Escola bressol al centre de Barcelona
Escola bressol al centre de Barcelona
Hola, noies,
L'any vinent haurem de dur el Martí a una escola bressol. Com estem buscant pis i no sabem en quin barri viurem, havíem pensat de dur-lo a prop de la feina, que és al centre de BArcelona.
Algú coneix alguna escola bressol que estigui bé? BAldufa, petit virolai????
Gràcies, estem molt perduts
L'any vinent haurem de dur el Martí a una escola bressol. Com estem buscant pis i no sabem en quin barri viurem, havíem pensat de dur-lo a prop de la feina, que és al centre de BArcelona.
Algú coneix alguna escola bressol que estigui bé? BAldufa, petit virolai????
Gràcies, estem molt perduts
Re: Escola bressol al centre de Barcelona
Hola,
la meva germana porta la nena a la Baldufa i n'està contenta, tot i que és una mica cara. La germaneta gran va entrar al Roure, que és municipal, i també li va agradar molt.
la meva germana porta la nena a la Baldufa i n'està contenta, tot i que és una mica cara. La germaneta gran va entrar al Roure, que és municipal, i també li va agradar molt.
Jo tinc moltes amigues que han portat als seus nens a l'escola bressol Gaudí (potser et queda una mica junt) està al costat de l'antic Hospital de Sant Pau (al carrer Castillejos entre Travessera de Gracia i Rosalia de Castro). La veritat es que sempre hi ha bons comentaris de les mamas que als han portat aquesta escola. I crec que no hi ha masses places buides. Et dono tota la informació perque poguis mirar-la. L'adreça es: Castillejos 365 telefon 93.456.09.53 i la seva web: www.infantsgaudi.com
GRàcies!!!
Aquesta última em qued auna mica lluny.
Pel directori de centres escolars hem vist les 2 que us he esmentat i també Els Conillets i Ninus.
Ningú les coneix?
Aquesta última em qued auna mica lluny.
Pel directori de centres escolars hem vist les 2 que us he esmentat i també Els Conillets i Ninus.
Ningú les coneix?
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |