Amb la adaptació que hem tingut....
Amb la adaptació que hem tingut....
Hola,
El Pol ha tingut una adaptació que per tots ha sigut molt durilla, ha plurat un parell de setmanes que sembla poc, pero es el primer any que anava i jo estava feta caldo, a part a casa estava revel, desovedient, nervios..... La profesora deia que patia la nostre separació per encara més la de la seva germana, son bessons i els han separt de classe....
Total que ara va content, tant que avui estava malalt i no ha anat i plorava perque volia anar al cole, que us assembla............ amb el que hem patit...
El Pol ha tingut una adaptació que per tots ha sigut molt durilla, ha plurat un parell de setmanes que sembla poc, pero es el primer any que anava i jo estava feta caldo, a part a casa estava revel, desovedient, nervios..... La profesora deia que patia la nostre separació per encara més la de la seva germana, son bessons i els han separt de classe....
Total que ara va content, tant que avui estava malalt i no ha anat i plorava perque volia anar al cole, que us assembla............ amb el que hem patit...
Re: Amb la adaptació que hem tingut....
A vegades costa l' adaptació fins que arriba el momenet en que ja ho accepten i els hi agrada
La Laia, l' any passat quan la portava a les tardes, va estar tb 2 setmanes al menys plorant, fins que després
s´ho passava d´allò més bé, va fer una amigueta i hi anava molt contenta.
La Laia, l' any passat quan la portava a les tardes, va estar tb 2 setmanes al menys plorant, fins que després
s´ho passava d´allò més bé, va fer una amigueta i hi anava molt contenta.
Riglesias,
que dur!!! sort que som fortes!!!
els nanus són tot terrenys....segur que d'aquí 4 dies,...tot oblidat!
que dur!!! sort que som fortes!!!
els nanus són tot terrenys....segur que d'aquí 4 dies,...tot oblidat!
Doncs el meu va començar el 8 de setembre i a hores d'ara encara plora quan el deixo....Els dies que el deixo, perquè la veritat és que pobret cada setmana li passa alguna cosa o altra....La veritat és que ho estem passant fatal...A veure si aconsegueix adaptar-se del tot.
El Roger va començar l'1 de setembre i encara plora quan el deixo, això si, NOMÉS quan el deixo jo. Quan el porta el pare o l'avia, no plora pas. I està totalment adaptat, ja dorm migdiades decents i tot, estima a les mestres i li agrada el cole, però quan jo el deixo segueix plorant: 30 segons, perquè és creuar la porta i deixar de plorar, vist amb els meus ulls espies!
Ànims, és durillo però s'acostumen.
Ànims, és durillo però s'acostumen.
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |