb la mama per tot ja no para.... carregat de paciencia i fes-te a la idea! Ara son molt mes divertits pero alhora molt mes dificils de portar...
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Re: Molt desanimada..

EntradaAutor: lavidaesbonica » dj. oct. 15, 2015 3:15 pm

Ostres... doncs deu ser normal!! ?-) .. però és el que dius charito, ara ja no és un bebé i sembla ser que ens ha vingut massa de nou.. quin canvi!!! rabietes per toooot!!!! en fi, paciència :-o00m

Moltes gràcies!
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Molt desanimada..

EntradaAutor: martina13 » dj. oct. 15, 2015 3:36 pm

La meva te 24 mesos i fa moooolts k fa aixo k dius lavidaesbonica.i saccentua a inici de curs.
Com diu la charito ara estan divertidissims pero te la lien mes a totes hores.
Es part del creixement.anims i paciencia!!!!

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::