ESCOLA BRESSOL A LLEIDA

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Avatar de l’usuari
betzi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 608
Membre des de: dt. maig 08, 2007 11:28 am

ESCOLA BRESSOL A LLEIDA

EntradaAutor: betzi » dv. abr. 17, 2009 10:51 am

HOla :elefant: maresssssssss ara feia molt de temps que no entrava però si puc aniré mantenint contacte altre cop amb totes les mamis ,futures mares o noves o buscadores !!!!
Al Setembre fico la nena a l´escola i voldria saber una mica de noticies en referent a escoles bressols en general ,-pro i contres a nivell generalitzat de Lleida.
Una abrasada :miko: :miko:
Betzi
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
nuriayderek
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:03 pm
Ubicació: Lleida

Re: ESCOLA BRESSOL A LLEIDA

EntradaAutor: nuriayderek » ds. abr. 18, 2009 9:47 am

Jo el vaig portar a la privada perque no vaig ser a temps per la preinscripcio a la bressol, pero parlen molt bé, inclús hagues preferit portar-lo a la bressol que no a la privada, sense pensar en els diners, segons tinc entes fan natació, sortides...
Això si només es una mica més barata que la privada, nose si hi han beques o miren els ingresos de les famílies, pero parlant amb gent que porta els nens a la bressol surt bastant cara per ser pública, encara que depen de les hores.
Jo ja et dic prefereixo la bressol, per activitats i perque em fio més, penso que amb tot el que surt a la tele de les llars d'infants que no tenen permisos...les bressols al ser de l'ajuntament estan molt bé controlades
Imatge
janna
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 5:01 pm

Re: ESCOLA BRESSOL A LLEIDA

EntradaAutor: janna » dl. abr. 20, 2009 11:36 am

Hola!!!
Jo vaig fer preinscripcio per les escoles bressol publiques, pero no van tenir sort en el sorteig i no van obtenir plaça. Aixi que despres de molt mirar les privades, vam decidir un tipo de escola bressol una mica diferent.
L'escola vivencial "La Pupusa" es un concepte diferent, nomes hi ha 12 nens i 2 docents, tu pots acompanyar al teu fill una estoneta cada mati (si tens temps !!), el contacte amb les families es molt proper, es respecta el ritme de cada nen (cada nen te un proces diferent i no els forcen a res que ells no vulguin fer de manera natural).
El meu fill es el mes feliç del mon a "La Pupusa" cada mati hem preguntar si anem a l'escola sigui dissabte, diumengue o qualsevol dia.
Si vols llegir una mica sobre el projecte educatiu: http://www.lapupusa.cat
Podras veure l'espai i fotografies.
Avatar de l’usuari
betzi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 608
Membre des de: dt. maig 08, 2007 11:28 am

Re: ESCOLA BRESSOL A LLEIDA

EntradaAutor: betzi » dt. abr. 21, 2009 10:14 am

Ostrass que wapo això de la Pupusa la veritat es que no en tenia ni idea però pel que veig es mes tipo ludoteca....es un concepte diferent (anire a fer una visita per l´estiu) ,li he donat una ullada i està força be!!! de fet una de les monitores la conec ...la RAQUEL crec que es diu...va estudiar al institut amb mi .AL final obtarem per la privada pq els centres publics que tenim que hem toca per zona no macaven de fer el pes...a la guarderia tb fan activitats durant el curs...com natació i escapada de vivencies a la granja escola,teatre etc....a veure com anirà el tema!!! graciessss nuriayderec i janna per la vostra col.laboració!!! :pandi: :pandi: :pandi:
ImatgeImatge
janna
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 5:01 pm

Re: ESCOLA BRESSOL A LLEIDA

EntradaAutor: janna » dt. abr. 21, 2009 11:10 am

Si, la Raquel es una de les docents.
No es que sigui mes tipo ludoteca es que el projecte fuig dels metodes conductistes.Tots els nens no son iguals i tenen necessitats diferents. Es un aprenentatge sense imposicions. Es fan sontides: al mercat, a veure titelles, a la granja escola "La Manrreana" i es fan encontres familiars com el que vam fer el dissabte a la casa de colonies "El Xop" situat a la partida de grenyana de Lleida.
Al estiu fan casals de 15 dies de durada cada torn.
Per l'escola bressol ja nomes els hi queden un parell de places.
Avatar de l’usuari
mabortra
Entrades: 1
Membre des de: ds. març 06, 2010 11:50 am

Re: ESCOLA BRESSOL A LLEIDA

EntradaAutor: mabortra » ds. març 06, 2010 12:14 pm

Hola! Sóc una mare que tinc una nena de 8 mesets i també estic buscant escola bressol a Lleida. Tinc clar que la pública és pràcticament impossible i per tant busco alguna privada. Tinc en ment el gegant del pi i el nuvolet, que en penseu?
Cada dia és una nova oportunitat per fer les coses millor.
flibi
Entrades: 1
Membre des de: dc. oct. 16, 2013 10:04 am

Re: ESCOLA BRESSOL A LLEIDA

EntradaAutor: flibi » dc. oct. 16, 2013 11:59 am

Hola, jo he anat al Gegant del Pi i la veritat es que és una llar d'infants espectacular, es com estar en una família. Es fan moltes activitats. Fins i tot recordo que feiem sortides d'un parell de dies! Tenen una mentalitat molt oberta i el tracte és impecable.
En referència al Nuvolet, vaig treballar-hi un estiu sencer ja fa un any i mig, i encara espero cobrar la feina. Segons diuen, no obtenen ingressos. Pel que he parlat amb altres treballadores, tampoc reben el salari que han de rebre. Això genera mal estar a l'ambient de treball i els nens petits d'una manera o altra se'n senten perjudicats.
angelesar
Entrades: 1
Membre des de: dc. maig 21, 2014 6:24 pm

Re: ESCOLA BRESSOL A LLEIDA

EntradaAutor: angelesar » dc. maig 21, 2014 6:45 pm

No estic d'ad¡cord jo he portat al meu primer fill al Nuvolet i vaig estar molt contenta, ara repeteixo amb la meva nena i encara estic més. Les mestres son espectaculars, les instalacions una pasada, fan menjar casolà i sobre tot tenen un projecte educatiu molt bo. A l'estiu estan les mateixes mestres que jo hagi vist...
--Juno--
Entrades: 4
Membre des de: dc. feb. 06, 2019 7:36 pm

Re: ESCOLA BRESSOL A LLEIDA

EntradaAutor: --Juno-- » dl. maig 31, 2021 5:32 pm

Hola! Potser ja no esta actiu el fil, però sabeu d'escoletes privades q estiguin guays, com la Pupusa, i més o menys els preus pels que es mouen?

Soc profe i no sé on ni quina jornada faré el proper curs, per tant, no puc optar a municipals pq no sé ni si ho necessitaré ni quina jornada, fins setembre :-o00m

Merci!!
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ESCOLA BRESSOL A LLEIDA

EntradaAutor: airuni » dl. maig 31, 2021 6:03 pm

Hola. De la pupusa m'han parlat bé però jo no la he arribat a mirar. Les que m'han agradat molt són el gegant del pi i la cuca de llum. El preu depèn de les hores sobretot el menjador, si va tot el dia amb acollida i tot he calculat uns 400 euros. Si vols alguna informació més concret pregunta
Imatge

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::