Disgust per la llar d'infants

Canvia el seu entorn: professores i amics.

littleif
:: dofí
Entrades: 3219
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 7:13 am

Disgust per la llar d'infants

EntradaAutor: littleif » dv. set. 04, 2009 3:22 pm

Hola noies,
Ahir va començar el Pol a la llar d'infants privada que el vam apuntar per recomanacions de uns quants coneguts... Estic molt i molt disgustada! De fet, no el penso portar més tot i haver-me gastat els calers de la matrícula, material i mensualitat.
A veure què en penseu:
Dimecres truco per veure quan començaven (la matricula pagada del maig) i em van dir que aquella mateixa tarda era la reunió i començaven dijous (segons ells em van deixar un missatge que jo mai he rebut)
Bé, vaig a la reunió i comenten que els nens que es quedin a dinar, que és millor que els primers dies vagin menys hores. Cap problema, jo dic que el porto de 9 a 12 i tots contents. Contents??? D'entrada no em van deixar ni acomiadar-me d'ell, ni estar una estona jugant allà perquè veiés que no passava res. Em van fer sortir de l'aula d'amagat. Arribo a les 12 i l'educadora em diu que s'ha passat les 3 hores plorant. El nen amb un nyanyo, blaus a la cama i plé de merda! I a sobre m'he de sentir que són massa hores i que ho ha passat molt malament. Li vaig dir que tenian el meu mòbil i que nomès m'havien de trucar i en deu minuts estava allà!!!
Avui el porto a les 9 i a les 9 i deu jo sortia d'allà amb la roba mullada de suor (no tenen aire condicionat) i el nen plorant com un desesperat. A un quart d'onze el vaig a buscar i el sento plorar però no el veig. L'educadora assentada al terra jugant amb els altres, li pregunto i m'assenyala unes estanteries. El meu fill estava amagat a sota plorant i fent la pipa tot sol... M'ha fet un mal al cor... I a sobre em diu que no vol que se li acosti ningú!!
Mira, us juro que... Que fàcil és estar amb els nens tranquils, oi? Diu que és que ella li diu "anem a seure i cantar, i que ell no vol..." Té 15 mesos, no ha anat mai a escola, no s'ha separat de mi... no seria més normal que li donés més de carinyo?? Diu que s'empipa molt... Jo no vull dir que no sàpiga fer la seva feina, o si que ho vull dir, però aquestes no són formes.
I la merda que portava a sobre?? He parlat amb la directora i m'ha dit que "els nens s'embruten". Ja li he dit "en una hora???, la roba ha anat a la rentadora i el Pol a la banyera". Doncs a casa meva no s'embruta i està tot el dia a terra, i no netejo cada dia ni molt menys!

Sento la parrafada, però és que estic molt trista i disgustada i havia de desfogar-me.

No el penso tornar a portar. Ja m'apanyaré!
Imatge

Imatge
SUSOV
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 9:38 pm

Re: Disgust per la llar d'infants

EntradaAutor: SUSOV » dv. set. 04, 2009 3:28 pm

Vaja...quin passada!!!, com deus estar!!!, si,si no el portis mes, aixo no es norma!. Quina guarderia es?, es que jo tambè visc on tu (la kityara que tambè em va fer un reportatge de fotos em va dir que vivim a tan sols un carrer..quina casualitat!)
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dv. set. 04, 2009 3:32 pm

déu ni do!!!! n'hi ha per estar disgustada!!! em sembla molt fort :ufs: :ufs:
littleif

EntradaAutor: littleif » dv. set. 04, 2009 3:51 pm

Imagineu... Veure el teu fill amagat a sota una estanteria, brut, plorant...
Ah, i avui m'ha estirat del cabell i m'ha pegat!! MAI ho havia fet...
Imatge

Imatge
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dv. set. 04, 2009 4:00 pm

deu ni do!!!!

vaig obrir un post a de 0-12 mesos, altres temes, sobre les experiències a l'escola bressol! potser et vols passar per allà :ok: :ok:

em sembla molt malament el que m'expliques!! que s'embruten més que a casa, segur! que ploren més que a casa, també! però el que expliques és que és molt indignant!!! els primers dies necessiten més atenció!!!!! i si 3h els hi semblava massa, haver-t'ho dit!!!!

què penseu fer?? treballes tu? o us ho podem muntar??
littleif

EntradaAutor: littleif » dv. set. 04, 2009 4:10 pm

Tenim un negoci propi, però des que vaig quedar-me embarassada que vaig haver de fer repós hi està la meva parella. És clar, el no hi ser jo amb ell es nota i va esgotat... Però ja ens ho muntarem! Segur que en uns mesos trobo alguna altra... Pagant Sant Pere canta, encara que a mi aquesta vegada m'ha desafinat molt...
No sabeu el fart de plorar que m'he fotut!
Imatge

Imatge
lolavi
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 2:00 pm

EntradaAutor: lolavi » dv. set. 04, 2009 4:16 pm

Littleif, entenc que estiguis ben disgustada, no n'hi ha per a menys. Ho estava llegint i em feia mal al cor a mi també. Amb poquetes hores i tot el que has vist i has intuit, imagina't quantes coses han de passar allí dins i els pares ni assabentar-se. De veritat, ho sento molt. Ànims!!
littleif

EntradaAutor: littleif » dv. set. 04, 2009 4:20 pm

Gràcies guapa...
Espero que altres pares tambè s'adonin de les coses.
Jo el dilluns aniré a parlar amb la directora i explicar-li tots els motius de la baixa. Si amb això puc evitar problemes els altres nens que vinguin desprès...
Imatge

Imatge
ANNNA
:: zebra
Entrades: 1356
Membre des de: dt. set. 25, 2007 4:50 pm

EntradaAutor: ANNNA » dv. set. 04, 2009 5:14 pm

bfffff, nena, a mi també m'ha fet mal el cor llegir-te!!!!!!!! Però quins PEBROTS!!! A sobre t'has de sentir a dir mala mare perquè el deixes "massa hores"... i jo em pregunto: que no tenen els nostres telèfons per avisar, si tot el que volem és que ens avisin per anar-hi corrents!!!! Què es pensen!!!!

Mira que ja m'està entrant el canguelis a mi, que el 14 comença la Isolda i no les tinc totes. Segons tinc entès anirà a una classe amb 16 (16!!!!) nens, com pot ser que la professora pugui estar per tots?
La meva també està molt emmarada, també tinc clar que si no funciona ja m'apanyaré però el primer és ella per mi.

D'on ets? A Castellar del Vallès hi ha una opció d'escoleta lliure (l'estan muntant ara per sortir de les llars convencionals, perquè per desgràcia passen aquestes coses). Si ets d'aprop i t'interessa envia'm un privi.

Ànims, i segur que trobes un lloc millor pel teu fill!!
TXETA
Entrades: 3580
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:54 pm

EntradaAutor: TXETA » dv. set. 04, 2009 6:05 pm

Osti nena, quin greu...m'has posat els pèls de punta!

Sóc mestra d'infantil i aquestes coses m'indignen com a mestra i com a mare. Realment hi ha moltes coses que no estan al nostre abast, com el nombre de nens per aula, horaris,... però la qualitat humana està per sobre de tot això. Jo em trobo al meu fill com el teu i estaria plorant tot el dia com una madalena... Les adaptacions són molt dures, els nens fan retrocesos, i ho passen fatal! I les mestres i educadores estem per acaronar-los i fer-los passar el millor possible aquesta dura entrada a l'escola. Els nens que no ploren i juguen tranquils són els que menys "cas" els hi fas perquè veus que estas bé, els pobres que ploren són els que et porten de cap, perquè no dones a l'abast amb tots, et falten mans, braços, de tot! Però sempre estic amb ells a sobre, perquè necessiten més mimitos, així que a cagar aquesta guarderia!!!!!!!!!!!!!!!!! :ufs:

Ho fas amb fi de bé i et trobes amb aquest tipus de gent... NO HI HA DRET! :sogra:
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
laura_28
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dv. set. 04, 2009 6:11 pm

JO NO TINC FILLS, PERO HO TROBO UNA POCA GRACIA LA PROFE, JO PROCURARIA QUE LA FESSIN FORA..SI NO VAL PER LA SEVA FEINA , QUE LA FOTIN AL CARRER , AQUESTES NO SON MANERES DE TRACTA UNA CRIATURA I MENYS SI ES EL PRIMER DIA QUE VAN A L'ESCOLA.......ES QUE NO TENEN VOCACIO ES BEN BE QUE HI HA GENT QUE NOMES HO FAN PER HORARI I CALES....PER SORT HI HA MOLTES PROFES AMB VOCACIO...PERO S'HA D'ENCERTAR

HO TROBO MOLT BE QUE NO LI PORTIS MES I PER POSTRES JO DEMANARIA ELS CALES JA QUE NO T'HAN OFERT EL QUE ET VAN DIR, UN TRACTE AFABLE I CARINYOS, QUE PUGUESSIS ESTA TRANQUIL.LA A LA FEINA MENTRES EL TEU FILL ESTA BEN VIGILAT I CUIDAT.

NOIA A VEURE COM T'HO MONTES, PERO A LA CRIATURA LI ANIRA BE QUAN TROBIS UNA GUARDE COM DEU MANA, ESTARA MOLT CONTENT SORT EN LA BUSQUEDA...
bunyols
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dg. ago. 16, 2009 5:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: bunyols » dv. set. 04, 2009 6:17 pm

Brrrrr ...quina esgarrifança!! i jolines tinc el cor encongit :ufs: . Però què és això de dir-te que surtis d'estranquis!!!!! Pobreta meva no em vull ni imaginar quan el vas anar a recollir les dos vegades com et vas sentir. Si-us-plau fes cas de les petitones que t'han ofert les seves llars d'infants o aquesta d'ensenyament lliure, però alguna d'aquestes segur! Ja sé que avui dia quan has pagat una cosa la vols aprofitar (i més si teniu negoci propi, que la cosa està xunga) però tu lo primer és lo primer! I sobretot no et sentis mala mare ni un segontet doncs tu pensaves que el portaves a un bon lloc , com haguéssim pensat qualsevol de nosaltres (i això que jo encara no tinc bebotes).
Molts ànims i una mega abraçada i un besito així de gran per tu i el teu bunyolet!! Ja veuràs com aviat solucioneu el tema i el Biel quan al matí hagi de marxar cap al cole estarà :pandi: així de content. Sort!
SINDRIA
:: girafa
Entrades: 2472
Membre des de: dc. ago. 05, 2009 11:36 am

EntradaAutor: SINDRIA » dv. set. 04, 2009 6:38 pm

que fort!!!!!Sóc mestra d'infantil i m'he trobat mil casos de nens que no volen saber res de tu al principi però la nostra feina es fer-nos "amics".i si fa falta et poses amb ell sota la prestatgeria i fas el pallasito ja veuras com tard o d'hora el bitxito no es separa de tu. :camio:
pensava que mai diria això d'una compi però """que incompetent" que pensa tenir una classe de 20 nens tots calladets cantant cançons?? en quin món viu?? i més en periode d'adaptació que ja sabeu que ens de multiplicar per 100.
et dono molts besitos i sobretot et demano que pensis que és un cas "aillat" vui dir que obre el teu cor per confiar en altres guardes.
besitos reina!!!
ImatgeImatge
isa
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dv. set. 04, 2009 6:53 pm

Littleif cuca, però quèeeee fortttttt!!!! Nena estic al·lucinant però molt eh!!! Quina mena de "mestra" ´és aquesta dona per favor!!! Tia, que li donguin a la guarde i a la mestra i a l'equip de mestres que té una mestra semejante eh, jo inclús en faría propaganda perque tothom estigui previngut.
Mare meva, t'entenc reina, quin disgust més gran pobreta i pobret Pol....mira, almenys que serveixi perque a altres pares no els passi igual i no se'n refiin....
Dios és que m'encenc.....penso que amb aquest exemple ja es veu clar que aquesta dona no està preparada per estar amb nens....grrrrrhhhrrhrhghghgh quina ràbia tia.
Ptons cuca :love:
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
juliet
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: juliet » dv. set. 04, 2009 7:55 pm

ja has fet bé de treure'l de l'escola, mira jo també sóc mestra i mare i la veritat a vegades se'm regira l'estòmac de veure segons quines mestres, sobretot la a Llar d'infants o l'Educació Infantil que és on més suport necessiten els nens en aquest sentit, doncs és on comencen tots els seus canvis.
De vegades una escola agafa molt bon nom, però això no vol dir que tots els professionals que hi treballin siguin competents, és trist però és així, i és una pena doncs tu hi pots portar el teu fill ben confiada i depèn de la mestra que li toqui doncs pot ser genial o pot ser un malson!!Sempre he pensat que si l'escola no és capaç de seleccionar bé els seus mestres doncs llavors malament anem.... i és el que està passant...i si hagués d'obrir un post sobre el problema educatiu del país no acabaria d'escriure ni amb dos mesos!!!!!

Si la teva feina et permet organitzar-te per quedar-te amb el teu fill, doncs millor per ell i per tu. Si no, no et preocupis, també hi ha molt bones mestres!!això sí, jo de tu quan fagis l'entrevista amb l'escola, normalment amb la directora, demanaria tenir una entrevista també amb la que serà la mestra del teu fill.
Entenc que tot plegat sigui per tu molt angoixant, doncs quan deixes un fill a l'escola deixes el més valuós que tens.
Espero que ho puguis solucionar tot bé, ja ens aniràs explicant
Una abraçada
Imatge
Imatge
beloar
Entrades: 33
Membre des de: dt. gen. 13, 2009 11:03 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: beloar » dv. set. 04, 2009 9:13 pm

Ostres tú! Entenc molt bé la teva desil·lusió!! Trobo molt fort que no et deixessin quedar una estona a jugar amb ell o acomiadar-te'n! Avui la meva petita també ha començat l'escola bressol. Jo m'he quedat amb ella mitja hora jugant, i quan me n'he anat tenia el cor encongit! I això que l'he deixat jugant molt tranquil.leta, però suposo que no es pot evitar. Si m'arriba a passar el mateix que a tu, hagués reaccionat de la mateixa manera! Però potser pots trobar una altra llar d'infants? Ho dic sobretot per no quedar-te amb aquesta idea i aquest mal tràngol.

Ànims!
Imatge
Tati
:: tortuga
Entrades: 338
Membre des de: ds. març 29, 2008 8:06 am
Ubicació: Vila de Gràcia - Barcelona

EntradaAutor: Tati » dv. set. 04, 2009 9:35 pm

Ben fet! Si t'ho pots muntar no el portis més!

La veritat és que la Llar on va l'Ona és força petita però m'han demostrat el més important que s'estimen i cuiden a la meva filla con si fos seva! Això es nota enseguida, així que el millor que pots fer no portar-lo més... pobret meu!

Jo dilluns ja porto l'Ona un altre cop... els primers dies de vacances deia que no volia anar a "cole" però l'altra dia ens vam trobar la que serà la seva mestre i un parell de companyes i ara ja preguntant "a cole?"... Hi estan moltes hores i és important que ells estiguin a gust i tu estiguis tranquil·la quan surts per la porta i el deixes!

Ànims bonica que estàs fent el correcte!

Tati
Imatge

Imatge

Ja sóc mama-http://www.stikets.com... aquestes etiquetes són el meu vici!!!! Codi dte 5% Ms88df
marta_mum
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dv. set. 04, 2009 10:01 pm

Diu la Marteta que al seu noviete això no se li fa!!!!!

Ella ha començat el dia 1 i res a veure amb el què expliques, jo de tu no el portaria mai mes en aquesta guarde, i millor que diguis públicament quina és perque cap mare hi porti el seu fill, i quan vaguis a donar-lo de baixa ves-hi sola, ni l'apropis, pobret que ja ha patit prou, i segur que ets a temps de trobar plaça en una altra escoleta on tingui una mestra que l'estimi i el mimi, tan preciós com és!

No és per fer enveja, però la seva mestra, la Cristina, avui fins hi tot li ha canviat la gometa del cabell, perquè l'he vestit tota blava, i com que no tenia gometes blaves li he posat una vermella, doncs quan l'he anat a buscar duia la gometa blava a conjunt!!!

Petonets!
igperadejordi
Entrades: 321
Membre des de: ds. ago. 08, 2009 2:45 pm

EntradaAutor: igperadejordi » dv. set. 04, 2009 10:04 pm

Ostres quin greu Littleif!

M'he quedat astorada i amb el cor encongit! El meu Pol està a punt de començar a la guarderia, i només d'imaginar-me que tl'hagis trobat al teu nen en aquestes condicions... brrrrrrrrrrrrrrrrr, em fa bullir la sang! Però és que aquesta tia no és persona!, com li pot fer una cosa així a un nen tant petit!
Jo també hagués tret al meu d'allà corrents! Però confia en els bons mestres, que n'hi ha, i prova de buscar un altre lloc, que segur que en trobaràs algun que et faci el pes!

Ànims!!!
Imatge
Aquí veureu el post d'en POL
viewtopic.php?f=35&t=11954

Imatge
Martina32
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

EntradaAutor: Martina32 » dv. set. 04, 2009 11:43 pm

Si t'han fet marxar sense acomiadar-te ja m'ho has dit tot d'aquesta escola bressol. Una norma bàsica durant el periode d'adaptació és no enganyar mai als nens amb el comiat, al nen se li diu adeu SEMPRE. I deixar-lo plorant desconsoladament...aixxx, mare meva. Una cosa és que es consoli amb el xumet, la manteta, o el ninotet, i prefereixi que de moment la mestra no el toqui massa i l'altre el que ha fet aquesta....és que jo no li diria mestra, no es mereix aquest nom. Aquest és el problema, no sempre, que no es pot generalitzar, de les llars d'infants privades, que trien com trien. De totes maneres, la mestra un xurro, però la directora...Es que no tene un protocol d'actuació durant el periode d'adaptació? És que no llegeixen articles d'infància, revistes tipus Rosa Sensat? .
Una mestra d'educació infantil indignada.

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::