preinscripció P3

Canvia el seu entorn: professores i amics.

nuriayderek
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:03 pm
Ubicació: Lleida

preinscripció P3

EntradaAutor: nuriayderek » dt. abr. 21, 2009 3:01 pm

Estic una mica perduda amb el tema de la preinscripció de l'escola, avui surten les llistes amb la puntuació, he mirat per internet i tot correcte, pero no hi ha cap posibilitat de veure la llista sencera, segurisim anem a sorteig, pero sempre queda una mica d'esperança i m'agradaria veure quina puntuació tenen els altres nens, com sabre segur si anem a sorteig o no? demà quan ens asignin el numero?
Un altre dubte, a la pagina de la generalitat, quan he mirat les dades em fica informació sobre la ordenacio: numero aleatori 98088 que vol dir això?
Imatge
perla
:: zebra
Entrades: 1099
Membre des de: dv. des. 14, 2007 11:46 am

Re: preinscripció P3

EntradaAutor: perla » dt. abr. 21, 2009 3:06 pm

el número aleatori és el número a partir del qual s'adjudiquen les places, quan més a prop estiguis d'aquest número més possibilitats de plaça tens, crec, encara no hi hem arribat a P3 però ho sé per les companyes de feina...
Imatge
Imatge
nuriayderek

EntradaAutor: nuriayderek » dt. abr. 21, 2009 3:45 pm

no m'entero de res :-D
Segons tenia entes, demà fan el sorteig, et donen un numero, per exemple el 20 i més endavant diuen per exemple, de 15 al 30 entren, el que no tenen aquest numero es queden fora.
Ara llegint les vostres explicacions i tornant a llegir la informació de la generalitat, entenc que el numero es aquest i que demà sabrem quins numeros entren i quins no, es aixi?
Ufff quins nervis que m'estan entrant, entre que no acabo d'entendre el tema sorteig i que em veig sense plaça...
Imatge
nuriayderek

EntradaAutor: nuriayderek » dt. abr. 21, 2009 9:07 pm

Gràcies, ara ja m'ha quedat clar i jo que pensava que fins el mes que ve no sabriem res.
La veritat esque no podem fer res, es qüestió de sort i no li hem de donar més voltes, pero es tan dificil, estic nerviosa per saber el resultat i al mateix moment es una impotencia això de saber que només podem esperar a saber el resultat...
Imatge
Jalina
Entrades: 173
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 10:59 pm

EntradaAutor: Jalina » dt. abr. 21, 2009 9:54 pm

Núriayderek,

Si vols pots fer una ullada a aquesta pàgina: http://www.gencat.cat/preinscripcio/cat/infantil_3_6.htm. És la del Departament d'Educació i hi ha tota la informació que pots necessitar sobre la preinscripció.

Espero que et sigui útil!!!!
Didac
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 9:40 am

EntradaAutor: Didac » dc. abr. 22, 2009 1:10 pm

Ja ha sortit el numero de desempat es el 110653 el podeu trovar a:

http://www.gencat.cat/preinscripcio/cat ... sempat.htm

Molta sort a tothom (excepte els que volgeu entrar al mateix cole que jo es clar :ufs: )
Imatge
Imatge
nuriayderek

EntradaAutor: nuriayderek » dc. abr. 22, 2009 1:27 pm

llavor no ens ha tocat no? :-:) si jo tinc el 98088 i ha sortir un numero més alt vol dir que no ens ha tocat.
I la llista no es pot veure en cap lloc per saber si m'ha tocat la següent opció?
Imatge
janna
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 5:01 pm

EntradaAutor: janna » dc. abr. 22, 2009 2:37 pm

Nuriayderek, a mi hem sembla que tampoc tinc plaça. Nosaltres tenim el 12638. Crec que hi havia 32 places. Les llistes haurem de aproparnos a l'escola.
Els que havien demat el Ciutat Jardi han entrat tots, de moment sobren 17 places.
cranc29
:: papallona
:: papallona
Entrades: 135
Membre des de: dv. feb. 24, 2006 7:29 pm

EntradaAutor: cranc29 » dc. abr. 22, 2009 9:44 pm

Hola a tothom!!
Algú em pot explicar com funciona lo del famos numero de desempat???
Esque no entenc res!!
Jo tinc el numero 55939 hi han 34 solicituds...
Algu em pot dir que significa?
Esque s´ha em fà eterna la espera.
Gracies!!!
nuriayderek

EntradaAutor: nuriayderek » dc. abr. 22, 2009 10:39 pm

despres de llegir durant tota la tarde la pàgina de la generalitat, dedueixo que fins el 29 no sabrem res no? que es quan surten les llistes baremades
Imatge
janna
Entrades: 19
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 5:01 pm

EntradaAutor: janna » dc. abr. 22, 2009 11:01 pm

Aquesta tarde he anat al Països Catalans no tenen cap llista penjada mes que les de les puntuacions. La directora al despatx te una llista provisional, ja que fins al dia 24 pot haver reclamacions del barem de punts i pot variar.
Al final en lloc de 32 places disponibles, nomes eren 26 (apart dels germans, hi hagut families nombroses, celiacs i nens amb algun germa amb una disminucio tots tenien 40 punts i ja omplien una classe).
Nosaltres tenim plaça!!! de les 50 places som el nº 30, aixi que la plaça ja es segura.
Nuriayderek, ves a parlar amb la directora, que igual si que tens plaça. Jo pensava que no ens havia tocat.
nuriayderek

EntradaAutor: nuriayderek » dj. abr. 23, 2009 6:03 am

tan poques places?? el dilluns anire que tinc un examen i aquests dies tinc que estudiar a veure si aguanto, perque tinc unes ganes de saber-ho...
Edito perque se m'havia oblidat dir-te que encara que em fas enveja m'alegro molt que tingue plaça
Imatge
evarnau
Entrades: 232
Membre des de: dj. abr. 23, 2009 8:14 am

EntradaAutor: evarnau » dj. abr. 23, 2009 8:20 am

Hola noies,

Soc nova aquí ahir us vaig estar llegint i gràcies a vosaltres em vaig assebentar de més coses que al centre que teniar preinscrit al nen, nosaltres en principi em quedat fora ja que tinc el 65... i vaig contar entre el meu núm i el del sorteig hi quedem fora perqué sobren 16 places i tind radera 7 pert tant fora.
Soc de Manresa i la cosa pinta molt malament.
Didac

EntradaAutor: Didac » dj. abr. 23, 2009 9:05 am

si voleu saber com teniu la cosa abans del 29 podeu anar a veure el llistat provisional i veure cuanta gent dels que tenen la mateixa puntuacio que volsatres tenen un numero de desempat entre el de tall (110653) i el vostre, tenint en compte que sempre es mira cap endavant es adir si el vostre numero de desempat es el 120456. tots els nois amb la mateixa puntuacio que vosaltres i que el seu numero de desempat estigi entre 110653 i 120456 entren abans que el vostre.

si teniu un numero de desempat menor que el de tall (110653) he de contar que tots des de el numero de tall fins a 999999 y de cero fins al vostre entren abans (si donat que el numero de tall es baix o teniu malament).

Conteu els nens que van abans que el vostre i si son menos que les places en sorteig entreu. Teniu en conte que si entreu molt justos el 29 poden haver canvis en el barem de les llistes i que varii alguna puntuació i el nombre de places disponibles. No obriu el xampany encara.

Val la pena mirar el llistat de l'escola per que segon com estiguin distribuits els numeros de desempat podeu entrar o no, no us fieu per que hi hagui poca o molta distancia.

Per cert al tanto si heu rebut el numero per sms perque es facil liarse(al menys en el meu movil), l'ultim digit del numero de desempat queda a una segona línia y es facil passar d'ell.

jo he anat a mirar-ho i la cosa pinta molt be, tins un numeor de desempat del 119075 y nomes hi ha tres nois amb la mateixa puntuacio que jo amb un numero al mig per a unes 30 places en sorteig. si no hi ha cap ocosa rar entra!!!!!! >.-<:

Sort
Imatge
Imatge
nuriayderek

EntradaAutor: nuriayderek » dj. abr. 23, 2009 5:11 pm

No em tingut sort al final, a part dels 50 nens que tenen plaça tenim 11 nens per davant nostre, així que imposible, del que vam ficar segon m'han dit que sobren places a veure com va, encara que no m'agrada pero no hi podem fer res més
Imatge
Didac

EntradaAutor: Didac » dv. abr. 24, 2009 9:44 am

Vaja, o sento :ufs:
Imatge
Imatge
bixu
Entrades: 44
Membre des de: dt. març 03, 2009 6:28 pm

EntradaAutor: bixu » ds. abr. 25, 2009 12:04 pm

Nosaltres encara no sabem res perque han tingut problemes amb les inscripcions d'alguns alumnes i fins el 29 no surtira la llista. De moment no hi ha ni la provisional.De tota manera tenim un cinc mil i pico o sigui que la cosa pinta força bé. Ojala.
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dg. abr. 26, 2009 7:45 pm

Hola!
Volia comentar una cosa per totes aquelles a qui no us ha tocat la primera opció, i considereu que l'escola on pot anar el vostre peque no us agrada.
A vegades, les escoles tenen mala fama. Per una cosa que no ha agradat a alguna família, han fet una bola, una mena de "sanbenito" que li cau a l'escola i després costa anys de treure.
Informeu-vos dels mestres, de com treballen, i sobretot sobretot, penseu que moltes vgeades, l'equip de mestres té molt bon rotllo i moltes ganes de treballar, i que portes endins, val la pena :ok:
A vegades tenen mala fama perquè tenen molta immigració, per la zona on estan ubicades, o per X o Y motius. Algunes coses seran certes, però ben segur, que si us hi endinseu una miqueta, us anirà agradant.

I, de fet, quan l'any vinent el vostre nen/a us expliqui tot el que fa, i senzillament li vieu cara de felicitat, estareu més tranquil·les.

Molts ànims (I MOLTA SORT!!!!!!!!!!!!!!!) a totes!
Imatge

Imatge
nereasistac
Entrades: 1077
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 2:07 pm
Contacta:

EntradaAutor: nereasistac » dv. feb. 26, 2010 10:27 am

hola escric aquestes paraules perque se que alguan de vosaltres potser ho esteu passant malament amb el numero de desempat de l'escola infantil.
L'any passat jo ho vaig passar molt malament i vaig anar a para a l'associació de veins de sant andreu, se uqe hi ha pares-ares qeu son del barri meu ipotser es trobin en aquesta situacio aquest any o d'altres.
Jo nomes vull deixar-vos informacio per tal de poder-vos ajudar
Aqui teniu el blog de la campanya d'aquest any "Escola X tots al barri de Sant Andreu - CAMPANYA 2010" Es un Blog creat per lluitar pel dret de tots els nostres infants a ser escolaritzats en una escola pública de qualitat i en el seu propi barri, on els pares hem decidit viure i veure`ls creixer, on volem que tinguin els seus amics i es desenvolupin com a persones. http://escolaxtots2010.blogspot.com/
També teniu un grup creat al fecebook que preten el mateix, i dibulgar aquesta informació ja uqe es una xarxa solcil a on hi ha molta gent i arriba a molta gent, aqui en teniu l'enllaç: http://www.facebook.com/group.php?v=app ... 782&ref=nf

De nou falten places al barri de Sant Andreu, i es que un any més s'ha constatat una falta més que evident de places escolars al barri de Sant Andreu. El que resulta més increïble és que la situació es torni a repetir de nou, quan l'any passat ja vam haver-hi problemes greus.

En total, s'han realitzat un total de 721 preinscripcions en escoles del barri de Sant Andreu (incloent l'escola propera de la Maquinista a Bon Pastor) sobre una oferta inicial de places de 598. Per tant, el dèficit actual és de 123 places. Això és massa!!!!!!

És cert que aquest número es reduirà una mica amb assignacions en segones opcions d'aquelles famílies que tenen altres escoles als barris dels voltants dintre de la seva àrea de proximitat. Però el que també és cert és que un bon número de famílies del barri de Sant Andreu que no hagin obtingut plaça en 1a opció, amb l'oferta actual, es trobaran amb què totes les seves altres alternatives dintre de la seva àrea de proximitat ja estan plenes!

I no s'ha d'oblidar, tenir una escola dintre de l'àrea de proximitat és un dret!

Dema divendres hi ha una assamblea informativa per els pares del barri que pateixin aquesta situacio, per a pares afectats.

Gracies a tots i esperem hagueu tingut sort i no esteu patint
ImatgeImatge
viewtopic.php?f=33&t=13637&p=720774#p720774
ImatgeImatge
viewtopic.php?f=50&t=9207
M'HAN TRAICIONAT UNA VEGADA MES PERO HO HE FET DE TOT COR

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::