Adaptació llar d'infants

Canvia el seu entorn: professores i amics.

fox
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Adaptació llar d'infants

EntradaAutor: fox » dj. març 04, 2010 3:14 pm

Hola,

El Marc te 15 mesos i aquesta setmana ha començat a anar a l'escola bressol i ho portem fatal, tan malament que ja m'estic empenedint. Nomes va 3 hores i tenia clar que seria dur i que quan el portes es quedaria plorant però el que no sé si ja és tant normal es que li afecti a casa, el trobo trist, feia migdiades de gairebe 3 hores i ara fa una hora com a molt (i aixo que ha estat matinant) i per la nit tambè s'ha estat despertant molts cops. Avui per dinar plorant que no volia estar a la trona, s'ha passat una bona estona plorant quan mai plora, al final a dinat a la meva falda i be... no se que fer... perque en realitat podria tenir-lo a casa i retrasar una mica el buscar feina, pero per un altra banda no sé si estic exagerant i tot es qüestió que s'adapti, tambè penso que si ara el trec potser el sobreprotegeixo i que un dia o un altra tindra que anar a l'escola. No se, es complicat... que en penseu que es millor que faci??

Sento explicar-vos tot aquest rotllo pero es que com comprendeu em preocupa.
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
MUAK
:: pantera
:: pantera
Entrades: 890
Membre des de: dl. juny 11, 2007 4:13 pm

Re: Adaptació llar d'infants

EntradaAutor: MUAK » dj. març 04, 2010 5:10 pm

Hola, Fox...Entenc que et preocupi...jo només et puc parlar per la meva experiència...El Marc, el meu fill farà dos anys el dia 20. Va començar aquest curs a la llar d'infants, i al principi li passava el que comentes que li passa al teu nen, es despertava molt a la nit, plorava per no res, fins i tot va tenir uns dies en que mossegava i pegava, estava molt nerviós...però no va durar gaire i hi va la mar de content. També he de reconéixer que hi ha nens als que els costa molt adaptar-se...jo vaig procurar fer el que em deien les mestres, fer-li un petó, dir-li que l'aniria a buscar després i marxar...al principi es quedava plorant, però potser van ser només 15 dies...després ja hi va anar content, tot i que jo el notava molt neguitós, com ja t'he dit...però ara quan està malalt trova a faltar anar-hi!!!
Quin rotllo que et pego...no sé, només volia animar-te, no els és fàcil, però crec que tard o d'hora hi hauran de passar, així que...anims, bonica!!!
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dj. març 04, 2010 5:19 pm

hola Fox!!!

l'adaptacio es durilla ens alguns casos. Mira, en aquest post n'hem parlat bastant... tot i que ara fa temps que no esta actiu.
A la nostra nena tambe li va costar bastant, es negava a menjar i estava trista... pero ara li encanta anar-hi! de fet gairebe cada dia s'hi voldria quedar quan la vaig a buscar! anims i molta paciencia i a fer el cor fort! es dur tant per ells com per nosaltres, pero com tu dius... tard o d'hora tots hi passen...

viewtopic.php?f=27&t=12136&hilit=escoleta
carlotta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: ds. oct. 31, 2009 8:59 pm

EntradaAutor: carlotta » dj. març 04, 2010 7:05 pm

Fox no pensis així.. es una adaptació, un canvi i qualsevol canvi han de dir la seva "resposta" , plorant, o com sigui, Però segur que només surts per la porta ja hi juga .. que t'han dit??. Si només es a casa es la seva "resposta". Ara que, quan més gran més ho noten.. Segur que són 4 dies... una setmana..... i 3 hores es poquet, per ell pot ser com anar a un waki o alguna cosa així.... que estigui en més nens, que jugui amb altres joguines.... Com t'han dit, tard o d'hora tots hi pasen...
Imatge Imatge
petitona
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. gen. 11, 2008 8:33 am

EntradaAutor: petitona » dj. març 04, 2010 8:21 pm

Hola Fox!
Jo crec que la llar d'infants li va bé tant a ell com a tu... Pensa que tu també estàs fent adaptació, perquè fins ara era la teva màxima preocupació i ara tens 3 hores que pots dedicar exclusivament a tu... Aprofita-ho... I sobretot, estigues convençuda del que fas i mostra-li a ell que n'estàs convençuda perquè si ell et nota extranya, encara és pitjor, per això es manifesta com pot (plorant, picant, somniant...) Segur que quan surts per la porta ja ha deixat de plorar... total és la primera setmana, pensa que dilluns tornarà a fer morros però dimarts ja li començarà a agafar el gustirrinin... ànims!!!
Imatge

Imatge
nureta
:: poltre
:: poltre
Entrades: 680
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 1:32 pm

EntradaAutor: nureta » dv. març 05, 2010 11:58 am

Mi hijo empezó la guarde ahora en Enero, también lloraba cuando lo dejabamos alli, y claro yo tenia que tragar saliva, darle los besitos, y decirle que luego vendria a recogerlo.Cuando nos indicó la senyo lo fuimos dejando más ratito, y ahora cuando vamos a recogerlo el tio no se quiere venir a casa.
ImatgeImatge[url=http://lilypie.com]
ImatgeImatge[/url]
fox

EntradaAutor: fox » dv. març 05, 2010 3:18 pm

Moltes gracies a totes!!

Avui estic més animada i és que avui divendres no l'he portat je je je... mal fet potser pero he pensat que aixi la setmana de 'feina' era més curta. El dilluns però tornarem a la 'guerra' :) i més amb el que m'heu dit, que tard o d'hora s'adaptarà... això espero i que sigui aviat!!!

Allà l'escola diuent que si, que plora quan marxo pero que se li passa aviat pero clar et poden dir misa, que a saber realment que passa, ojala hi hagues una camera. Ja us comentarè com ens va la setmana següent

Petons! :miko:
Imatge

tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dv. març 05, 2010 3:27 pm

millor que no hi hagi una camara! has de confiar en el que et diuen, sino patiras sempre :ok:
laureta_76
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: ds. març 06, 2010 10:34 pm

EntradaAutor: laureta_76 » ds. març 13, 2010 8:40 am

fox ha escrit:Moltes gracies a totes!!

Avui estic més animada i és que avui divendres no l'he portat je je je... mal fet potser pero he pensat que aixi la setmana de 'feina' era més curta. El dilluns però tornarem a la 'guerra' :) i més amb el que m'heu dit, que tard o d'hora s'adaptarà... això espero i que sigui aviat!!!

Allà l'escola diuent que si, que plora quan marxo pero que se li passa aviat pero clar et poden dir misa, que a saber realment que passa, ojala hi hagues una camera. Ja us comentarè com ens va la setmana següent

Petons! :miko:

Hola Fox,

Si tu confies en l'escola i les mestres, el teu petit ho percebrà i podrà anar cada dia més tranquil. Pensa que el fet d'anar tres hores potser li soposarà que necessiti més temps per adaptar-se però això no és cap problema ja que cada infant té el seu ritme i cal respectar-lo.

M'imagino (corregeix-me si m'equivoco) que la teva "desconfiança" sorgeix davant el temor a una situació nova i desconeguda que és l'inici de l'escola bressol.
Doneu-vos temps i poc a poc veureu com la situació va millorant.
Una abraçada,
Laura
Imatge
fox

EntradaAutor: fox » dj. març 25, 2010 10:59 am

Hola

Ja estic més tranquila, que be! La tercera setmana que li tocava escola no va anar perquè estava malalt i vaig pensar ufff ara serà tornar a començar pero per sort no.

Aquesta es la quarta setmana que va i molt millor, ja que veig que quan entra somriu, i es aixo el que em fa estar mes tranquila, pensar que va alegre. A l'hora que marxo si que plora pero ho veig normal, crec que m'esta dient aqui m'ho passo be pero m'ho passaria millor si estiguessi tu. Total que anem en bon cami cap a la adaptació :ok:

Gracies per les vostres aportacions
Imatge

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::