Escoles a Tarragona

Canvia el seu entorn: professores i amics.

sònia-2
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Escoles a Tarragona

EntradaAutor: sònia-2 » dc. gen. 12, 2011 10:14 pm

Molt bones a totes!!!!

Suposo que moltes de vosaltres us trobeu amb la mateixa situació que jo, a principis de Febrer començaran les preinscripcions a les escoles dels nostres petitons i petitones.

És un lio això, a més, ho trobo una mica injust, perquè et limita a al lloc on vius a que hagis de portar el teu fill allà encara que no t'agradi, perquè si a on t'agrada està en a una altra zona, xungo.
A més, tampoc et garanteixen que a on t'agradi tu, ho posis en primera opció, entris... ufff... que complicat, i el tema escola el trobo més important i seriós que no pas fins ara que anaven a la llar.
Suposo que han hagut de fer algun mètode de filtre o classificació.

Nosaltres vivim a Tarragona a la zona 3 i d'escoles ens toca: El Serrallo, Col·legi Roig, Pau Declòs i El Carme. No en conec cap d'aquest i no en tinc referències.
Ens agrada molt un nou que hi ha a la Vall de l'Arrabassada (zona 1) que per lloc de treball entro dins d'aquesta zona, però està molt xungo entrar si no vius a la zona.
Per tant, segurament ens haurem de centrar amb la zona 3.

Hi ha algú que hi porti els seus peques, o conegui referències o recomanacions?, ja sé que és molt personal i depèn de l'experiència individual de cadascú, però si algú em pot informar d'alguna cosa, us ho agrairia, m'estic ratllant molt.

Moltes gràcies!!!
Imatge
Imatge
cosita
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. abr. 22, 2010 7:27 pm
Ubicació: Cambrils

Re: Escoles a Tarragona

EntradaAutor: cosita » dj. gen. 13, 2011 8:08 pm

hola!! doncs sí, jo opino com tu. això de triar l'escola en funció dels punts és una conya... en fi, al gra. tinc un parell de companyes amb nens a p3. una el porta al col·legi del Carme i l'altra al de la Vall de la Rabassada (i no viu a tgna), o sigui que si t'agrada jo ho provaria....
sònia-2

EntradaAutor: sònia-2 » dj. gen. 13, 2011 8:52 pm

Gràcies per la resposta.

Però ja m'estic fent a la idea de que no podré portar-la a la Vall, l'any passat ja es va quedar gent fora i per aquest curs vinent es veu que ja gairebé una classe l'omplen els germans... o sigui que xunguíssim...

Ara mirava a la web que ens van dir quan comencen portes obertes però no ho he pogut trobar i em demanen contrasenyes, de què???

Uff...això és un lio.
Imatge
Imatge
cosita

EntradaAutor: cosita » dv. gen. 14, 2011 8:01 pm

si vols et pregunto a la meva amiga i que em digui el dia que fan les jornades de portes obertes.
sònia-2

EntradaAutor: sònia-2 » dv. gen. 14, 2011 8:32 pm

Gràcies, però no cal, avui mateix ja ha sortit publicat a la web.

Ara bé la logística, perquè hi ha 3 escoles que ens interessen, que ho fan al mateix dia i hora... mirarem a veure perquè alguna fa les portes obertes 2 dies.

Gràcies igualment.
Imatge
Imatge
cosita

EntradaAutor: cosita » dg. gen. 16, 2011 9:36 am

de res, a disposar!!! ;)
Tahire
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dj. des. 11, 2008 9:49 am

EntradaAutor: Tahire » dl. març 05, 2012 12:24 pm

M'interessa el tema!!
Aquest any ja ens toca pensar amb l'escola, i la veritat és que no ho tenim gaire clar.
A veure si hi ha algú que tingui referències del serrallo, cèsar august i sagrat cor que són els que estem mirant....
Moltes gràcies!!
sònia-2

EntradaAutor: sònia-2 » dt. març 06, 2012 11:49 am

Ai Tahire!!! quins records de l'any passat... i quin estrés!!!

Això de les escoles és tot un món... jo em trobava com tu l'any passat i també preguntava referències a la gent, i és clar, cadascú et diu la seva opinió en relació a la seva experiència, i és el que jo també faré.

Abans de tot, és important que intentis anar als dies de portes obertes, per a que experimentis quina és la teva primera impressió de l'escola. Tot i que també fa molt qui us informa i ensenya l'escola i quina mestra tindrà el teu petit.

En relació a les escoles que esmentes. Al Sagrat Cor conec dues famílies que el porten. Una van a la llar d'infants del Sagrat Cor i no estan gaire convençuts. I l'altre família té tres nens i estan contents en general. Però un dels seus fills necessita un reforç extra per tirar endavant amb el ritme de la classe, i en aquest aspecte no estan gens recolzats per l'escola. Tenen la sensació que si tot va bé, cap problema, però si hi ha quelcom diferent, es troben sols.
Però ja et dic que és l'experiència personal i concreta de cada família i cada nen.

En relació al César August, al meva neboda hi va, enguany fa p-4 i els seus pares estan molt contents. A Tarragona, és una de les escoles que té més bona fama.

I el Serrallo, la meva filla gran hi va. Enguany fa p-3 i estic molt conenta. És una escola petiteta i familiar. Tot i que cada vegada tenen més alumnes i ja han posat uns quants barracons pels més grans. Tenen molts mestres especialitzats en educació especial i tenen molt ben muntat les aules de reforç, sobretot pel nombre d'immigrants, crec que deu oscil·lar entre un 20%-25%.
Si vas a la jornada de portes obertes, coneixeràs a la directora, és una senyora que transmet energia i confiança, ja veuràs.
I estic contentíssima amb la mestra que li ha tocat a la meva filla. Això fa molt, i per desgràcia no ho saps fins que comencen el curs els nostres petits.
L'únic que no estic contenta del tot és el tema del menjador i el càtering. Vam comentar-ho i alguns canvis hi han hagut.

Altres escoles que conec gent que està contenta, són les escoles de la Vall de l'Arrabassada i l'Escola d'Olga Xirinacs. Tot i que estan sol·licitadíssimes i no sé com estàs pel tema punts.

Molts ànims, sé que són moments de nervis i dubtes de si ho faràs bé, o hauràs escollit bé, però pensa que segur que sí.

Ja explicaràs què tal!!!
Imatge
Imatge
Tahire

EntradaAutor: Tahire » dj. març 08, 2012 7:47 am

Moltíssimes gràcies per la informació Sònia!!
Nosaltres hem anat a les portes obertes del cèsar august i del sagrat cor (que són els que ens toquen per zona). El Serrallo no ens toca per zona però tindriem els punts per zona de treball, però al tractar-se d'una escola petita crec que no tenim tantes opcions d'entrar.

Això d'escollir escola és un embolic... tinc por de no no encertar i després arrepentir-me.Penso que el més important és tenir sort amb la mestra que et toqui perquè ara a la llar d'infants l'educadora que té no m'agrada gaire, trobo que les altres estan molt més pels nens que la nostra: quan entren els donen un petó, els pregunten com ha anat el cap de setmana, o els hi diuen si porten un jersei nou, .... en canvi la seva es limita a dir bon dia.
Bé, ara ens tocarà decidir l'ordre de preferències, i resar a veure si tenim sort!!
sònia-2

EntradaAutor: sònia-2 » dj. març 08, 2012 11:39 am

t'entenc perfectament tants dubtes i pors. La mestra és fonamental; hi estic d'acord.

En relació al Serrallo, si us agradés molt, podeu preguntar a la directora si sap nombre de preinscripcions, perquè encara que tinguis menys punts; si ho poses en primera opció, tens moltes oportunitats.
Tot i que la majoria s'espera a última hora a fer les preiscripcions fent els darrers sondejos.

Què et van semblar les escoles, quina va ser la primera sensació?

Molts ànims! Segur que escolliu el millor. A més, després de tantes pors, veus als peques que desseguida s'adapten i s'ho passen bomba.
Imatge
Imatge
Tahire

EntradaAutor: Tahire » dj. març 22, 2012 2:36 pm

Moltes gràcies Sonia! Al final posarem com a primera opció el Cèsar August ja que per zona ens toca i al ser un centre de 3 línies suposo que entrarem. Espero que tinguem sort!!!
sònia-2

EntradaAutor: sònia-2 » dg. març 25, 2012 7:15 am

Espero que tingueu sort. És una bona escola. Bona elecció. Ja diràs com ha anat.
Imatge
Imatge

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::