Famílies Terrassa inici I3 zona 4
- Joana BuCa
- Entrades: 2
- Membre des de: dt. maig 06, 2025 10:06 pm
Famílies Terrassa inici I3 zona 4
Hola famílies!
La nostra filla començarà I3 l'any que ve, som de la zona4. Amb temps, volem buscar famílies de la mateixa zona per aconseguir un "grup bolet" i anar totes a la mateixa escola. Ens trobem que la majoria de públiques són d'alta complexitat i amb molta segregació. Per experiències d'altres ciutats, funciona molt bé fer pinya unes 8-10 famílies i fer matrícula a una escola per trencar aquest cercle i que els nostres infants puguin creixer i gaudir en una escola diversa, però no segregada ni ser els únics catalanoparlans, per exemple.
Fem una crida a totes aquelles famílies q es trobin en una situació semblant a la zona 4! En podem començar a parlar quan vulgueu.
La nostra filla començarà I3 l'any que ve, som de la zona4. Amb temps, volem buscar famílies de la mateixa zona per aconseguir un "grup bolet" i anar totes a la mateixa escola. Ens trobem que la majoria de públiques són d'alta complexitat i amb molta segregació. Per experiències d'altres ciutats, funciona molt bé fer pinya unes 8-10 famílies i fer matrícula a una escola per trencar aquest cercle i que els nostres infants puguin creixer i gaudir en una escola diversa, però no segregada ni ser els únics catalanoparlans, per exemple.
Fem una crida a totes aquelles famílies q es trobin en una situació semblant a la zona 4! En podem començar a parlar quan vulgueu.
Joana BuCa l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 27, 2025 12:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- BegoñaOrtiz
- :: puça
- Entrades: 7
- Membre des de: dc. feb. 19, 2020 2:24 pm
Re: Famílies Terrassa inici I3 zona 4
Hola Joana!
Si et refereixes al curs 26-27 nosaltres estem interessades. Som dues mares de un petit que ha de començar i3 l'any vinent.
Per nosaltres ideal seria sala i badrinas, com ens posem en contacte?
Salut!
Bego
Si et refereixes al curs 26-27 nosaltres estem interessades. Som dues mares de un petit que ha de començar i3 l'any vinent.
Per nosaltres ideal seria sala i badrinas, com ens posem en contacte?
Salut!
Bego
- Joana BuCa
- Entrades: 2
- Membre des de: dt. maig 06, 2025 10:06 pm
Re: Famílies Terrassa inici I3 zona 4
Hola Bego!
per no fer públic el meu telf, et passo el meu Instagram que el tinc privat. Em pots escriure un missatge privat i des d'allà ja intercanviem telèfons: @joanetabc
Gràcies!
per no fer públic el meu telf, et passo el meu Instagram que el tinc privat. Em pots escriure un missatge privat i des d'allà ja intercanviem telèfons: @joanetabc
Gràcies!
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |