Col·legi Isidre Martí

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Avatar de l’usuari
rossetona
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 11:48 am

Col·legi Isidre Martí

EntradaAutor: rossetona » dl. maig 27, 2013 10:05 am

Bon dia.

Algú em pot donar referències de l'Isidre Martí, que està a Esplugues, si us plau?

Gràcies.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
jpc
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

Re: Col·legi Isidre Martí

EntradaAutor: jpc » dl. maig 27, 2013 10:54 am

Hola rossetona,

a mi també m'interessa el tema, és un dels coles on m'agradaria que anés el peque però encara ens queda un curs.

No et puc donar gaire informació però m'han parlat molt bé d'aquesta escola. Tinc una coneguda que porta allà els seus fills i està super contenta.

A veure si ens donen més detalls.
Imatge
Avatar de l’usuari
rossetona
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 11:48 am

Re: Col·legi Isidre Martí

EntradaAutor: rossetona » dl. maig 27, 2013 11:32 am

A mí també m'han parlat molt i molt bé, però sempre et queda el dubte de si és el que li convé al teu fill, Per això, m'agradaria llegir a algú que hi porta els nens.

Gràcies, guapa.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Col·legi Isidre Martí

EntradaAutor: Danu » dc. març 18, 2015 10:05 am

Hola, boniques, és un fil antic, però crec que pot interessar.
Vaig anar a les portes obertes i no em va acabar d'agradar, però això depèn molt de l'opció educativa que us agradi (metodologia...).
La ubicació i les instal.lacions són precioses (hi ha un aula de joc simbòlic que em va encantar, entre d'altres coses); fan natació a infantil; sembla que valoren molt el tema de la lectura i de l'anglès; hi ha intercanvis amb alumnes d'escoles angleses de la zona i amb la japonesa. Li donaven molta importància als deures per casa al cicle mitjà i superior (això a mi no m'agrada gaire, però ja dic que tot és relatiu).
Però vaig veure massa coses "de cara a la galeria": murals fets més pels professors que pels alumnes, moltes fitxes per colorejar a tot arreu... A les aules d'infantil només es veien fitxes i algun dibuix del cos humà. Quan vaig preguntar a la professora si no feien mai dibuix lliure, em va dir que el feien del cos humà una vegada a la setmana ¿?
Després he preguntat a la llar d'infants on porto la nena i m'han dit que a Infantil a l'Isidre Martí funcionen tot per fitxes d'un pack editorial.

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::