Escola St Ramon Nonat-Sagrat Cor a les Corts!

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Aglaya
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 517
Membre des de: dl. des. 27, 2010 9:52 am

Escola St Ramon Nonat-Sagrat Cor a les Corts!

EntradaAutor: Aglaya » dl. feb. 14, 2011 1:37 pm

Hola!!! obro aquest post perquè ja començo a estar amb el cuquet de buscar una escola a la meva filla, a poder ser pel barri i que estigui bé (es que ho volem tot!!!! jejeje). fins al setembre 2012 no començarà l'escola, ara té 19 mesos però bueno, piano a piano...
bé, doncs, vull preguntar si algú té experiència amb aquesta escola, St Ramon Nonat-Sagrat Cor o té algun conegut/da, amistat que hi hagi anat i quina opinió en té. ho agrairia moltíssim!!
de pas, també seria interessant saber sobre l'escola pública Pau Romeva del mateix barri.

moltes gràcies!!!
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
irma
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 10:27 am

Re: Escola St Ramon Nonat-Sagrat Cor a les Corts!

EntradaAutor: irma » dl. feb. 14, 2011 1:52 pm

Hola Aglaya,

A mi també m'interessa saber d'aquestes escoles, pero jo ja estic en ple procés d'inscripció!
El problema és que sóc de Collblanc pero de la banda d'Hospitalet i no puc accedir a les escoles de les Corts a no ser que quedin vacants (no tinc cap punt per proximitat tot i que aquestes escoles les tinc a 10-15 minuts de casa).

Jo vaig anar a la Jornada de portes obertes del Pau Romeva i em va agradar força, del Sant Ramon no en se gaire, se que hi ha una escola religiosa i l'altra no tant...

A veure si ens ajuden!!
Delfina
:: tigre
:: tigre
Entrades: 738
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 12:19 pm

EntradaAutor: Delfina » dc. març 13, 2013 10:05 am

Hola noies, veig que estem a la vora i que no estic sola amb això. Tot i que vosaltres aquest tema ja el teniu resolt, entro per preguntar-vos quina opinió en teniu d'aquestes dues escoles i si al final esteu en una d'aquestes, doncs com us va?.

A mi em passa igual que a l'Irma. Tot i que les tinc a 10 min......0 punts. Ahir vaig anar a veure el Pau Romeva. Només vaig fer una ullada general, perquè la jornada de portes obertes ja ha passat, però em va agradar. També l'ambient. :ok: .

El Sant Ramón el vaig anar a veure el dia de les jornades, i les intal·lacions em van semblar mooolt velletes :ufs: . Però tinc coneguts que hi van i n'estan força contents, així que no ho descarto.

Irma, et vaig enviar un privat, però veig que encara no l'has vist. Si el veus digue'm alguna coseta. ;-)
Imatge

Imatge
irma
Entrades: 94
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 10:27 am

EntradaAutor: irma » dj. març 21, 2013 10:11 pm

Delfina!
Ja t'he contestat!
Jo conec una parella que porta el nen al Pau Romeva i estan contents i uns altres porten la nena al Sant Ramon i també!!
Molta sort amb el que decidiu !!
Nina que camina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dj. març 06, 2008 10:26 am

EntradaAutor: Nina que camina » dl. jul. 15, 2013 9:47 am

Hola noies!!

Estava buscant informació i veig que no sóc l'única amb el mateix problema... Al final a quina escola heu portat els vostres fills?? Quina opinió teniu de les escoles del barri??

gràcies!!

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::