Por enfront persones que no coneix

Rabietes, gelos, egoisme..

Avatar de l’usuari
kittie
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

Por enfront persones que no coneix

EntradaAutor: kittie » dt. oct. 20, 2015 5:01 pm

La meva nena de 19 mesos coincidint amb la tornada a l'escola bressol despres de les vacances sembla que ha desenvolupat molta timidesa o por cap a les persones desconegudes. Sobta perque fins ara sempre havia estat molt sociable i riallera amb qualsevol persona. Ara enfront de persones que no coneix, s'amaga o directament es posa a plorar. A l'escola (es la mateixa de l'any passat i hi va força contenta) tambe ens comenten que esta molt molt sensible, que té por per exemple de sortir de la seva classe per sortir al pati o per anar a una altre aula, que certs sorolls l'espanten, etc (nosaltres a casa no hem notat res de tot aixo). A part d'aixo, es una nena alegre i activa, tant a casa com a l'escola. Algu ha tingut una experiencia similar?
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Por enfront persones que no coneix

EntradaAutor: jaruma » dt. oct. 20, 2015 9:50 pm

No et serà de gran ajuda perquè no és el mateix cas, però el meu fill fins els 6 o 7 mesos era molt sociable i rialler amb tothom, i després, de cop i volta (suposo que per desenvolupament) es va tornar tímid i espantadís amb els estranys adults (amb els nens no).

Jo a la gent els dic directament que és tímid i que no li agrada que li parlin, perquè el deixin en pau (hi ha taaanta gent que es posa a parlar-lis cridant, i tocant-lis la cara, etc). I a ell li explico que no s'ha d'espantar, que no li faran res, però no funciona.

No sé, potser la teva nena es va espantar un dia i li ha quedat la por, o potser ha fet un canvi (no sé si als 18 mesos els passa algun canvi així, com quan als 9 més o menys agafen més consciència dels desconeguts).

En tot cas molts ànims, i que ho superi aviat!
Avatar de l’usuari
kittie
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

Re: Por enfront persones que no coneix

EntradaAutor: kittie » dv. oct. 23, 2015 7:40 am

Gràcies Jaruma! Espero que sigui una fase del desenvolupament i que se li acabi passant.
Avatar de l’usuari
kittie
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

Re: Por enfront persones que no coneix

EntradaAutor: kittie » dj. gen. 14, 2016 4:46 pm

Explicar-vos que la meva filla ja ha superat aquesta fase. Li va durar un parell de mesos. Penso que deuria estar relacionat amb el començament del nou curs.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Por enfront persones que no coneix

EntradaAutor: jaruma » dj. gen. 14, 2016 8:31 pm

Menys mal! Tenen coses que de vegades apareixen de cop i volta, i se'n van igual que han vingut. Ara al meu li ha donat per renyar la gent... pel carrer i tot! :-)
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Por enfront persones que no coneix

EntradaAutor: FloR » dj. gen. 14, 2016 10:49 pm

Ai jarums quin riure! El meu fa igual, quan creuen en vermell, quan tiren papers a terra, quan veu caques de gos.. Te feina!! Els tenim massa ben educats :-)
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Por enfront persones que no coneix

EntradaAutor: jaruma » dv. gen. 15, 2016 12:56 am

Haha ja veig que això de renyar també és generalitzat. El pitjor és que el meu té 19 mesos i encara no s'entera gaire. L'altre dia una àvia agafava fruita al supermercat, i li crida " no nena, no!!" :-)

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::