Mare de dia a Terrassa

Canvia el seu entorn: professores i amics.

louly
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Mare de dia a Terrassa

EntradaAutor: louly » dc. oct. 01, 2014 3:32 pm

Hola marones!

Des de que sóc mare, fa 15 mesos, tot el tema de la maternitat m'ha anat cridant cada vegada més, adonant-me que cada vegada, creixia dins meu un gran interès pels infants i per la criança respectuosa. Mica en mica vull anar formant-me dins d'aquest món i aprendre cada dia d'ells per això m'agradaria comunicar-vos que poc a poc començaré amb el projecte de mare de dia a casa meva, a Terrassa.
Em proposo esdevenir una alternativa social a les tradicionals llars d'infants i adaptar-me a les necessitats educatives, emocionals, psicomotrius i socials de l'infant. Vull oferir atenció individualitzada i acompanyament proper, a més d'un ambient familiar, tranquil i segur. Si teniu qualsevol dubte o aclariment no dubteu a escriure'm.

Una abraçada a totes!
Imatge

Imatge
Ramoni
Entrades: 1
Membre des de: dj. oct. 02, 2014 10:34 am

Re: Mare de dia a Terrassa

EntradaAutor: Ramoni » dj. oct. 02, 2014 10:43 am

Hola!

Sóc una mare de Terrassa que estic molt interessada en trobar una Mare de Dia. Ara que en tinc el segon fill m'ho plantejo una opció ja que d'aquí a poc començo una altra vegada a treballar.
M'agradaria poder parlar amb tu. Com puc contactar?

Gràcies
rkl
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 12, 2012 6:31 pm

EntradaAutor: rkl » dj. oct. 02, 2014 6:22 pm

Nosaltres perquè som de Manresa, sino et duríem a la nena!!!! ;)
"Dono fe" que la noia s'ho val!

Una abraçada i ànims pel projecte!
louly
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

EntradaAutor: louly » ds. oct. 04, 2014 9:27 am

Gràcies Rkl!! no ho dubto gens!!

Una abraçada!!!
Imatge

Imatge
anitafeb
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dg. març 24, 2013 10:22 pm

EntradaAutor: anitafeb » dg. oct. 05, 2014 10:39 pm

Hola noia!

Tinc familia al País Vasc i una d´elles fa aquesta feina. Alla està molt regulat, aquí no ho sé pas... Informa´t bé no sigui cosa que tinguis problemes.
Endavant i sort!
gdosaigues
Entrades: 10
Membre des de: dj. des. 13, 2012 10:01 am

EntradaAutor: gdosaigues » dt. oct. 14, 2014 10:52 am

Hola noies,

Soc mare d'un infant de 14 mesos i mestra d'educació infantil. El tema de les mares de dia m'interessa moltíssim personal i laboralment.
És per això que a l'estiu de 2013 (fent la formació en pedagogia waldorf) vam començar una iniciativa molt estimada junt amb el meu marit.
http://www.lesmaresdedia.cat
Es tracta d'un projecte personal fet amb molt de carinyo nascut amb la voluntat de difondre la tasca de les mares de dia a Catalunya, agrupar tots els projectes de casa nostra en un sol espai i donar un cop de mà en la cerca a famílies, professionals i curiosos que volen conèixer aquesta meravellosa alternativa d’atenció a la petita infància. La pàgina està en constant creixement. Desitjo queus pugui ser d’utilitat.
Podeu entrar, remenar i suggerir el que volgueu. Encara estem construint cosetes, mica en mica, i a través del facebook les anem informant.
Per cert! ànims en aquest projecte de Terrassa, fa moooolta falta!!!!! Ramoni, per qualsevol dubte, si vols podem parlar i et dono un cop de mà. També pots parlar amb l'associació llars de criança de Barcelona, són un grup de mares de dia que s'han unit per treballar per la regularització de la tasca aquí.
Noelia Duran
Entrades: 1
Membre des de: dc. nov. 12, 2014 2:57 pm

EntradaAutor: Noelia Duran » dc. nov. 12, 2014 3:11 pm

Ramoni ha escrit:Hola!

Sóc una mare de Terrassa que estic molt interessada en trobar una Mare de Dia. Ara que en tinc el segon fill m'ho plantejo una opció ja que d'aquí a poc començo una altra vegada a treballar.
M'agradaria poder parlar amb tu. Com puc contactar?

Gràcies

Hola! Em dic Noelia, sóc Educadora Infantil, visc a Terrassa i sóc mare d'una nena de 3 anys.
Amb el naixement de la meva filla, vaig descobrir una manera diferent d'acompanyar als nens i a les nenes en el seu procés de creixement, una manera respectuosa amb les seves emocions i les seves necessitats autèntiques com a infants. Vaig decidir formar-me com a doula i vaig estudiar educació viva al CRAEV. També vaig treballar com a voluntària en el projecte d'educació viva Mar de Peixos a Terrassa i després vaig treballar durant un any acompanyant a una nena de 4 anys a la meva propia llar.
Recentment, amb un grup de famílies, hem creat a Terrassa una petita "escoleta", on les mares ens reunim a diari per compartir la criança amb els nostres fills, de fins a 6 anys d'edat. Actualment som 7 famílies. És un espai preciós, una casa que ens ha estat cedida amb aquesta finalitat amb un pati molt gran i un ambient acollidor i familiar. Vull donar a conèixer la meva iniciativa d'acompanyar a nens i nenes com a mare de dia en aquest espai tan enriquidor. Si alguna família d'aquesta zona sentiu que esteu interesats, em podeu contactar per a que ens poguem conèixer.
Una abraçada i moltes gràcies!

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::