Nen amb molta força vers els altres

Rabietes, gelos, egoisme..

Annap82
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dl. oct. 29, 2018 10:52 am

Nen amb molta força vers els altres

EntradaAutor: Annap82 » dl. nov. 09, 2020 7:26 pm

Hola a tots/es!
Escric de nou pq fa un temps que a la guarderia em diuen que el meu fill de dos anys actua amb força vers els altres,dona empentes i fins i tot a vegades fa mal els companys.
També em diuen que a vegades quan el renyem fins i tot riu. Jo ja nose que fer pq per descomptat no m'agrada gens i no es el que ha vist a casa.
Jo quan li dic que no m'agrada sembla que m'entengui i fins i tot li sapiga greu. Suposso que a mesura d'anar repetint millorarem aquest aspecte pero em te preocupada.
Algu em pot donar algun consell?
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Nen amb molta força vers els altres

EntradaAutor: crunchi » dj. nov. 12, 2020 8:55 am

Hola Anna,
Nosaltres, com quasi tots els pares de criatures de 2 anys, hi hem pasaat per aqui. El primer dia que et diuen que el teu fill ha mossegat o ha pegat, et sents fatal. Ja t'entenc. Després,a mida que el curs avança, veus que un dia serà el teu el que haurà rebut una mossegada o una pantuflada d'un altre crio. Les mateixes professores ens deien que és cosa de l'edat, que no saben encara parlar bé i s'expressen així. Busca info sobre el tema a Google, però el teu nen té un comportament absolutament normal. Nosaltres (i les educadores a classe) li repetiem mil.lions de cops "als amics no es pega"i al final ho va anar entenent. Però de tant en quan encara ens pega i li hem de tornar a repetir. Paciència.

Ara, també et dic, les professores que han estudiat ho haurien de saber tot això.
:-()-)
Imatge

Imatge
Annap82
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dl. oct. 29, 2018 10:52 am

Re: Nen amb molta força vers els altres

EntradaAutor: Annap82 » ds. nov. 14, 2020 7:58 am

Mooltissimea graciea per la resposta! Es el que em temia pero es que fa mes rabia es que quan el renyem riu....suposso que en algun moment ho entendra...
I respecte a les professores, saps que passa,que anem a una llar d'infants de un poble , son molt pocs mens i les professores son molt joves.
Em van deixar una mica preocupada...

Ara ja veig que es mes normal i suposso que a mesura d'anar repetint ell ho entendra...

Gracies
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Nen amb molta força vers els altres

EntradaAutor: crunchi » dt. nov. 17, 2020 4:06 pm

Bueno.... Potser riu pq sap que crida l'atenció quan el renyeu, o potser riu per ves a saber que. És molt petit encara, realment.
Jo no li donaria mes importancia de la que té. Ser ferms, molta paciencia i perseverancia en explicar que NO es pega, però mes enllà d'això.... és qüestio de temps, si.

Doncs per ser noies joves em sorpren moltissim, aixo s'estudia a la carrera de magisteri. Jo seria capaç de buscar info per google, la web de Ser Padres mateix i imprimir-ho i estampar-lis als morros.
No està bé que et facin sentir malament per una cosa que ea completament normal i forma part del desenvolupament natural dun bebé. En fi.... molta paciencia!!!!
Imatge

Imatge

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::